פורסם 2006 בדצמבר 219 שנים לכל מותג יש שני קווי ייצוראחד ל CONSUMER והשני הנו PROFESSIONALההבדל הבסיסי ביניהם הוא כדלקמן : כיון שהטכנולוגיה רצה מהר מאוד, עד שהיצרנים מצליחים לייצר דגם חדש - למעשה הוא כבר מיושן, ולכן, כל טכנולוגיה חדשה "נזרקת" בהתחלה לשוק הפרטי ומשם היא מקבלת את כל התקלות והפידבקים אשר מתוקנים מהרגע הראשון עד שהחלק התקול מיוצב - ורק אז הוא מיושם הקו המקצועי של החברהלמעשה השוק הפרטי הוא ה"בטא סייט" של היצרנים ועליו הם מקדמים את המוצרים עד לייצוב סופי.לכן - כל טכנולוגיה חדשה שצתא לשוק תימצא רק בפרטי ולא במקצועי כמו למשל מסך 17" או מעבד חדיש שלא בטוח שלא ייצור חימום, כרטיסי מסך "חזקים" ועוד...מחשבי הפרטיים - בדרך כלל מקבלים רק שנה אחריות ולא תמיד בינ"ל וניתנים להרחבה לשלוש שנים (המחיר מבטא את סיכון היצרן) בעוד שבמקצועי - כל מחשב מקבל שלוש שנים אחריות בהגדרה וכמעט תמיד בינ"ל.כפי שמובן מהפסקה האחרונה, מחשבים ביתיים עלולים(!) להיות יותר מועדים לתקלות מאשר עסקיים (ולכן מקבלים פחות אחריות).אגב - המצב הוא גם בשרתים אשר תמיד מפגרים בטכנולוגיה מול המחשבים הרגילים, שכן שרת חייב להיות מיוצב וללא תקלותב HP יש את סדרת Nc לעומת פביליון הפרטיב IBM יש את סדרת T לעומת סדרת R הפרטיב ACER יש את Aspire travelmate לעומת ה Travelmare הפרטיב TOSHIBA יש את TECRA לעומת Satelite הפרטיב DELL יש את ה Latitude לעומת ה Inspironהבדל נוסף הוא - בפרטיים לא נערכים מבחני התאמה בתעודה לתוכנות: HCL - ראשי תיבות של Hardware Compitability Listאלה הרשימות שמפרסמות מיקרוסופט, אורקל, סאפ וכל חברות התוכנה הגדולות בעולם לאחר שבחנו את המחשב עם התוכנות להם ורק אז מכניסות אותו לרשימת ה HCL.לא תמצאו אף מחשב מקו הפרטי של אף יצרן ברשימות אלו כי הם לא נבחנים כלל. אגב בחינות אלו יקרות דבר שאף מעלה את מחיר הקו המקצועי, אולם מבטיח עבודה רציפה וללא תקלות כמעטיחס התקלות בין הפרטי לעסקי עומד על משהו כמו 1:23
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.