למה לאף קונסולה אין מקלדת ועכבר ? או תחליף ראוי לפחות... - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

למה לאף קונסולה אין מקלדת ועכבר ? או תחליף ראוי לפחות...


Sting

Recommended Posts

בתור חובב משחקי מחשב ותיק ונאמן בזמן האחרון זה כבר באמת התחיל להימאס עלי כל הבעיות במשחקי המחשב ... הבאגים הרבים למינהם , עדכונים , הגדרות [שיעול\] פריצות,קראקים,סריאלים,כוננים וירטואלים וכו' [שיעול] ובעיקר דרישות החומרה ההולכות וגדלות מידי חודש ללא גבול , דברים שהם נחלתם הבלעדית כמעט של המחשב ואשר לא סובלות מכך ונהנות מפשטות וחוסר טרחה שגורמים לי לקנאה רבה

הבעיה היא שהג'נרים האהובים עלי הם משחקי יריות FPS ואסטרטגיה שלהם אין תחליף לשליטה במחשב ... אז למה עדיין לא ראיתי אף קונסולה רצינית עם מקלדת ועכבר ? שבאמת חדרה לשוק.

כמה פשוט ככה טוב , נראה לי שזה יהיה קלף מנצח ויסיר כמעט את כל החסרונות מעל הקונסולות בקרב מול המחשב

מה גם שזה יפתח אין ספור של ישומים חדשים מלבד משחקים שיוכלו לרוץ על הקונסולה. מבחינתי אני יקנה בטוח אם יצא דבר כזה

אז מה אתם אומרים ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הדבר הקרוב ביותר לזה זה השלט של הWII

אבל הWII לא מתאימה לשחקני מחשב ככה שאני לא רואה איך אתה תעבור לקונסולות

בכל מיקרה לא צריכות עכבר ומקלדת כי יש להם תשליטה שלהם

ושילוב של עכבר ומקלדת לא מתאים להרבה זנרים ולא מתאים לישיבה מירחוק על הספה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש מקלדות ועכברים לקונסולות ממזמן

הקטע זה שהן מגיעות עם שלט וזה לא הפריע, עד שהתחילו לדחוף לשם משחקים שלא אמורים להיות שם כמו RTS, FPS וכל מה שהמחשב מתחיל לאבד לאט לאט

mario paint שזה משחק ציור עם הרבה אפשרויות בכיכובו של מאריו לסופר השתמש בעכבר ולא בשלט

בפלייסטיישן 1 בcnc red alert היתה אפשרות לחבר עכבר של כדי שיהיה יותר נוח

ויש עוד מלא מלא שאני כבר לא זוכר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראה את זה, ל XBOX360 יהיה פתרון:

http://www.kotaku.com/gaming/dualshock/use-keyboard-mouse-dualshock-on-your-360-216854.php

הבעייה היחידה היא תמיכה של משחקים, במיוחד לאחר שמקרוסופט טענו כי לא תהיה תמיכה למקלדת ועכבר - בכדי למנוע יתרון משמעותי במשחקי Multiplay על משתמשי השלטים.

EvilSt!ng תאמין לי, אל תעשה את השטות הזאת ותעבור לקונסולות, כי עם כל ה"בעיות" שיש למשחקים במחשב יש גם אין ספור יתרונות. תחשוב על כל המגבלות שיש לקונסולות.

בו נעבור על כמה "מהחסרונות" של המחשב בהשוואה לקונסולות (בכלליות)

"פריצות,קראקים,סריאלים" ------> קניית משחקים יקרים \ התקנת צ'יפ מיוחד לקריאת צרובים - שלא באחריות (ועדיין צריך להוריד\לצרוב)

"הבאגים הרבים למינהם , עדכונים" -----> באגים (במשחקיות) יכולים להיות גם במשחק קונסולה ואז אתה גם לא יכול לעדכן. מה שכן הם בד"כ מלוטשים יותר ואין קריסות לפי מיטב ידיעתי, אבל אל תשכח שעדכונים לפעמים משפרים ומוסיפים תוכן - לאו דווקא מתקנים באגים. אבל בעקרון אתה צודק, הרבה יותר פשוט לתכנת משחק לקונסולה מאשר למחשב (מע' הפעלה \ חומרה שונה)

"הגדרות" - בקונסולה אין הרבה - וזה יתרון עצום למחשב, אני לא מבין איך אתה מציג את זה בתור חיסרון. אם רק הייתי יכול להוריד רמת פירוט ב-PES6 ל-PS2 - הוא מתלגג במבט אחורי וגם ככה לא רואים את הפרטים הקטנים עם ממוצעת . אתה מבין משחק כדורגל פשוט יחסית מבחינה גראפית ומתלגג על קונסולה ברזולוציה פי 2 קטנה מזאת שאני משחק במחשב. שלא נדבר על פילטרים למניהם.

"דרישת חומרה" ----> בקונסולה המשחקים לא יכולים להשתפר מבחינה גראפית - מה שקנית זה מה יהיה. אומנם המשחקים מתאימים כביכול, אבל זה זין להשאר במקום מבחינה טכנולוגית, יש יותר מדי גבולות. עם מחשב אתה תמיד יכול לשדרג פה ושם. אתה לא חייב- תמיד יש משחקים שיעבדו סביר על מחשב סביר, אבל לפחות יש לך את האפשרות לשדרג אם אתה רוצה שמשחקים חדשים ומוגזמים יעבדו חלק על מקסימום פירוט - מה שבכלל לא אופציה אם יש לך קונסולה. נכון רוב המשחקים יוצאים גם לקונסולות אבל הם תמיד נראים טוב יותר במחשב אם יש לך את הנתונים.

סתם לדוגמא, חיברנו מחשב ישן של חבר לטלויזיה שלו בסלון ושיחקנו PES6 עם ג'ויסטיקים Logitech dual action. המשחק עבד סבבה מאוד דומה ל-PS2 . כרטיס המסך שיש לו זה 4400ti . זה מה שאתה רוצה ? להיות תקוע עם מחשב ישן זבל שעדיין מריץ משחקים פשוטים? כי זה בדיוק מה שיהיה לך עם קונסולה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע מה איתכם, אבל גם אם היתה לי אפשרות לחבר מקלדת ועכבר לקונסולה שאין לי, אני לא בטוח שהייתי הולך על זה אם זה בסלון (וזה בדרך כלל בסלון).

זה פשוט לא נוח. עובדה שאתם יושבים עכשיו מול המחשב ולא זרוקים על המיטה עם עכבר על הרגל ומקלדת אלחוטית על הבטן :lol:

פשוט צריכים להפסיק ליצר FPS \ RTS ומשחקים עם הרבה טקסט לקונסולות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...