פורסם 2007 בינואר 1818 שנים מנסה ליצור מחלקה למימוש גרף באמצעות מטריצת סמיכויות.זה הCONSTRUCTOR G = new int *[size]; for (int i=0; i<size; i++) { G[i] = new int [size]; } alut = NULL;כשאני עושה עליו חיפוש לרוחב אני צריכה לעבור דברישון על קודקודים שיש להם קשר ישיר לקודקוד מקור.ואז על קודקודים שיש להם מרחק של שתי קשתות וכו'איך בודקים את זה?
פורסם 2007 בינואר 1818 שנים http://en.wikipedia.org/wiki/Breadth-first_searchהרעיון הוא להכניס את כל האיברים שעדיין לא צבעת לתור. לפני שאת רצה על כל הבנים של צומת מסויימת את צובעת אותה כדי לדעעת שאת לא צריכה לחזור אליה מאחד הבנים. בסוף הריצה על הבנים של הצומת תצבעי אותה בצצע אחר כדי לסמן שסיימת איתה.
פורסם 2007 בינואר 2118 שנים מחבר עוד שאלה:במימוש הגרף בכל תא במטריצה יש לי את משקל הקשת בין הקודקודים.אני מנסה להפעיל את אלגוריתם דיאקסטרה אבל-לתוך התור אני מכניסה את הקודקוד= העלות שלו, איך אני מסמנץ שהקודקוד נבדק???(צריך לעשות STRUCT של קודקוד?)
פורסם 2007 בינואר 2118 שנים אפשרות אחת היא להכניס לתוך כל צומת שדה המציין את הסטטוס של הצומת.אפשרות אחרת היא מבנה נתונים חיצוני: לתת לכל צומת מזהה יחודי, ואז למפות אותו לסטטוס.לדוגמא: לתת אינדקס בין 0 עד N-1 לכל צומת (יש N צמתים). ואז מערך בגודל N של סטטוסים.עוד שיטה: להשתמש במצביע של צומת כמזהה, ואז ב-hash table.אם עובדים עם STL אפשר להשתמש ב-map.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.