עבור לתוכן

שאלה? מה הם הרמקולים הכי אכותיים בעולם

Featured Replies

פורסם

אקווריוס,

1. אנשים לא קונים את הציוד שאנחנו מדברים עליו מכמה סיבות: אין כסף, סתם נראה כמו הוצאה מטורפת ומה השכנים יגידו, מקום בבית או שסתם לא מעניין אותם, או אפילו הם סתם לא יודעים ובמחסני חשמל שכנעו אותם ש BOSE מספר אחת, אבל רוב אוהבי מוזיקה לא יוכלו לעזוב את ה X2 אחרי שמיעה ארוכה והסתגלות לשוני בסאונד ולאותנטיות שלו.

2.לגבי המדידות, יש כל כך הרבה מדידות שאפשר לערוך לרמקול, ואין לי כוח להחזיק את השיפט שעה בזמן שאני כותב את כולן כדוגמא אחת, הנה הבדיקות שנעשו לאמאטי, רק כדוגמא.

http://www.stereophile.com/floorloudspeakers/506sf/index3.html

3. הגדרה חד משמעית לאודיופיל? לא יודע, אבל הוא בטח לא יגדיר את ה SUMMIT או כל אחד מהרמקולים שהועלו פה כמתחרה ל WILSON X2 או ל MAGICO

4.השאלה שלך פשוט חסרת הבנה בסיסית, אתה מסוגל למדוד את האות שנכנס לרמקול נכון? ואת האות שיוצא ממנו? ולהשוות? אז מה זה משנה איפה בוצעה ההקלטה? מה שמשנה זו היכולת של הרמקול לשחזר אותה בצורה מושלמת.

5. נכון, עושים דברים מטומטמים, אני הייתי פעם בהתקנה בה הלקוח רצה X2 כקדמיים ו-X1 כאחוריים, מה זה נתן לו? כלום, מוזיקה נועדה לשמיעה בסטריאו, רוב סאונד בסרטים בא מה LCR, ובגדול זוג ווילסון WATCH היו עושים את העבודה מצויין. רמקולי היי-פיי אמיתיים יתנו לך סוויט ספוט לא גדול ביוחד מאחר והצליל הוא דבר כיווני, אז נכון אפשר להשתמש ב X2 לקולנוע ביתי, האם לזה הם נוצרו? כנראה שלא

6. וון-שוויקרט מבינים יותר ממני, זה בטוח, מה המניעים שלהם? לא יודע, תקציב? רצון להוכיח שהרמקול שלהם ישמע נהדר גם לא ב-SETUP מושלם?אין לי מושג למה, אבל ASR-EMITTER II שהוא כנראה האינטגרייטד הטוב בעולם היום, לא ישמע טוב כמו מערכת שמורכבת מPREAMP ו מונו בלוקים של KRELL, NAIM או SPECTRALL, עובדה!

7. הדיון פה מתנהל על הרמקול הטוב בעולם, מרטין לוגן הם לא פקטור בדיון הזה, נקודה.

דרך אגב אנטולי, תנסה לשמוע את ה FOCAL 1027BE אני חושב שהם זמינים בארץ, הם זולים יותר וגם נCEDIA וגם ברוקי מאונטיין שואו נשמעו יותר טוב מהמרטין לוגן, ולא רק לדעתי.

טוויטר דינמי שנשמע יותר טוב מאלקטרוסטטי? תנסה לקרוא קצת על טוויטרים מבריליום. (USHER DANCER SIRIES לדוגמא)

  • תגובות 94
  • צפיות 8.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אני אנסה לשמוע הרבה דברים, אני תמיד שמח לשמוע עוד דברים ולהכיר הרבה ציוד חדש.

עם זאת, אני מקווה שהבנת מה שאני מנסה לרמוז. זה שאני אהבתי יותר את המרטין לוגן לא אומר שהוא טוב יותר, בדיוק כמו שזה שאתה חושב אחרת לא אורמ שזה הנכון. אני מכיר הרבה אנשים שמסכימים איתי, והרבה שמסכימים איתך.

אני בטוח שאם ייצא לך לעבור על הפוסטים שלי בכל שלושת הפורומים (פה, בהום-טיאטר, ובתפוז) אתה תבין שאני בכל וויכוח מנסה תמיד להגיע להסכמה על דבר אחד. לכל אחד יש דעה משלו בסאונד, ואין פה אמת אבסולוטית.

אם לדבר על הנושא המקורי של הדיון, אני ניסיתי להגיד סך הכל, שאין שום קשר בין האיכות למחיר.

Anatoli.

פורסם

הבנתי אותך, ואני מסכים חלקית, אבל יש מקרים בהם אני חולק עליך, האלכסנדריה הם דוגמא אחת, ובאותה מידה ה GENESIS שעולים יותר נשמעים כמו רמקול של $25,000 ובמקרה שלהם אתה צודק.

