עבור לתוכן

חיבור ללא חייגן - האם הספקיות/תשתית בעד או נגד ? למה ?

Featured Replies

פורסם

אתה לא הבנת אותי.

אני בכלל מחובר בADSL.

ועובדה שבזהב לא זיהו שאני מחובר.

פורסם

ב ADSL בארץ שלנו, אין כזה דבר , "חיבור ללא חייגן"

כל מי שמחובר במדינה שלנו דרך ADSL של בזק, מחובר באמצעות חייגן, חיבור בלי חייגן בארץ - אפשרי רק דרך כבלים, ורלוונטי רק למי שמחובר בכבלים.

אתה חושב שאין לך חייגן, כי יש לך ראוטר, אבל מה שקורה בפועל, זה שהראוטר שלך מבצע את החיוג לבזק

(והם "זורקים" אותך לספקית לפי השטרודל אחרי שם המשתמש)

מה שקרה לך כנראה היה תקלה אצל הספקית, או בדרך.

לא תמיד הם יכולים לראות אותך מחובר, יש לפעמים תקלות, לפעמים יש שרת חדש שהם עדיין לא רואים את הלקוחות שמחוברים אליו

למרות שיש הרבה לקוחות עליו, הוא פשוט עדיין לא מחובר למערכת הקצה של התומכים.

זה קורה , אמנם לעיתים די רחוקות, אבל לא צריך להתרגש מזה.

חיבור באמצעות שם משתמש וססמא = חייגן

חיבור באמצעות כתובת IP שהמודם מספק למחשב / ראוטר שלך, לפי כתובת MAC של המודם - חיבור ללא חייגן (אין צורך בשם משתמש וססמא)

בקשר לשאלה של פותח הת'רד - כל מה שאמרו - נכון

בגדול כשאתה מחובר בחייגן אפשר לדעת פרטים עליך ולאתר תקלות באופן הרבה יותר מהיר וגורף

אבל יש עוד הרבה סיבות

אני מתכנן להרחיב על זה די הרבה בעתיד הלא רחוק מדי, אני כותב בימים אלה ממש ת'רד / מאמר די גדול עם הסברים

בנוגע לכל מה שקשור לחייגנים בארץ

(והרבה מעבר לזה)

פורסם
  • מחבר

שתי שאלות:

1. לאחרונה, לפני שהתנתקתי מאינטרנט זהב, היו לי המון בעיות בגלישה. כשהתקשרתי הם טענו שאני בכלל לא מחובר. ובעצם רק כשהתחברתי מחדש(פיזית מהמודם - כי אין לי חייגן). האם זה בגלל שאני מתחבר ללא חייגן? נשמע לי משונה כי עובדה שברגע שהתחברתי מחדש - הופ הם ראו אותי מחובר.

2. מה(ולמה) ההבדל בין חיבור עם חייגן לחיבור ללא חייגן? אני איני מתחבר עם חייגן מבוסס תוכנה, אך בפועל המודם\נתב שלי הוא החייגן. בגלל זה אני נשאר מחובר קבוע כי גם עם אני עושה ריסטרט המחשב מחובר. אני אבל לא מבין איך זה משנה מבחינת הספקית שכן החיבור נשאר זהה פשוט מגיע ממקור אחר.

איזה מודם יש לך ?

כי להורים שלי היו גם בעיות בגלל מודם "לא משהו " בלשון זהירה... (בסוף החליפו לנו למודם חדש ללא תשלום)

פורסם

ב ADSL בארץ שלנו, אין כזה דבר , "חיבור ללא חייגן"

כל מי שמחובר במדינה שלנו דרך ADSL של בזק, מחובר באמצעות חייגן, חיבור בלי חייגן בארץ - אפשרי רק דרך כבלים, ורלוונטי רק למי שמחובר בכבלים.

אתה חושב שאין לך חייגן, כי יש לך ראוטר, אבל מה שקורה בפועל, זה שהראוטר שלך מבצע את החיוג לבזק

(והם "זורקים" אותך לספקית לפי השטרודל אחרי שם המשתמש)

תודה :).

זה מה שחשבתי. הרי אמרתי שהראוטר עושה את החיוג - אז מה ההבדל בין חייגן תוכנה לחייגן של הראוטר? כנראה שאין הבדל, כמו שחשבתי(לא הייתי מודע לכך שהמדובר קשור אך ורק לכבלים).

לגבי התקלה - בתמיכה לאנשים לא היה מושג(אני בדיוק מה רמת הידע אצל האנשים שעובדים בתמיכה הטכנית והיא מתחת לכל ביקורת). האינטרנט זחל עוד לפני התקלה, ובזמן התקלה המהירות הייתה בלתי נסבלת.

פשוט התנתקתי ועברתי לספק אחר. ואין מאושר ממני.

yehudaa: הבעייה לא במודם, כי עברתי ספק והכל בסדר. יש לי אלקטל HOME ששודרג לPRO. מודם מאוד ישן אך מצויין ועושה את עבודתו נאמנה כבר כ5-6 שנים.

אין לי כוונה להחליף אותו :).

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים