כמה תמונות מהיום אחר הצהריים - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כמה תמונות מהיום אחר הצהריים


anatoli

Recommended Posts

היום אחר הצהריים הגיעו אליי שי (a12beat) ודימה (Alfies).

על סדר היום היה לשמוע את הרמקולים שהבאתי היום הביתה לבדיקה, לשמוע את ה-701 של שי (תתחדש!), את המגבר הנייד של דימה (תתחדש גם אתה!) ולהכין כבל לדימה בכדי לחבר את האוזניות למגבר.

אם יש למישהו שאלות על הציוד אפשר לשאול גם כן (היו שם ה-555,701,340 יחד עם המגבר שלי, מגבר X1 - נדמה לי שזהו שמו, וה-HeadRoom AirHead של דימה). אבל סתם בכדי להעביר את הזמן אני מצרף כמה (באדיבותו של דימה כמובן). בתמונות רואים את ה-340, ה-701, ואת כל הציוד יחד.

Anatoli.

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כה, נגן -Emu 1212M

מגבר מנורות DarkVoice 336i ששודרג מבפנים עם כמה שטויות, 2 מנורות טובות (הקדמית היא סופר טובה ועולה בהתאם - למזלי קיבלתי במחיר מצחיק)

אוזניות AKG K340 משודרגות מהתחת עם כל מוד אפשרי חוץ מהחלפת חיווט כיוון שהכבל עוד לא הגיע :)

מערכת האוזניות הכי טובה ששמעתי בינתיים (במיוחד כיוון שהרכבתי וכיוונתי אותה סביב הטעם שלי כולל התאמת מנורות, למגבר ולאוזניות וכו').

וד"א, זה לא כזה מסובך בכלל. אם תתעניין בתחום אתה תראה שתוך כמה שבועות לכל היותר כבר תדע את מה מה שצריך בשביל להסתדר עם מגבר מנורות. ואם תיכנס לרשת ותתחיל לקרוא בקצב מטורף, תלמד את הכל גם תוך כמה ימים. לחיות עם מגבר מנורות זה לא בעיה בכלל. יש כמה כללים בסיסים לפעול על פיהם וזה הכל.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מזל טוב, החלטת לצאת מהמערה שחיית בא אל העולם?! לא שומעים ממך שנים.

בכל אופן, ה-701 טובות מאוד. הצליל שלהן עדיין קצת סגור, אבל זה כיוון שהן חדשות אני מאמין. הבמה שלהן מאוד מאוד גדולה עם אימג'ינג מאוד טוב (שילוב נדיר, בייחוד באוזניות), פירוט סבבה, מאוזן, באס בכמות הנכונה בדיוק שיודע לרדת נמוך. למען האמת, הגוון מזכיר לי קצת את ה-K340. לא אותה האוזנייה כמובן, אבל בצורה כללית הגוון של הצליל דומה יחסית.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...