לגבי המרטין לוגן, אני אישית לא אוהב את הסאונד, אז אני לא אקנה אותם, או אמכור אותם, מה שאני יכול להעיד עליו זה שכחברה הם מאוד להוטים למכור, ומחלקים DEALERSHIP לאנשים שלא מחזיקים שום דבר יותר מתקדם ממגברים של דנון, ופה הבעיה שלי איתם, הם לא מראים נאמנות למוצר שלהם, אני כיר הרבה חברות בתעשיה שלא מצליחות לקבל מותגים מקבילים מבחינת היוקרה מאחר ולחברת הרמקולים חשוב מאוד שלמוכר תהיה גם את האלקטרוניקה שתתאים לרמקול שלהם. מרטין לוגן פשוט חסרי חוט שידרה בקטע הזה, ולדעתי בסוף זה יתנקם בהם.

דרך אגב אני נכנסתי לדיון רק כי התעצבנתי על הפוסטים של BOSE, שישרפו

פורסם

בנוגע למרטין לוגן, המדיניות שלהם היא אולי בעייתית, אבל זה לא אומר שהם מייצרים רמקולים לא טובים. סך הכל אתה אחד מהאנשים שהרמקולים שלהם לא קולעים לטעם שלהם. אני מאוד אהבתי. ואני מכיר אנשים רבים שמבחינתם מדובר ברמקול האולטימטיבי. הכל פה עניין של טעם אישי.

ואני לא חושב שיש פה מישהו שלא מסכים בנוגע ל-BOSE.

Anatoli.

פורסם

יו איזה רמקולים!!

משתינים על שלי

פורסם

^ חחחחח ,איזה דיון Kick ass

פורסם

אנטולי- ידוע שחלק מאוד מיזערי של כל רכיב זה העלות ייצור שלו(לדוג' המסך שאתה קורא בו את השורות הללו לא סביר שעלות הייצור שלו עברה את ה300 שקל)

אני מסיק שהחומר הוא חומר מורכב על סמך זה שאני לא מכיר חומר לא מורכב(אם יש IG תאיר את עיני) שצריך מכרסמת בשבילו רק בשביל הקשת העליונה. ואאל"ט כל מה שהבאת זה חומרים לא מורכבים

איתי- אני לא ראיתי פה מישהו עצבני....

לפי דעה של אדםבHOMTEATRE שהיה חובב מושבע(יש למישהו הגדרה אחרת??)של האלכסנדריות הקארמה גראנד רפרנס והמרטן קולטרן עולים עליו

נ.ב

ידוע שהאמאטי זה הרמקול הכי יפה בעולם

האמת, את רוב המוצרים מחומרים מרוכבים משתדלים לייצר ישר בצורה סופית בתבנית מתאימה... כנראה שבמקרה הזה יש צורך בעיבוד עדין ומדוייק במיוחד...

פורסם

אקווריוס,

1. אנשים לא קונים את הציוד שאנחנו מדברים עליו מכמה סיבות: אין כסף, סתם נראה כמו הוצאה מטורפת ומה השכנים יגידו, מקום בבית או שסתם לא מעניין אותם, או אפילו הם סתם לא יודעים ובמחסני חשמל שכנעו אותם ש BOSE מספר אחת, אבל רוב אוהבי מוזיקה לא יוכלו לעזוב את ה X2 אחרי שמיעה ארוכה והסתגלות לשוני בסאונד ולאותנטיות שלו.

2.לגבי המדידות, יש כל כך הרבה מדידות שאפשר לערוך לרמקול, ואין לי כוח להחזיק את השיפט שעה בזמן שאני כותב את כולן כדוגמא אחת, הנה הבדיקות שנעשו לאמאטי, רק כדוגמא.

http://www.stereophile.com/floorloudspeakers/506sf/index3.html

3. הגדרה חד משמעית לאודיופיל? לא יודע, אבל הוא בטח לא יגדיר את ה SUMMIT או כל אחד מהרמקולים שהועלו פה כמתחרה ל WILSON X2 או ל MAGICO

4.השאלה שלך פשוט חסרת הבנה בסיסית, אתה מסוגל למדוד את האות שנכנס לרמקול נכון? ואת האות שיוצא ממנו? ולהשוות? אז מה זה משנה איפה בוצעה ההקלטה? מה שמשנה זו היכולת של הרמקול לשחזר אותה בצורה מושלמת.

