למי פה יש ASUS 1608P3S ? כמה שאלות לגביו - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

למי פה יש ASUS 1608P3S ? כמה שאלות לגביו


Triple-z

Recommended Posts

טוב מחר אני כבר צריך להזמין צורב וקראתי פה הרבה ושאלתי גם כמה פעמים בתרדים כללים יותר ולא ענו לי

אז ככה, לפי מה שהבתי מהתרד של המומלצים, הצורב הוא אותו צורב כמו הפיוניר על כל יתרונותיו, רק בנוסף לכך הוא גם יותר זול וגם בא עם שנתיים אחריות (יתרון רציני) ככה שיש לו רק יתרונות על פני הפיוניר, תקנו אותי אם אני טועה או אם יש בכל זאת איזה הבדל בניהם..?

בנוסף רציתי לדעת ממי שכבר יש לו את הצורב הספציפי הזה של האם הוא מרעיש או יחסית שקט? האם באמת יש בעיות בקריאה של דיסקים שקצת נשרטו או שזה נסבל?

האם לסמסונג 182D יש עדיפות עליו אפילו ללא שנתיים אחריות?

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מי אמר לך שהוא אותו דבר?אולי הוא אכן גרסת OEM שלו אבל בשביל להפוך אותו לאותו דבר כהגדרתך תיצתרך להחליף קושחה לפיונייר.מה שיבטל לך את האחריות שבא אתה מתגאה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

"הובא לידיעתי שה- 1608P3S הוא בעצם פיוניר בעטיפה של אריזת ריטייל, גם יש באנדל קטן.. שימו לב למספר הסידורי שלו, P3S ולא שום דבר אחר. (ה- P2S הוא 110 וה- L זה בכלל לייטאון). מאחר וקשה למצוא את ה- 111 (ברוב המקומות יש רק את ה 111D, האסוס הזה עדיף)."

זה מה שאחראי הפורום כתב בסטיקי של המומלצים, אז לשאלתך הוא אמר לי שהם אותו דבר, אתה בטוח שצריך להחליף קשוחה? השאלה בעצם היא אם זה אותו כונן פיזית? בכל אופן הוא מופיע בסטיקי של המומלצים ראשון ביחד עם הפיוניר, רק יותר זול ועם שנתיים אחריות, לא הבנתי איזה חסרון בדיוק אתה מציג פה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא חייבים להחליף קושחה. אומנם לאסוס יש רק את קושחה 1.24 ואין עדיין את 1.29 אבל הוא סבבה. ה"בעיה" היחידה שמצאתי אצלו בבדיקות זה שהוא קרא לי VIDEO (כזה מהספריה) ב X5. כלומר הוא ינגן אותו בשקט אבל ריפ יקח יותר זמן. הוא עושה גם אוברספידינג יפה מאוד וללא תחרות למדיות DL. בשאר הדברים הוא לא יהיה שקט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תלוי במהירות הצריבה, הרעש שמפריע הוא בדר"כ הרעש בצריבה מקסימלית, לדעתי זה ממש לא רועש כמובן שזה גם תלוי במארז עד כמה הוא "בולע" את הרעש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...