התאמת רזולוציה ממסך מחשב לטלוויזיה - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התאמת רזולוציה ממסך מחשב לטלוויזיה


chubakon

Recommended Posts

שלום לכולם,

רכשתי מסך 19 אינצ' ואני עובד ברזולוציה של 1280/1024, הבעיה היא שזה לא מסתדר עם החיבור לטלוויזיה ואני חייב להחזיר ל 1028/768 בכדי לראות את המחשב על הטלוויזיה.

הכרטיס הוא X1900GT עם דרייבר 6.11 של catalyst, יש למישהו רעיון איך לסדר את זה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לי יש בדיוק את אותו העניין... הרזולוציה בDESKTOP היא 1024X768 הבעיה היא שבטלויזיה זה לא נראה משהו... מישהו יודע איך להתאים את הרזולוציה לטלויזיה?

ודרך אגב תוריד את CATALYST 6.12 זה משפר ביצועים בקצת :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רזולוציה של רגילה היא מאוד נמוכה במונחים של מחשב. אני כרגע לא זוכר מספרים מדויקים של PAL (ואין לי חשק לחפש) אבל בוא נאמר ש 640X480 זה ממש מעל ומעבר למה שטלוויה (לא בפורמט HDTV) יכולה להציג. ולכן רזולויות מחשב אפילו של 1024 או של 800 יראו מטשטשות ולא שמישות על מסך הטלוויה.

לכן לנסות להוריד לרזולוציה המינימלית האפשרית ואם זה לא מספיק להגדיל פונטים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אסביר שוב,

בוודאי שבטלוויזיה אני לא רואה ברור כמו במסך המחשב ולא משנה באיזו רזולוציה.

מה שאני אומר הוא שכבר כמה שנים שאני עובד עם מסך CRT 17 ברזולוציה של 1024/768 ומחובר גם לטלוויזיה בלי שום בעיות (שוב לא רואים ברור כמו במחשב, זה לא העניין) רכשתי לאחרונה מסך מחשב LCD 19 ושיניתי את הרזולוציה במחשב ל 1280/1024 . מה שקרה הוא שבטלוויזיה אני רואה רק חצי תמונה בגלל שינוי הרזולוציה במחשב ולא מצליח לסדר את זה בדרייבר של כרטיס המסך ( catalyst) כך שאני אראה את כל התמונה בטלוויזיה כמו תמיד.

מה שאני עושה היום כאשר אני רוצה לצפות בסרט או לשחק משחק שמועבר מהמחשב לטלוויזיה זה משנה את הרזולוציה בחזרה ל 1024/768 כך שיתאים בגודל למסך הטלוויזיה.

שאלתי היא האם מישהו יודע להגיד לי מה להגדיר במחשב ואיפה בשביל שלא אצטרך לשנות את הרזולוציה במחשב בכל פעם שארצה להנות מחיבור ה S-VIDEO שלי???

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...