הגרפיקה של הניטנדו Wii ממש מאכזבת! - עמוד 11 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הגרפיקה של הניטנדו Wii ממש מאכזבת!


urib

Recommended Posts

  • תגובות 189
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

סוני גנבה רעיונות מנינטנדו בתקופת ה64\32 ביט

אבל כשיש לה שלט בחוץ ששונה כל כך מהשלט של הWII יהיה לה מאוד קשה

ליגנוב תרעיונות של בדור הזה

חוץ מיזה מיתמודדת אם בעיות יצור מאוד גדולות והרבה הפסדים

זה כבר לא המצב שלקחו שלט שדומה מאוד לשלט של הSNES והדביקו לו 2 אנלוגים ורטט

ורוב המישחקים פעלו גם בשלט הישן

זיהוי תנועה תלת מימדי זה כבר עינין אחר

ובעינין הבעיות בידים זה קורה למיספר מצומצם של אנשים אחרת

היתה שומע על זה בכל אתר חדשות ונינטנדו היתה חוטפת תביעות ענק

מה שלא קורה והרבה אנשים שיחקו הרבה ולא דיווחו על בעיות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הכאב בידיים לא נובע מחוסר , היה אחד שרירן שהיו לו כאבים בידיים.

וה- באמת נראה ענק בקטע של השלט ( אולם לא מושלם ), אבל מה שאני אומר הוא שזה ממש ממש ממש מבאס אותי כל הקטע של הגרפיקה.

אני מניח שבדור הבא של הקונסולות, כאשר NINTENDO לא תצטרך לעבוד יותר מדי על השלט ( אולם כמובן היא תשפר אותו בהרבה כי זה נסיון ראשון ), ואז היא תוכל להשקיע בגרפיקה ( בתקווה שהיא לא תהיה עצלנית ותמשיך בדרכה עם גרפיקה נחותה בגלל שהולך לה ) ואז אם או לא יעתיקו מנינטנדו, אז תביא את הקונסולה הכי מצליחה ותהיה מעל כולם והרבה.

אבל עכשיו יש לה גרפיקה חרא שזה הורס :P

אבל כמו שאמרתי מקודם, אם ה- באמת יעלה 100$, אז לא יהיה בנאדם שלא יהיה לו Wii

היה גם אנשים ששברו את הטלויזיה עם השלט אבל אתה יודע למה? כי יש אנשים מטומטים בעולם ואיך שהם משחקים עם ה זה מוגזם

יש קליפ בyoutube ואתה רואה כמה חזק הוא מכה בטניס עם השלט...אני בטוח שזה אותם מקרים של כאבים...

אבל עכשיו סוני מוציאים שלט סטייל ככה שחוץ מהמחיר וחלק קטן מהמשחקים לא נשאר לנינטנדו יותר מדי יתרונות.

סוני מוציאה גימיק והוא ממש לא כמו השלט של הנינטנדו

הוא יותר בכיוון של השלט סנסור שמייקרוסופט הוציאה פעם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל לסוני יש הרבה בעיות כרגע

רק למיקרוסופט יש תיכולות ליתחרות בנינטנדו בשנה הקרובה

וזה בעיקר ביגלל הכמות כסף שיש להם

תאורתית מיקרוסופט יכולה ליקנות את כל נינטנדו וחשבה לעשות את זה לפני הXBOX הראשון

השאלה אם הם רוצים להשקיה כל כך הרבה כסף כי כרגע נינטנדו מאוד ריווחית

בכל מיקרה כרגע זה רק ההשקה וכל חברה יכולה לעשות דברים טובים או טעויות

ויקח זמן לדעת מי תנצח בדור

אבל גם אם נינטנדו לא תנצח כרגע זה ניראה שהיא תימכור הרבה יותר מהקוביה וזה מה שהיא רצתה להשיג בכל מיקרה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע אם תנצח אבל היא מובילה כרגע ויש לה את הקונסולה הכי נמכרת

אתה לא לוקח בחשבון את ה-x360 שיצאה מלפני שנה. ה- רק עכשיו מתחיל להימכר.

לצערי לא תנצח כי הם ממשיכים במסורת האטימות שלהם, את N64 הם הרגו בגלל הבחירה בקטריג' במקום ב-CD-ROM,

עכשיו ל- הם קיצרו את החיים בגלל הבחירה בגראפיקה נחותה מול המתחרים. :kopfpatsch:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גולם שתוקקק את אף אחד הבעיות שלהם לא מעניינות, הקונסולה מעניינת אותנו הקונסולההה ינעלללל העולם !! אתה משגעעע אתה לא שם לבב?? לא מעניין הבעיות לא קולט ? הבנו שאתה בנאדם חסר חיים פאנבוי של לא צריך להראות את זה בכל תגובה, טחנת לנו ת'שכל מכל חור אפשרי על הבעיות של סונייייי לא מעניין ,לא קולט ???????? הבעיות לא יפריעו לשלט לצאת ולא יפריעו למשחקים הטובים להשתחרר !!

ד"א יש'ך בעיות עם זה שלסוני יהיה שלט מיני שלט של wii?במה בדיוק זה מפריע לך ? :kopfpatsch:

מה מפריע לך שסוני רוצה כמה שיותר טוב לקהל שלה??

עוד דבר, עם סוני ומייקרו היו מכניסים לקונסולות שלהם חומרה עתיקה ומחיר מוזל(200$)גם הקונסולות שלהם היו נמכרים אפילו יותר מהר משל

נינטנדו תקועה בעבר, בעוד כמה שנים יזנחו את הwii, עדיף לשמוע שיש כמה בעיות במכשיר מאשר לפגוע בגוף(המבין יבין)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא חיב לקצר תחיים שלו ותפסיקו לדבר על מישחקי ההשקה

הם מישחקי השקה לא יותר

גם לPS2 היו מישחקי השקה מחורבנים גם לDS היו מישחקי השקה דפוקים

ו2 הקונסולות האלו הצליחו

והDS מכר החודש יותר יחידות מה360 בארצות הברית

וזה בלי להזכיר את יפן

ואם תגיד שזה מכשיר ניד והשני ניח

לPSP יש גרפיקה הרבה יותר חזקה מלDS והוא רחוק מאחור

בקיצור קח את מונחי הPC ודחוף אותם ל... זה עובד אחרת בקונסולות

גולם שתוקקק את אף אחד הבעיות שלהם לא מעניינות, הקונסולה מעניינת אותנו הקונסולההה ינעלללל העולם !! אתה משגעעע אתה לא שם לבב?? לא מעניין הבעיות לא קולט ? הבנו שאתה בנאדם חסר חיים פאנבוי של לא צריך להראות את זה בכל תגובה, טחנת לנו ת'שכל מכל חור אפשרי על הבעיות של סונייייי לא מעניין ,לא קולט ???????? הבעיות לא יפריעו לשלט לצאת ולא יפריעו למשחקים הטובים להשתחרר !!

ד"א יש'ך בעיות עם זה שלסוני יהיה שלט מיני שלט של wii?במה בדיוק זה מפריע לך ? :kopfpatsch:

מה מפריע לך שסוני רוצה כמה שיותר טוב לקהל שלה??

אין לי בעיות אני היתי מעדיף שהPS3 יהיה יותר טוב מי כל בחינה מהWII כולל המחיר

וזה ביגלל הזמינות בארץ

וכל התעשיה מדברת על הבעיות של הPS3 לא רק אני ככה שלפני שאתה מדבר תיבדוק אתרים רצינים בחול ותבין לבד

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

urib, באמת קצת דפקו את עצמם בגלל הגרפיקה, אבל הם החברה האחרונה שאתה יכול לקרוא להם אטומים, מה כאילו איפה היית כשיצא השלט של Wii?

צר לי ואני לא רואה את עצמי מסתדר עם השלט הזה. לא מתאים לי לבצע תרגילים באקרובטיקה מול המסך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מוזר,לפי המפרט הטכני ה- היא החלשה ביותר בקונסולות הדור הבא.אבל היא בהחלט חזקה יותר מה-XBOX הראשונה שכידוע הייתה הקונסולה החזקה ביותר בדור הקודם,ו-FC נראה מעולה בדור הקודם לדעתי. אני מניח שהגראפיקה גרועה כי חברות הפיתוח עדיין לא ניצלו את ה- עד הסוף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה יכול לתת קישור למפרט הטכני של Wii?

צר לי ואני לא רואה את עצמי מסתדר עם השלט הזה. לא מתאים לי לבצע תרגילים באקרובטיקה מול המסך.

זה שאתה לא הכי מתלהב מהעניין זה לא אומר שזה לא משהו חדשני, אתה לא יכול להתעלם מהעובדה או לתכחש לכך שנינטנדו הביאו משהו חדש לגמרי => הם בכלל לא אטומים!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה המיפרט של הXBOX הרגיל לפי ויקי-

Detailed specifications

* CPU: 733 MHz Intel Mobile Celeron (Micro BGA2). The cache size, FSB, and even 8-way associative L2 cache all match up to a Mobile Celeron 733/128/133. The only real difference is that the actual Mobile Celeron 733 was only made in a Micro FCBGA and Micro FCPGA package and not the Micro BGA2 seen on the Xbox. Intel was just rolling out the Micro FCBGA package around the time of the Xbox's introduction so it's understandable that the system was designed with the Micro BGA2 interface in mind. So for the Xbox, Microsoft had Intel put a Mobile Celeron 733 onto the older Micro BGA2 package and called it a Pentium III. For all intents and purposes a Mobile Celeron 733 is a Pentium III with a smaller L2 cache but the correct distinction still needs to be made here.

o Intel IA-32 instruction set

o SIMD: SSE. Four single-precision floating-point numbers in one instruction.

+ Theoretical maximum 4 FLOPS/cycle (2.9 gigaFLOPS for Xbox)

+ Pentium III had architectural drawbacks that lessened real-world SSE throughput.

o SIMD: MMX. Integer functions. Switching between FPU and MMX is slow, so not of great use for 3D rendering tasks. Often used for audio and video.

o 133 MHz FSB.

o 32 kB L1 cache. 128 kB L2 Advanced Transfer Cache (256-bit).

* Unified Memory Subsystem: Total (shared) Memory: 64 MB DDR SDRAM running at 200 MHz, supplied by Hynix or Samsung depending on manufacture date and location

o 6.4 GB/s Theoretical Memory Bandwidth

* Graphics Processor: 233 MHz custom chip developed by Microsoft and NVIDIA code named NV2A, the A setting it apart from the PC based NV20 and NV25 (A Geforcev3.5 of sorts, NVIDIA used a substantial amount of the GeForce 3 design, but added many of the new features to be found in its quick successor the GeForce 4). It gained enhanced vertex processing with 2 vertex shaders, and more flexible pixel shading than DirectX 8.

o Theoretical Geometry Rate: 115+ million vertices/second

o Theoretical Particle Performance: 125 M/s

o Pipeline Configuration: 4 pixel pipelines with 2 texture units each

o Theoretical Pixel Fill Rate: 932 Megapixels/second (233 MHz x 4 pipelines)

o Theoretical Texture Fill Rate: 1,864 Megatexels/second (932 MP x 2 texture units)

o 4 Simultaneous Textures

o 6:1 Compressed Textures through DDS

o Full Scene Anti-Aliasing

* Storage Medium: 2-5x DVD-ROM (Dual Layer) (XFAT), 8 gigabyte hard disk (new consoles contain a 10GB physical hard drive, though it is formatted to only use 8GB, uses XFAT), optional 8MB memory card for savegame transfer

* Audio Processor : NVIDIA MCPX (a.k.a. SoundStorm NVAPU)

o Audio Channels: 64 3D channels (up to 256 stereo voices)

o 3D Audio Support: HRTF Sensaura 3D enhancement.

o MIDI DLS2 Support

o AC3 (Dolby Digital) Encoded Game Audio via TOSLINK

* 10/100base-T ethernet

* DVD Movie Playback with a separate DVD Playback Kit/Remote required (or by modding the Xbox and running DVD-playing homebrew software)

* Maximum Resolution (2x32bpp frame buffers Z): 640(vert.)480(horiz.)

o Note: NTSC (Non-HD) TV's have fewer than 500 horizontal lines. PAL TV's have fewer than 600 horizontal lines.

* HDTV Support: 480p, 720p and 1080i (see game boxes for supported resolutions).

* 4 proprietary USB controller ports

* Weight: 3.86 kilograms (8.5 lb).

* Dimensions: 320 × 100 × 260 millimeters (12.5 × 4 × 10.5 in)

וזה של הWII לפי המיפרט הלא רישמי-

729 MHz IBM PowerPC "Broadway" CPU 243 MHz ATI "Hollywood" GPU

24MBs "main" 1T-SRAM 64MBs other 1T-SRAM

512MBs internal flash memory 3MBs texture memory on GPU

Built-in 802.11b/g Wi-Fi capability One SD memory card bay

AV multi-port: S-video, composite, component Analog (left/right) audio / DPLII

Four GameCube controller ports Two GameCube Memory Pak slots

Two USB 2.0 ports Compatible with up to four wireless Wii-motes

Self-loading media drive Accepts 12cm Wii and 8cm GCN discs; no DVD movies

וזה של הקוביה מי ויקי-

Central processing unit

* Name: "Gekko"

* Producer: IBM

* Core Base: PowerPC 750CXe, 43-mm² die (modified PowerPC G3 750 RISC with about 50 new instructions)

* Manufacturing Process: 180 nanometer IBM copper-wire technology

* Clock Frequency: 485 MHz

* CPU Capacity: 1125 Dmips (Dhrystone 2.1)

* Internal Data Precision:

o 32-bit Integer

o 64-bit Floating-point, usable as 2x32-bit SIMD

* External Bus:

o 1.3 gigabyte/second peak bandwidth

o 32-bit address space

o 64-bit data bus; 162 MHz clock

* Internal Cache:

o L1: instruction 64KB, data 32KB (8 way)

o L2: 256KB (2 way)

[edit] Graphics processing unit

* Name: "Flipper"

* Producer: ArtX/Nintendo (ArtX was acquired by ATI Technologies in 2000 and is now a part of .)

* Manufacturing Process: 180 nanometer NEC embedded DRAM-compatible process

* Clock Frequency: 162 MHz

* Embedded Frame Buffer:

o Approximately 2 megabytes in capacity

o Sustainable latency of 6.2 nanoseconds

o RAM type is 1T-SRAM

* Embedded Texture Cache:

o Approximately 1 megabyte in capacity, allowing 6 megabytes worth of uncompressed textures to be stored using S3TC.

o Sustainable latency of 6.2 nanoseconds

o RAM type is 1T-SRAM

* Texture Read Bandwidth: 10.4 gigabytes/second (at peak)

* Main Memory Bandwidth: 2.6 gigabytes/second (at peak)

* Fill Rate: 648 megapixels/second

* Pixel Depth:

o 24-bit RGB / RGBA

o 24-bit Z-buffer

* Image Processing Functions:

o Fog

o Subpixel anti-aliasing

o 8 hardware lights

o 4 pixel pipelines (4 x 162 MHz = 648 MPixels)

o Hardware nurbs

o Alpha blending

o Virtual texture design

o Multi-texturing, bump mapping

o Environment mapping

o MIP mapping

o Bilinear filtering

o Trilinear filtering

o Anisotropic filtering

o Real-time hardware texture decompression (S3TC)

o Real-time decompression of display list

o Hardware 3-line flicker filter

Resolution: 640x480 interlaced or progressive scan (with select games)

[edit] Audio specifications

* Processor: Custom Macronix DSP

* DSP Clock Frequency: 81 MHz

* Instruction Memory:

o 8 kilobytes of RAM

o 8 kilobytes of ROM

* Data Memory:

o 8 kilobytes of RAM

o 4 kilobytes of ROM

* Simultaneous Channels: 64 channels

* Encoding: ADPCM

* Digital Signal: 16 Bit

* Sampling Frequency: 48 kHz

* "Dolby Pro Logic II" in analog audio out

* AC3 signal through "digital out" with D-Terminal cable

[edit] Other system specifications

* System Floating-point Arithmetic Capability: 10.5 GFLOPS (at peak) (MPU, Geometry Engine, HW Lighting Total)

* Real-world Polygon Performance: 6 million to 12 million polygons/second (at peak) (assuming actual game conditions with complex models, fully textured, fully lit, etc.)*, although it is known that some games have pushed well beyond 12 million polygons such as Rogue Squadron II and Resident Evil 4

* Main RAM:

o Approximately 24 megabytes in capacity

o Sustainable latency of 10 nanoseconds

o RAM type is 1T-SRAM

(The GameCube's 324 MHz main 1T-SRAM, at 2.6 GB/sec, has lower peak bandwidth than Xbox's 200 MHz -SDRAM, at 6.4 GB/sec. However it does have greater bandwidth efficiency, up to 90% versus about 75% for Xbox, and the lower access latency of 10ns helps compensate for the lower bandwidth since it increases effective bandwidth achieved (data begins moving quicker with less delay after it's called for). The high bandwidth on the Flipper chip's 3 MB of embedded memory further reduces the bandwidth strain on main system memory, whereas Xbox relies solely on its UMA configuration.) [7]

* Auxiliary RAM:

o Approximately 16 megabytes in capacity

o 81 MHz in speed, 8-bit bus width

o RAM type is DRAM

* Disc Drive:

o Drive type is Constant Angular Velocity (CAV)

o Average access time is 128 milliseconds

o Data transfer speed is between 2 megabytes per second and 3.125 megabytes per second

* Disc Media:

o Based on technology

o Diameter is 3 inches in length

o Producer is Matsushita (also known as Panasonic)

o Approximately 1.5 gigabytes in capacity

o Also accepts Mini CD-ROM such as the Action Replay boot disc and FreeLoader

* Controller Ports: 4

* Memory Card Slots: 2

* Analog Audio/Video Outputs: 1

* "Digital" Video Outputs: 1 *

* High-speed Serial Ports: 2

* High-speed Parallel Ports: 1

* Power Supply: AC Adapter DC12 volts x 3.25 amperes

* Physical Measurements of Entire System: 110 mm (H) x 150 mm (W) x 161 mm (D). [4.3"(H) x 5.9"(W) x 6.3"(D)]

* The Digital output can be used to output analog component video of 480p resolution using Nintendo's component cable, which contains a custom DAC to perform this conversion. The port was removed in a hardware revision in May 2004. Models without the port are DOL-101.[8] The original system with the port is model DOL-001.

דרך אגב הקוביה במהירות שעון ניראת אולי חלשה אבל זה מעבד שונה מהXBOX ככה שקשה להשוות

לקוביה היה רק קצת זיכרון וזה גם פגע בביצועים

אבל בסך הכל היא היתה יותר חזקה מהPS2 ברוב הדברים ולא רחוק מאחורי הXBOX (אני מדבר על טכנולוגיה לא דברים אחרים)

הWII הוא כמו קוביה על סטרואידים מה שאמור לתת לו ביצועים של +

אבל יקח זמן עד שניראה את זה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...