5. נכון, עושים דברים מטומטמים, אני הייתי פעם בהתקנה בה הלקוח רצה X2 כקדמיים ו-X1 כאחוריים, מה זה נתן לו? כלום, מוזיקה נועדה לשמיעה בסטריאו, רוב סאונד בסרטים בא מה LCR, ובגדול זוג ווילסון WATCH היו עושים את העבודה מצויין. רמקולי היי-פיי אמיתיים יתנו לך סוויט ספוט לא גדול ביוחד מאחר והצליל הוא דבר כיווני, אז נכון אפשר להשתמש ב X2 לקולנוע ביתי, האם לזה הם נוצרו? כנראה שלא

6. וון-שוויקרט מבינים יותר ממני, זה בטוח, מה המניעים שלהם? לא יודע, תקציב? רצון להוכיח שהרמקול שלהם ישמע נהדר גם לא ב-SETUP מושלם?אין לי מושג למה, אבל ASR-EMITTER II שהוא כנראה האינטגרייטד הטוב בעולם היום, לא ישמע טוב כמו מערכת שמורכבת מPREAMP ו מונו בלוקים של KRELL, NAIM או SPECTRALL, עובדה!

7. הדיון פה מתנהל על הרמקול הטוב בעולם, מרטין לוגן הם לא פקטור בדיון הזה, נקודה.

דרך אגב אנטולי, תנסה לשמוע את ה FOCAL 1027BE אני חושב שהם זמינים בארץ, הם זולים יותר וגם נCEDIA וגם ברוקי מאונטיין שואו נשמעו יותר טוב מהמרטין לוגן, ולא רק לדעתי.

טוויטר דינמי שנשמע יותר טוב מאלקטרוסטטי? תנסה לקרוא קצת על טוויטרים מבריליום. (USHER DANCER SIRIES לדוגמא)

[0/quote]

1. אני בכלל לא דיברתי על זה

2.אבל לפי מדידות אתה עדיין לא יכול לקנות רמקול

3.אבל לפני שנייה הגדרת בדיוק מהו אודיופיל. ותרד מזה-אף אחד פה לא השווה בין האלכסנדריה לבין הסאמיט

4.השאלה את מה לשחזר.נגיד שאתה יכול למדוד בלי לעוות(ואתה לא יכול), מאיפה אתה יודע איך הכינור אמור להישמע

5.מאיפה הקביעה שמוזיקה זה רק בסטריאו?? דווקא בעולם האמיתי זה ממש לא בסטריאו. ונגיד שאני לוקח SACD ומקשיב לקונצרט, זה הרבה יותר נאמן למקור מאשר סתם סטריאו. וצליל הוא ממש לא כיווני אלא פועל ע"פ גלים.

6. אני חושב שכל יצרן ירצה להראות שמערכת הרפרנס שלו היא הכי טובה ולכן ישתמש ברכיבים שלדעתו יהיו הכי טובים. ובמערכת של פרה ומונו בלוקים הדרך הרבה יותר ארוכה מאשר אינטרגרייטד .

7. מרטין הוזכרו פה אך ורק כהשוואה לאמאטי ותו לא

IG- אאל"ט הרמקול עשוי כתבנית אחת

פורסם

מוסיקה בד"כ נשמעת בסטריאו... ככה בנויים כל אולמות הקונצרטים וככה זה בכול ההופעות.

חוץ מרוק אלטרנטיבי שמשתמש לפעמים בכול מיני אפקטים בסראונד ו"מוסיקה" אלקטרונית רוב המוסיקה מושמעת בסטראו.

לגבי איך כלי אמור להישמע- כל כלי, בידיים של כל נגן, ושמע בצורה שונה. כשאתה "מסדר" מערכת אתה צריך לכוונן את סאונד לפי כל הלהקה\ תזמורת, כדי שהם ישמעו בבאלנס...

עכשו, אפשר בבקשה הסבר קצר על כל המושגים, כמו "מונו בלוקים", "אינטגרייטד", "טוויטר דינמי\ אלקטרוסטטי"... :)

פורסם

כן, תקרא את המאמר הזה:

http://hwzone.co.il/articles/audio_guide/

בנוגע למונובלוק, כמו ששמעו מרמז הוא מגבר מונו לערוץ אחד. בדר"כ מדובר על מגברי כח בלבד אבל מונו בלוקים יכולים להיות גם רקדם מגבר וגם מגבר משולב. תקרא את המאמר ותבין מה כל זה אומר.

Anatoli.

פורסם

בעע.. זה סיבך אותי עוד יותר :P

ביקשתי הסבר קצר... לא מאמר שלם ;)

תודה בכול מקרה... למדתי לפחות מושג אחד מהרשימה (מה זה טוויטר :D)

פורסם

מזה טוויטר רשום שם, גם מזה דינאמי לעומת אלקטרוסטטי רשום שם. את המונובלוקים אני הסברתי לך בפוסט הקודם שלי.

Anatoli.

פורסם

הטוויטר זה מה שהבנתי מהמאמר... תודה על ההסבר על המונובלק :)

פורסם

מוסיקה בד"כ נשמעת בסטריאו

זאת לא היית הנקודה שלי פשוט רציתי לדעת למה איתי קורא רמקולי סטריאו טהורים.

בהופעות חיות זה לא ככה אל אם תראה מבנה של אולם קונצרטים תראה שהוא נועד לתת צליל מכל הכיוונים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים