בקשר לprince of persia - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בקשר לprince of persia


gangsta

Recommended Posts

שלום רציתי לבקש למי ששחק בכל סידרת prince of persia (הכוונה לסידרה החדשה ש פיתחה) אם הוא יכול להסביר לי תעלילה כי אני שחקי ואני לא טוב באנגלית אז אם משהו הבין ויכול להסביר לי בבקשה תעלילה ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הנסיך הפרסי: חולות הזמן

- המלך שארמאן ובנו (הנסיך הפרסי) מנצחים בקרב את מהרג'ה (מלך הודי) בעזרתו של Vizier שבגד במהרג'ה בהסכם עם המלך שארמאן שיקבל חלק מהאוצר-את הפגיון.

-הם בוזזים את העיר שלו (של מהרג'ה)

ולוכדים ומוצאים שלוש דברים חשובים:

1) שעון ענק שמלא בחול .

2) פגיון מסתורי.

3) הבת של המלך ההודי (הנסיכה Farah) , הם חטפו אותה.

שארמאן מסרב לתת לVizier את הפגיון ולכן Vizier מפתה את הנסיך לפתוח את שעון-החול , ובכך לשחרר את חולות הזמן , הנסיך משתמש בפגיון כדי לשחרר את חולות הזמן , חולות הזמן הורסים את הממלכה והופכים את כולם לשדים , רק הנסיך Vizier ו Farah לא השתנו (בגלל שלנסיך היה את הפגיון, לפארה מדליון וכוליי..) הנסיך הורג את אבא שלו (שהוא ניהיה שד בגלל חולות הזמן) .

- הנסיך חובר ל Farah כדי לתקן את הנזק שהוא עשה וביחד הם מנסים להחזיר את חולות הזמן לתוך שעון-החול.

- Farah גנבה לנסיך את הפגיון ואת החרב, הנסיך מנסה להגיע אליה ולא מצליח להציל אותה מהשדים.

- הנסיך משתמש בפגיון כדי להחזיר את חולות הזמן לשעון החול , ובכך הזמן חוזר לנקודה לפני הקרב נגב מהרג'ה , הנסיך הולך להזהיר את Farah על בגידתו של Vizier , אבל לפני שזה קרה , הנסיך נתקל בVizier שרוצא את הפגיון , לבסוך הנסיך מנצח את Vizier ומביא את הפגיון ל Farah . .

הנסיך הפרסי: הלוחם שבפנים

- שבע שנים אחרי , הנסיך מוצא את עצמו רדוף על ידי Dahaka , שומר קו הזמן שרוצה במותו .

- הנסיך מפליג ל Island of Time (איפה שחולות הזמן נוצרו) שנשלט ע"י קיסרית הזמן כדי לעצור את היווצרות חולות הזמן ובכך לא יהיה את Dahaka .

- בהפלגתו , הנסיך מותקף על ידי אשה בשחור בשם Shahdee , Shahdee מצליחה להפיל אותו למים מהסיפון של האונייה , הנסיך שורד.

- הנסיך שוב פוגש את Shahdee ומוצא אותה נלחמת אם אשה בשם Kaileena , הנסיך הורג את Shahdee ומציל את Kaileena.

- Kaileena עוזרת לנסיך להגיד לחדר המלכות של קיסרית הזמן ומביאה לו חרב חדשה , לפני שהנסיך מגיע לשם הוא נתקף ע"י Dahaka ,יצוןר מציל את הנסיך (הקריב את עצמו) מדאקה , הנסיך מגיע לחדר ומגלה שKaileena היא בעצם קיסרית הזמן והיא שלחה את Shahdee להרוג אותו וקיללה את החרב שלו.

- Kaileena מנסה להתנגד לגורלה (כמו הנסיך) , Kaileena ראתה בקו הזמן את עצמה מתה בידו של הנסיך ולכן היא מנסה להיפטר ממנו.

- הנסיך הורג את Kaileena , וחוזר להווה , אחרי כן הנסיך מגלה שמתי שהוא הרג את Kaileena אז חולות הזמן שוחררו מגופה , ובכך הוא גרם למה שהוא לא רצה שיקרה.

- הנסיך מגלה מסיכה (Mask of the Wraith) שאמור להיות לה את הכוח לשנות את הגורל , מתי שהוא שם את המסיכה הוא מגלה שהוא הפך ל Sand Wraith (והוא לא מצליח להוריד את המסיכה מפניו) שזה יצור האפל שהציל אותו מDahaka ,לאחר כמה ניסויים , הנסיך מצליח לעבור לזמן שהיצור הזה הציל אותו מ Dahaka , ובמקום זה הנסיך מביא ל Dahaka להרוג את הנסיך האחר (הנסיך שבאותו זמן) ובכך המסכה נשרה ממנו והוא חזר למקום לפני שהוא נכנס לחדר של הקיסרית (שהתברר לפיכן שזו היא Kaileena)

- הנסיך מבין שאם הוא יהרוג את Kaileena בהווה אז ולא בעבר אז חולות לא היווצרו עד אחרי שהוא ישתמש בהם, הנסיך מתעמת אם Kaileena שוב , והסיפור האמיתי (אם יש לנסיך את כל משדרגי החיים)

הוא שהנסיך מגלה את חרב המים ו Dahaka פתאום מופיע ונע לפני Kaileena (הוא רוצה להרוג אותה מכיוון שגם היא מנסה לשנות את גורלה והיא לא נמצאת במקום נכון בזמן) הנסיך מגלה של Dahaka יש חולשה לחרב המים שלו , הנסיך ו Kaileena נלחמים בו ומצליחים להרוג אותו (בסופו של דבר שניהם ברחו מהגורל שליהם) והם מפליגים לעיר Babylon .

