מצלמה אלחוטית בקשר לאבטחה - ציוד הקפי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מצלמה אלחוטית בקשר לאבטחה


dd7

Recommended Posts

יש כל מני פתרונות של Linksys (למשל) של מצלמות רשת שניתן לשלוט עליהן מרחוק דרך האינטרנט אבל האיכות לא משהו (בטח ובטח בלילה, כשאין תאורה). משווקת את המצלמה הזאת כרגע בארץ (פנה אליהם לפרטים), אבל זה לא ממש זול.

יש כמובן גם פתרונות הרבה יותר מקצועיים עם מצלמות ומערכות רציניות, אבל אלו כבר סדרי מחירים שונים לחלוטין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה לך

יש כמובן גם פתרונות הרבה יותר מקצועיים עם מצלמות ומערכות רציניות, אבל אלו כבר סדרי מחירים שונים לחלוטין.

אני ישמח לקישור, עכשיו הקטע הוא שאני ממש רציני שאני לא מקציב לזה תקציב אם צריך אני יקח גם הלוואה בבקשה אם תוכל לעזור לי/להדריך אותי בקטע של מה לקנות ומאיפה.? בקיצור מה אתה ממליץ לי לעשות?

תודה יום נעים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הכוונה שלי היא לחברות שמתמחות באבטחה ובמערכות מעקב, אני אישית מכיר חברה אחת כזאת - מר תעשיות - שהתקינה מערכת אבטחה במקום הקודם בו שירתתי בצבא. הם התקינו מערך של מצלמות וחיישני תנועה, שחוברו למערכת מרכזית (באותו מיקום) שנשלטה מרחוק על ידי מחשב אחר (שנמצא גם הוא בצפת, במקרה, בפצ"ן).

אבל כשאני אומר שמדובר על סדרי מחירים שונים לחלוטין אני בהחלט מתכוון לזה - מצלמת רשת פשוטה כזאת של בזק עולה איזה 700 ש"ח (נגיד 1,000 כולל התקנה). כל העבודה של חברת מר באותו אתר הסתכמה בעשרות אם לא מאות אלפי שקלים (אני לא יודע את הסכום המדויק אבל זו בהחלט הייתה מערכת גדולה ומורכבת).

אני מציע לך פשוט לפתוח דפי זהב (www.d.co.il), לחפש שם חברות שמתמחות במיגון וטלוויזיה במעגל סגור (ויש שם הרבה כאלה) ולעשות סקר שוק בהתאם לצרכים שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...