עבור לתוכן

פלאפון עובדים עלינו בעיניים!!!

Featured Replies

פורסם

כל התיאוריה שלך ממש נחמדה. הכל טוב ויפה.

בפועל יש חברה X ויש חברה Y.

גם חברה X וגם חברה Y מוכרות מכשירים בכל תחומי המחירים, ואתה מוזמן לקנות מה שבא לך.

בנוסף לזה, ובלי כל קשר, חברה X מאפשרת לך לנצל את המכשירים שלך עד תום, כפי שהיצרן תכנן אותם. לעומתה, חברה Y פורצת את המכשירים וחוסמת אותם על מנת למנוע ממך שימוש בפונקציות בסיסיות שהיצרן תכנן במוצר.

תחשוב שהיית קונה כרטיס מסך חדש, ומגלה פתאום שהחנות בארץ שממנה קנית אותו חסמה בו - חומרתית - את האפשרות לשנות רזולוציות. כל פעם שאתה רוצה לשנות רזולוציה, אתה צריך לפנות אליהם ולשלם 5 שקל.

"מה זה כבר 5 שקל לעומת 2,000 שקל של כרטיס מסך ממוצע"... ::)

פורסם

בדיוק בגלל אנשים כמוך החברות הגדולות מיתנהגות אילנו ככה , ואלו שעדיין לא - יהיו ככה בעתיד.

אז זה מסביר את העינין. ודוגמא לכך - סלקום , שהמון עברו אליה בהתחלה כי היא הציעה מחירים ותנאים הרבה יותר הגיוניים , אבל תיראו מה קורה היום - וזה בגלל מה שדיברתי עליו.

אז הבנת אותי לא נכון , לא הצגתי שום תאוריה אלא "בכי" על המצב הפתטי של הישראלי המצוי שבגללו חברות גדולות מוצצות לנו את הכסף עד תום - וסתם, על הבכינות הפתטית, ועל זריקת הכספים הנוראה והחוסר אכפתיות , מה שנקרא צרכנות מאוד לא נבונה.

אז אבהיר את עמדותי:

דבר ראשון ברור שעדיף לעבור לחברה שמנסה לקחת פחות כסף על כל שטות. ודבר שני אני נגד כל הנסיונות סחיטה החודשיים שבתחום הפלאפוניה ונגד תנאי המכירה והמחירים המטורפים של מכשירי פלאפון בארצנו.

לרגע לא טענתי שביגלל שמוציאים הרבה על מכשיר אז כבר עוד כמה שקלים זה לא נורא , מי שמכיר אותי יודע שההפך הוא הנכון (וזה כשמדובר בכסף מיותר שניסחט עוד בכוח או בצורה לא הוגנת). היציאה נגד "גניבת הכסף" צריכה להיות בכל תחום הטלפוניה ולא רק בשיחות ובתשלומים החודשיים השונים.

והחברות עשות את זה כי הן יכולות, - כי:

(1) הצרכן הישראלי הטיפש שקונה 13 מכשירים מכל חברה כבר הוציא המון כסף מיותר עובדתית ולא משנה כמה הוא יבכה על זוטות - זה ודאי שהוא ימשיך לשלם - על כל שטות שלא ידרשו ממנו, זה בתת מודע (או תכונת "הטיפשות"), אפילו שהוא לפעמים עושה קצת רעש (וזה רק בשביל האגו , לא בשביל היעילות).

(2) לעומת זאת הצרכן שיקח את הטלפונים הכי מישתלמים מבחינת עלות תועלת, שלא יבזבז על דברים שהוא לא צריך במכשיר, אותו אחד שלא יחליף כל יומיים צלצול בגלל השיעמום והמגניבות , אותו צרכן שמבין שלראות קטע של יצפן ב20 שקלים בתחנת אוטובוס זה קצת אידיוטי (כשבבית הוא בחיים לא צופה באותו קטע של יצפן), אותו אחד שבחשבון הפלפאון שלו לא מופיעים למעלה מ 400 שקל בחודש, אותו אחד שלא עושה בבית שיחה של 40 דקות מהפלאפון רק כי ככה, אם רעבים, באמצע אפשר להביא חומוס בלי הפרעה... או בקיצור - בגלל שרוב הצרכנים הישראלים לא כאלו - אנחנו מקבלים את הכל בחזרה לפנים והחברות מנצלות אותנו עד תום , כי הן יודעות שלא משנה כמה ניבכה - הרי בסוף אנחנו משלמים , זה נכון עובדתית עוד לפני הדקה הראשונה של הצרכן בחברת הסלולר - את החתימה של כמה הצרכן ישלם הוא נותן בקניית המכשיר - או איך שראינו כאן - 13 מכשירים.

פורסם

אז זה מסביר את העינין. ודוגמא לכך - סלקום , שהמון עברו אליה בהתחלה כי היא הציעה מחירים ותנאים הרבה יותר הגיוניים , אבל תיראו מה קורה היום - וזה בגלל מה שדיברתי עליו.

אז הבנת אותי לא נכון , לא הצגתי שום תאוריה אלא "בכי" על המצב הפתטי של הישראלי המצוי שבגללו חברות גדולות מוצצות לנו את הכסף עד תום - וסתם, על הבכינות הפתטית, ועל זריקת הכספים הנוראה והחוסר אכפתיות , מה שנקרא צרכנות מאוד לא נבונה.

אז אבהיר את עמדותי:

דבר ראשון ברור שעדיף לעבור לחברה שמנסה לקחת פחות כסף על כל שטות. ודבר שני אני נגד כל הנסיונות סחיטה החודשיים שבתחום הפלאפוניה ונגד תנאי המכירה והמחירים המטורפים של מכשירי פלאפון בארצנו.

לרגע לא טענתי שביגלל שמוציאים הרבה על מכשיר אז כבר עוד כמה שקלים זה לא נורא , מי שמכיר אותי יודע שההפך הוא הנכון (וזה כשמדובר בכסף מיותר שניסחט עוד בכוח או בצורה לא הוגנת). היציאה נגד "גניבת הכסף" צריכה להיות בכל תחום הטלפוניה ולא רק בשיחות ובתשלומים החודשיים השונים.

והחברות עשות את זה כי הן יכולות, - כי:

(1) הצרכן הישראלי הטיפש שקונה 13 מכשירים מכל חברה כבר הוציא המון כסף מיותר עובדתית ולא משנה כמה הוא יבכה על זוטות - זה ודאי שהוא ימשיך לשלם - על כל שטות שלא ידרשו ממנו, זה בתת מודע (או תכונת "הטיפשות"), אפילו שהוא לפעמים עושה קצת רעש (וזה רק בשביל האגו , לא בשביל היעילות).

(2) לעומת זאת הצרכן שיקח את הטלפונים הכי מישתלמים מבחינת עלות תועלת, שלא יבזבז על דברים שהוא לא צריך במכשיר, אותו אחד שלא יחליף כל יומיים צלצול בגלל השיעמום והמגניבות , אותו צרכן שמבין שלראות קטע של יצפן ב20 שקלים בתחנת אוטובוס זה קצת אידיוטי (כשבבית הוא בחיים לא צופה באותו קטע של יצפן), אותו אחד שבחשבון הפלפאון שלו לא מופיעים למעלה מ 400 שקל בחודש, אותו אחד שלא עושה בבית שיחה של 40 דקות מהפלאפון רק כי ככה, אם רעבים, באמצע אפשר להביא חומוס בלי הפרעה... או בקיצור - בגלל שרוב הצרכנים הישראלים לא כאלו - אנחנו מקבלים את הכל בחזרה לפנים והחברות מנצלות אותנו עד תום , כי הן יודעות שלא משנה כמה ניבכה - הרי בסוף אנחנו משלמים , זה נכון עובדתית עוד לפני הדקה הראשונה של הצרכן בחברת הסלולר - את החתימה של כמה הצרכן ישלם הוא נותן בקניית המכשיר - או איך שראינו כאן - 13 מכשירים.

עם כל הכבוד לדבריך, חוץ ממי שראיתי פה בפורום שאמר שיש לו הרבה מכשירים אצל סלקום, לא ראיתי בנאדם אחד שיש לו יותר משני פלאפונים.

