כרטיס מסך הלך \ לא הלך תביאו את דעתכם - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כרטיס מסך הלך \ לא הלך תביאו את דעתכם


shlomibandit

Recommended Posts

החליפו לי את הקירור לכרטיס מסך 7800 ג'י טי ל x1 .. קיבלתי את המחשב..

שחזרתי לבית המחשב פשוט לא נדלק .. אני לא יודע מה לעשות.. אחרי זה פתחתי את המחשב , וראיתי שהכבל של הכרטיס מסך לא כולכך מחובר טוב , רק חיזקתי אותו , ואז המחשב נדלק ויצא כמו להבה קטנה כזאת מהכרטיס בלמעלה שלו בגב שלו , אולי זה היה כבל שהיה במגע עם הכרטיס אני לא יודע אבל ראיתי שזה יוצא מהכרטיס , בכל מיקרה אין לי אחריות לכרטיס :kopfpatsch: :kopfpatsch: :kopfpatsch: :kopfpatsch: כך שאני חושב שהוא הלך , כי המחשב נדלק אבל אני לא רואה את המסך , ניסיתי להוציא את הבטריה הכל פשוט לא עוזר , מאז שהבאתי את המחשב מksp הוא לא נדלק , חיזקתי את הכבל הוא נדלק , ואז ראיתי להבה , אחרי זה שהוא דלוק אני פשוט לא רואה מסך , מסך שחור , אבל המחשב עובד , ואני לא מריח ריח שרוף , והמאוור עובד..

בבקשה עזרהההההה , תגידו לי מה לעשות מה אתם חושבים שזה .. אם בטוח הכרטיס נשרף? או משהו אחר? איך אני בודק כמה אחריות יש לי על הכרטיס למרות שאני חושב שהתוספת של ה x1 מורידה אחריות .. ? אולי הטכנאי של ksp לא הרכיב את הקירור טוב? או שאתם לא חושבים כי הוא עובד? פליז תגובות אני בבעיה.. בכל אופן אני מחר הולך אליהם להגיד להם שהמחשב נדלק אבל אני לא רואה שום צג.. ניראה מה הם יגידו..

.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קשה להגיד ככה. תסתכל אם יש משהו שנראה שרוף על הכרטיס. כדאי גם שתבדוק כרטיס חלופי או שתלך אליהם שיבדקו במקום כרטיס חלופי.

בכל אופן זה אשמתם, ואתם צריך לעמוד על שלך בעניין הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...