הנסיך הפרסי: שני כסאות המלכות

- בדרך חזרתו של הנסיך לעיר Babylon (העיר שלו) , הנסיך זורק את המדליון.

- הנסיך מגלה ש Babylon נהרסה ע"י מלחמה ובדרך לשם הספינה שלו מותקפת והנסיך ו Kaileena הושלכו למים ו Kaileena נלקחה בשבי והוא מנסה למצוא אותה .

- הנסיך מגלה שכתוצאה מנסיונותיו ב Island of Time (למנוע מחולות הזמן להיווצר) אז מתי שהוא עבר בזמן ה Vizier לא מת ויש לו (לווזיר) את שעון החול הריק והפיגיון , Vizier מחפש את חולות הזמן והוא לכד את Kaileena (קיסרית הזמן שהחולות המצאים בתוכה) .

-Vizier הורג את Kaileena ובכך משחרר את חולות הזמן , חולות הזמן משנים את הסגנים של הווזיר למפלצות חול ,הVizier נועץ את הפגיון בעצמו הופך למין אל (בן-אלמוות ) עם כנפיים , הנסיך גם הוכה מחולות הזמן , חולות הזמן גם גרמו לכל האמון להתמוטט , הנסיך נופל למטה ומצליח לגנוב את הפגיון (פגיון הזמן).

- הנסיך מגלה שחחולות הזמן חלקו אותו לשני אישויות ונוסף לו צד , הנסיך האפל- שמייצג את הנפש היותר אכזרית ומתנשאת שבתוכו, הנסיך האפל מופיע מתי שיש חוסר מים הוא ניזון מהפחד והכעס של נסיך

(מופיע גם במקומות אפלים) , ויש לו פצע ביד השמאלית שגודל כל פעם שהוא משנה צורה לנסיך האפל.

לנסיך האפל יש (מן שרשרת כזאת) בשם Daggertail , ויורד לו החיים כל פעם (חולות הזמן גורמים לחיים שלו להעלות ולא מים כמו הנסיך הרגיל) .

- בנתיים (בזמן שנסיך למטה ומנסה למצוא דרך) Vizier הפך את הצבא שלו למפצות חול.

- הנסיך פוגש את Farah (מהנסיך הפרסי: חולות הזמן) והיא לא זוכרת אותו (כי הוא חזר בזמן) ו Farah מופתעת שהנסיך יודע את שמה , (כתוצאה מכל הנדודים של הנסיך בזמן כל מה שהיה במשחק הראשון,לא קרה) .

- Farah מסכימה לעזור לנסיך לנצח את Vizier (למרות שהיא טיפה חושדת בו בהתחלה) .

- Farah מגלה את הצד האפל של הנסיך , והנסיך והנסיך האפל רבים (כמעט כל הזמן הם רבים כי הנסיך האפל הוא כמעט ההפך מהנסיך) .

- הנסיך מתחיל לדאוג ל Farah והוא מתחיל לפתח אהדה לעמו המקופח , הנסיך מבין שהנסיך האפל הוא בעצם מפלצת זמן שרוצה לשלוט בנסיך ובממלכה.

- גבורתו של הנסיך עוררה השראה ותקווה בהמון הפשוט שיודע שהנסיך נלחם בשבילהם ורצה להרוג את Vizier , הם קמים ביחד כעם אחד נגד הצבא של Vizier וזה נותן הסחה לנסיך ול Farah להעבור את כל השומרים ששומרים ע להארמון.

-Vizier עשה להם מארב מתי שהם הגיעו לחדר כס-המלכות , Vizier לכד את Farah ודחף את הנסיך לתוך מעיין יבש.

- הנסיך מצא שמה את החרב של אבא שלו ואת גופתו , ושוב כמו תמיד יש דיבורים בין הנסיך לצדו האפל.

- הנסיך הופך למצב הרגיל שלו בלי מים , ולוקח את החרב של אבא שלו.

- באמצעות פגיון הזמן והחרב של אבא שלו הנסיך מצליח לנצח את Vizier (ובכך להרוס את צבאו ולהציל את Farah ) ,הנשמה של Kaileena מודה לנסיך ולפני שהיא עוזבת את העולם היא מסירה את ה daggertail (השרשרת) ומוציאה ממנו את הרוע.

- מתי שנסיך מתכופפף כדי להגיע לכתר של אביו פתאום הנסיך האפל מופיע והוא אומר לו:

"All that is yours is rightfully mine, and mine it will be" .

ואז תראה כבר מה יקרה.. (הנסיך ישמע בעצת Farah ויצליח להביס את הנסיך האפל ואז יפר לה איך הוא ידע את השם שלה בהתחלה) .

(לא סיפרתי לך על הבוסים שכמעט כולם הם העוזרים של Vizier.)

*קרדיט shelomo (lionetwork

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...