פורסם

אז זה מסביר את העינין. ודוגמא לכך - סלקום , שהמון עברו אליה בהתחלה כי היא הציעה מחירים ותנאים הרבה יותר הגיוניים , אבל תיראו מה קורה היום - וזה בגלל מה שדיברתי עליו.

אז הבנת אותי לא נכון , לא הצגתי שום תאוריה אלא "בכי" על המצב הפתטי של הישראלי המצוי שבגללו חברות גדולות מוצצות לנו את הכסף עד תום - וסתם, על הבכינות הפתטית, ועל זריקת הכספים הנוראה והחוסר אכפתיות , מה שנקרא צרכנות מאוד לא נבונה.

אז אבהיר את עמדותי:

דבר ראשון ברור שעדיף לעבור לחברה שמנסה לקחת פחות כסף על כל שטות. ודבר שני אני נגד כל הנסיונות סחיטה החודשיים שבתחום הפלאפוניה ונגד תנאי המכירה והמחירים המטורפים של מכשירי פלאפון בארצנו.

לרגע לא טענתי שביגלל שמוציאים הרבה על מכשיר אז כבר עוד כמה שקלים זה לא נורא , מי שמכיר אותי יודע שההפך הוא הנכון (וזה כשמדובר בכסף מיותר שניסחט עוד בכוח או בצורה לא הוגנת). היציאה נגד "גניבת הכסף" צריכה להיות בכל תחום הטלפוניה ולא רק בשיחות ובתשלומים החודשיים השונים.

והחברות עשות את זה כי הן יכולות, - כי:

(1) הצרכן הישראלי הטיפש שקונה 13 מכשירים מכל חברה כבר הוציא המון כסף מיותר עובדתית ולא משנה כמה הוא יבכה על זוטות - זה ודאי שהוא ימשיך לשלם - על כל שטות שלא ידרשו ממנו, זה בתת מודע (או תכונת "הטיפשות"), אפילו שהוא לפעמים עושה קצת רעש (וזה רק בשביל האגו , לא בשביל היעילות).

(2) לעומת זאת הצרכן שיקח את הטלפונים הכי מישתלמים מבחינת עלות תועלת, שלא יבזבז על דברים שהוא לא צריך במכשיר, אותו אחד שלא יחליף כל יומיים צלצול בגלל השיעמום והמגניבות , אותו צרכן שמבין שלראות קטע של יצפן ב20 שקלים בתחנת אוטובוס זה קצת אידיוטי (כשבבית הוא בחיים לא צופה באותו קטע של יצפן), אותו אחד שבחשבון הפלפאון שלו לא מופיעים למעלה מ 400 שקל בחודש, אותו אחד שלא עושה בבית שיחה של 40 דקות מהפלאפון רק כי ככה, אם רעבים, באמצע אפשר להביא חומוס בלי הפרעה... או בקיצור - בגלל שרוב הצרכנים הישראלים לא כאלו - אנחנו מקבלים את הכל בחזרה לפנים והחברות מנצלות אותנו עד תום , כי הן יודעות שלא משנה כמה ניבכה - הרי בסוף אנחנו משלמים , זה נכון עובדתית עוד לפני הדקה הראשונה של הצרכן בחברת הסלולר - את החתימה של כמה הצרכן ישלם הוא נותן בקניית המכשיר - או איך שראינו כאן - 13 מכשירים.

כל מה שאמרת- נ כ ו ן ! ככה זה בארץ הקטנה שלנו :-\

ורוצה לשמוע קטע? בשניה שסיימתי לקרוא את המילה האחרונה בשורה האחרונה ממה שכתבת, שמעתי שיר של My Chemical Romance ובדיוק באותה נקודה, מילות השיר היו: "You get what you deserve" (מסכם הכול!)

פורסם

אמממ לי אין פלאפון ( לקוח מרוצה באורנג') אבל אני יודע שאם רוצים לבטל בפלאפון את השיחות ( אם המכשיר נגנב או אבד) זה יעלה 40 שקל רק הניתוק ...

WTF ??@ למה צריך לשלם להם בשביל כזה דבר ??

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים