מה אפשר לשדרג עבור Board ישן (Asus P4B) כדי שיתאים בהמשך גם לAsus P5B? - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מה אפשר לשדרג עבור Board ישן (Asus P4B) כדי שיתאים בהמשך גם לAsus P5B?


assafb

Recommended Posts

שלום,

יש לי מחשב P4 2.26 שרץ על P4B533-E. החלטתי לשדרג אותו זמנית לכמה חודשים ואז לקנות את המחשב החדש ולהעביר אליו רכיבים. בגדול בדקתי את האפשרות של להעביר את הרכיבים שאני רוצה לקנות מלוח ללוח ואני די מסודר, חוץ משני גורמים קריטיים: דיסק וזיכרון.

הבעיה היותר קריטית זה הזיכרון. לפי הSpecs של הלוחות נראה שהP4B533 יהיה חייב DDR1 וזה אומר שאני לא אוכל לחבר את הזיכרון אח"כ ל P5B שצריך . זה נכון? או שאולי יש מצב ש כן יצליח להתחבר לP4B533, רק לא יפעל במלוא הפוטנציאל שלו בינתיים, עד שאני אקנה את הP5B? האם זה רק עניין של תזמונים בין סוגי הזיכרון או שהחיבורים בBoard פיזית שונים? ואם הם פיזית שונים, יש איזה מתאם?

עם דיסק הבעיה פחות נוראית, לפחות באופן תאורטי, כי הבנתי מהSpecs של הלוחות שאם אני אקנה דיסק חדש לP4B533, שהוא ATA-133, אני אוכל לחבר אותו אח"כ גם ל P5B כי יש לו גם חיבור כזה ולא חייבים לחבר רק SATA, השאלה אם בפועל זה יעשה בעיות ללוח?

או אפילו פיתרון יותר טוב, האם יש איזה מתאם שאולי יאפשר לי לקנות דיסקים של SATA, ולחבר אותם לBoard שלי בינתיים (נאמר איזה מתאם SATA שיושב על PCI רגיל, או מתאם RAID SATA שיושב על PCI רגיל, או מתאם לכל חיבור אחר שאפשר למצוא על ה P4B533), ולא אכפת לי שבינתיים הדיסקים לא יפעלו במלוא הפוטנציאל שלהם, עד שאני אקנה את המחשב החדש.

תודה רבה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...