עבור לתוכן

הקשר בין יכולת ציור לתלת מימד

Featured Replies

פורסם

תוספת קטנה - אני גם לא מהציירים הגדולים, ויצא לי לנסות את 3DSMAX - עברתי לפי Tutorial - וזה מדהים! זה יותר קרוב לפיסול מאשר ציור, רק שאתה עובד על החומר הכי נוח בעולם, עם UNDO, ועם גמישות מטורפת. בעצם, אותו כישרון שדרוש לאנשים כדי להביא חומר לידי צורה מסויימת, ניתן להמרה בסבלנות וניסיון - כי אי אפשר "להרוס את הפסל" לחלוטין. לדעתי מידול בתלת מימד הוא נטו השקעה - וכמובן, רצוי שיהיה לך יצירתיות כדי שיצאו דברים מקוריים ונחמדים. אבל כן, יש שימוש בסקיצות לצורך הנוחיות, כך שאולי תצטרך לצייר - אבל גם כאן, אם הציור שלך לא יהיה משהו, תוכל "לכוונן" את ה"פסל" (הזזת נקודות, כפי שנאמר כאן) ולהביא אותו למה שאתה רוצה.

בהצלחה :xyxthumbs:

פורסם

יפה מאוד :).

רק רציתי להגיד תודה לכולכם. שאבתי מכם המון מוטיבציה.

התחלתי אתמול ללמוד ולהשתמש ב-3dmax. אני באמצע שיעורי הModelling שבמדריכים ובינתיים הולך לא רע בכלל. אני חייב להודות שאלו מדריכים מצויינים, ואכן עושה רושם שהציור אינו מהווה פקטור גדול מדי בתחום. אני גם מאוד מרוצה מהתוצאות בינתיים, למרות שהמדריכים הללו מדריכים אותך צעד-אחר-צעד וזה לא ממש חוכמה גדולה.

אתה מתכוון למדריכים של התוכנה או חיצוניים?

פורסם

המדריכים של התוכנה מצויינים להתחלה

פורסם
  • מחבר

אני מתכוון למדריכים של התוכנה.

זה משנה?

רק חבל שהם ארוכים להפליא, אבל חוץ מזה הם מצויינים.

פורסם

אין שום קשר בין ציור לעיצוב גרפי מכל סוגיו! (נקודה!)

אין גם שום קשר בין מודלים דו מימדים לתלת מימדים (גם נקודה!)

לי גם אין שום כישרון בציור ואני מעצב דו מימד טוב..

ניסתי גם לעבור לתלת מימד אבל עזבתי כי אין לי זמן להשקיע עכשיו כמו שהיה לי כשלמדתי לעצב בפוטשופ (=דו מימד)....

חוץ מזה שתלת מימד יותר קשה מדו מימד ולדעתי כדאי לדעת טוב תלת מימד צריך ללמוד במקום מקצועי... (מעט אנשים יודעים לעצב טוב בתלת מימד בלי ללמוד במקום מקצועי ורציני)!

פורסם
  • מחבר

צריך ציור לדו מימד. לא חובה אבל כדאי.

נכון אתה יכול לעצב, ולחתוך וליצור אפקטים מרהיבים. אבל אם לא תצייר בעצמך - איך תכין דברים מקוריים? או סרטונים עלילתיים בפלאש?

בתלת מימד עושה רושם שזה קצת יותר פשוט להסתדר בלי ציור. למרות שזה תמיד מומלץ אני חושב.

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
פורסם

תשמע... זה שאתה "מעתיק" ממשהו עבודה כדי ללמוד זה בסדר גמור.. תעתיק, תלמד ואחרי שיהייה לך כבר נסיון עם התוכנה אז תתחיל לחשוב מקורי.. כי מבלי לדעת את התוכנה אי אפשר כמעט ליצור משהו "מקורי".

התברכתי ביכולת ציור טובה יחסית(ראו תמונות) ותלת מימד אני לומד כבר חצי שנה (MAYA) ואני רק לאחרונה התחלתי ללכת עם מה שבראש שלי....5432d-1.gif

Untitled3.gif

ויש דברים שכבר התחלתי לעשות מהראש... סתם דוגמה (אני עושה את זה לפרוייקט בבית ספר).

Citys_Of_The_Past.jpg

Citys_Of_The_Past3.jpg

אז תשמע לעתיק זה בסדר העיקר שתלמד על להכיר את הסביבה של התוכנה ואז כבר תתפרע :)

פורסם

מישהו יודע איפה נימצאים המדריכים ב3DMAX? אני נכנס לHELP ואז למדריכים אבל זה נכנס לי לחלון עזרה...

זה זה המדריכים?

פורסם

כן.

המדריכים של 3DS בקבצי עזרה שלה (לפחות פעם אחרונה שבדקתי)

פורסם
  • מחבר

יש אפשרות בשם - Tutorials - אלה המדריכים, ומשם אני אישית לומד.

nazar15 - המצב שלך לא רלוונטי אליי. אתה התברכת בכשרון ציור בעוד אני לא. 'להתפרע' עם דברים כאלה זה בלתי אפשרי מבחינתי - כי אני לא אהיה מסוגל לצייר אותם. מה שכן - לבנות מודל כדוגמת העיר שבנית אני כנראה אהיה מסוגל כי זה נשען על משהו אמיתי.

פורסם

יו!!!!!!!! אנשים אני מתפוצץ! אני לא מצליח לעשות משהו משגע לי תמוח

אני עכשיו בדריכים[של התוכנה] המודל של השח/מט אני בצריח, הנה השלב שאני נטקע בו:!

1. With the rook still selected, make sure you are still in the Modify panel. From the Modifier list, choose Edit Poly.

2.On the Selection rollout, click the Polygon button.

3.Try selecting the top of the rook.

You can only select a fraction of the area; 1/36th of the top area, to be exact.

4. On the Selection rollout, click the Vertex button.

5.Select the vertex in the top-center area of the rook.

6.Hold the Ctrl key down and click the Polygon button again on the Selection rollout. All polygons connected to the selected vertex are automatically selected.

7.Press F4 to turn on Edged Faces display, if necessary. This allows you to see the shaded object and its underlying geometry.

8.On the Edit Polygons rollout, click the Settings button next to Inset.

9.In the dialog that appears, set Inset Amount to 4.0.

זה מה שהבנתי:

1. לבדקות שהצריח מסומן, לגשת לModify panel וברשימה שם לבחור את Edit Poly

2.בSelection [למטה] ללחוץ על הסמל של הריבעו האדום [Polygon]

3.לסמן את החד ה"שברים" מלמעלה

4.ללחוץ על הVertex [שימן של נקודות]

5.ללחוץ על הנקודה שבאמצעה למעלה

6. ללחוץ 'קונטרול' ואז ללחוץ על Polygon[סמל של ריבוע אדום] ואז כל ה"שברים" אמורים להיות מסומנים! וזה לא קורה!

7.ללחוץ F4 ואז יופיאו לי ה"קווים" על הכלים

8. ב Edit Polygons ללחוץ על הריבע הקטן

9. לבחור בInset Amount 4.0

עכשיו אמור להיות לי עגול ובתוכו עוד עיגול אבל זה לא קורה[ראה תמונה מה קורה]

מה שכן בגלל שבשלב 6 אמורים להיות מסומנים כל השברים וזה לא קורה אז סימנתי אותם 'ידנית' אבל זה גם לא עזר!

PLZ HELP ME!!!! :please: :please:

[attachment deleted by admin]

פורסם

בשלב 6 אתה אמור להחזיק את CTRL וללחוץ על הכפתור

Hold the Ctrl key down and click the Polygon button again on the Selection rollout. All polygons connected to the selected vertex are automatically selected.

F4 גורם להופעת הEDGES (הקווים) אם אתה לא רואה אותם ואם אתה לוחץ שוב הם נעלמים.

זה עוזר אם יש לך הרבה פוליגונים ואדג'ים שמפריעים לראות את המודל

פורסם

נו זה מה שעשיתי אבל זה עדין לא עובד:

6. ללחוץ 'קונטרול' ואז ללחוץ על Polygon[סמל של ריבוע אדום] ואז כל ה"שברים" אמורים להיות מסומנים! וזה לא קורה!

PLZ HELP ME!!!! :please: :please:

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים