עבור לתוכן

הספק נשרף...

Featured Replies

פורסם

יש לי מחשב ישן P3 800 שנשרף לו הספק לפני כמה ימים

כנראה שההארד דיסק גם נשרף כי הוא מריח לא טוב ושניסיתי לחבר אותו למחשב אחר המחשב נכבה

1. האחריות על ההארד דיסק עדיין בתוקף, אני יוכל לממש אותה?

2. האם אפשר לשחזר חומר שעל הכונן?

3. איך אני יכול לבדוק אם חלקים אחרים נפעו?

תודה :)

פורסם

1.כנראה שכן,פנה לחנות שממנה קנית ותשאל.

2.רוב הסיכויים שאם הוא נשרף אז לא

3.תוציא את הספק ואת ה-HD שנשרפו תחליף בחדשים ואם הכל פועל זה אומר שרק החלקים הללו הלכו

פורסם

יש לי מחשב ישן P3 800 שנשרף לו הספק לפני כמה ימים

כנראה שההארד דיסק גם נשרף כי הוא מריח לא טוב ושניסיתי לחבר אותו למחשב אחר המחשב נכבה

1. האחריות על ההארד דיסק עדיין בתוקף, אני יוכל לממש אותה?

2. האם אפשר לשחזר חומר שעל הכונן?

3. איך אני יכול לבדוק אם חלקים אחרים נפעו?

תודה :)

1. כנראה שלא !!!!! אחריות על הרדיסק נעה בין שנה לחמש שנים אם יש לך פנטיום 3 כנראה שכבר אין לך אחריות אלא אם קניתה את ההרדיסק בנפרד

ודרך אגב אמורה להיות עליו מדבקה עם התאריך של האחריות.

2. כן ניתן אך כל עוד לא היה לך בו משהו נורא חשוב זה לא כדאי זה יכול לעלות בין מאות שקלים ועד לאלפיי שקלים

3. תרכיב ספק אחר ותפעיל את המחשב ותראה אם הכל עובד

פורסם

חזרת בדיוק על הדברים שלי אבל לא חשוב.

לגבי סעיף אחד,תקרא כמו שצריך,הבחור אומר "האחריות על ה-HD עדיין בתוקף"!! הוא רק שאל אם הוא יכול לממש אותה,והתשובה היא שאין שום סיבה למה הוא לא יוכל לממש אותה אם היא עדיין בתוקף

פורסם
  • מחבר

חזרת בדיוק על הדברים שלי אבל לא חשוב.

לגבי סעיף אחד,תקרא כמו שצריך,הבחור אומר "האחריות על ה-HD עדיין בתוקף"!! הוא רק שאל אם הוא יכול לממש אותה,והתשובה היא שאין שום סיבה למה הוא לא יוכל לממש אותה אם היא עדיין בתוקף

כן, לזה התכוונתי...

האחריות על ההארד דיסק היא של החנות?

3. תרכיב ספק אחר ותפעיל את המחשב ותראה אם הכל עובד

המטרה שלי היא לגלות אם חלקים אחרים שרופים לפני שאני קונה חלקים חדשים...

פורסם

האחריות על ה-HD אני מניח היא של היצרן או היבואן או משהו כזה,אבל בדר"כ אתה נותן לחנות והיא כבר עושה את הסידורים המתאימים.

פורסם

תלך לחנות שיממשו לך את האחריות. הם מחוייבים לכך. אל תנדבמ ידע שלא צריך - תגיד ההרד דיסק הלך.

לגבי שחזור מידע - כשניסית להפעיל אותו על מחשב אחר הוא נכבה? מה זאת אומרת?

נסה להפעיל אותו כSLAVE ולא לעלות ממנו את הוינדוס. אם המחשב מזהה אותו(כלומר מזהה פיזית שיש הרד דיסק) אז יש עוד תקווה ואפר להשתמש במגוון תוכנות להצלת מידע. אם לא, אז אתה די בבעייה וכל שביכולתך לעשות הוא לקחת את זה למעבדה מיוחדת - וזה אכן עולה מאות עד אלפי שקלים.

אין לך דרך אחרת לבדוק אם שאר המחשב עובד אם אתה לא תנסה עם ספק + הרד דיסק אחרים. קח מחבר\קרוב משפחה את החלקים רק כדי לבדוק אותם.

פורסם
  • מחבר

תלך לחנות שיממשו לך את האחריות. הם מחוייבים לכך. אל תנדבמ ידע שלא צריך - תגיד ההרד דיסק הלך.

לגבי שחזור מידע - כשניסית להפעיל אותו על מחשב אחר הוא נכבה? מה זאת אומרת?

נסה להפעיל אותו כSLAVE ולא לעלות ממנו את הוינדוס. אם המחשב מזהה אותו(כלומר מזהה פיזית שיש הרד דיסק) אז יש עוד תקווה ואפר להשתמש במגוון תוכנות להצלת מידע. אם לא, אז אתה די בבעייה וכל שביכולתך לעשות הוא לקחת את זה למעבדה מיוחדת - וזה אכן עולה מאות עד אלפי שקלים.

אין לך דרך אחרת לבדוק אם שאר המחשב עובד אם אתה לא תנסה עם ספק + הרד דיסק אחרים. קח מחבר\קרוב משפחה את החלקים רק כדי לבדוק אותם.

במידה והם ידעו שהספק שרף את ההארד דיסק האם האחריות עדיין תופסת?

אני לא בטוח שהחנות עדיין קיימת...בכל מקרה מה אם היא נסגרה?

כשניסיתי להפעיל אותו על המחשב החדש שלי, ניסיתי לזהות אותו בביוס (כSLAVE) והמחשב נכבה...

פורסם

היי

אם החנות נסגרה לך לחנות אחרת ותשאל אותם אם הם יכולים לעזור לך

אם לא ירצו לעזור לך אז תפנה ישירות ליבואן והוא יחליף לך הבעיה תיהיה

שיש כמה יבואנים בארץ או יבואני משנה ויכול להיות שהם יריצו אותך מאחד לשני

אז כדי להיות בטוח מאיזה יבואן זה נקנה תעשה טלפונים לפני שאתה הולך

לכול דיסק קשיח יש את המספר הסידורי שלו תתן להם בטלפון שיבדקו אם זה נקנה אצלהם והם לא תשאל אותם אם הם יכולים להחליף לך אותו אם לא תצטרך לעבור אצל כולם

לגבי שחזור תעשה מה שאמרו לך אם זה לא עוזר אז זה בעיה אבל עדין אפשר השאלה כמה זה חשוב לך כי זה יקר

אני יכול לתת לך דרך לעשות את זה אבל זה מסובך

בגדול אם תקח אותו דגם של דיס קשיח ותחליף בנהם את הצלחות שיש בפנים זה יכול לעבוד זה מאוד כללי ומאוד לא פשוט

כי צריך לדעת לפרק ולהרכיב מחדש

לדעתי צריך להיות גם אפשר להחליף את החלק של החשמל מדיסק שעובד כמובן באותו דגם ולעלות אותו מחדש

אם לא תסתדר אם האחריות אני השמח לנסות לעזור לך אם יש לך דיסק קשיח של WD או SAMSUNG

פורסם
  • מחבר

היי

אם החנות נסגרה לך לחנות אחרת ותשאל אותם אם הם יכולים לעזור לך

אם לא ירצו לעזור לך אז תפנה ישירות ליבואן והוא יחליף לך הבעיה תיהיה

שיש כמה יבואנים בארץ או יבואני משנה ויכול להיות שהם יריצו אותך מאחד לשני

אז כדי להיות בטוח מאיזה יבואן זה נקנה תעשה טלפונים לפני שאתה הולך

לכול דיסק קשיח יש את המספר הסידורי שלו תתן להם בטלפון שיבדקו אם זה נקנה אצלהם והם לא תשאל אותם אם הם יכולים להחליף לך אותו אם לא תצטרך לעבור אצל כולם

לגבי שחזור תעשה מה שאמרו לך אם זה לא עוזר אז זה בעיה אבל עדין אפשר השאלה כמה זה חשוב לך כי זה יקר

אני יכול לתת לך דרך לעשות את זה אבל זה מסובך

בגדול אם תקח אותו דגם של דיס קשיח ותחליף בנהם את הצלחות שיש בפנים זה יכול לעבוד זה מאוד כללי ומאוד לא פשוט

כי צריך לדעת לפרק ולהרכיב מחדש

לדעתי צריך להיות גם אפשר להחליף את החלק של החשמל מדיסק שעובד כמובן באותו דגם ולעלות אותו מחדש

אם לא תסתדר אם האחריות אני השמח לנסות לעזור לך אם יש לך דיסק קשיח של WD או SAMSUNG

היי תודה על התגובה... :)

האמת שיש לי דיסק של WD...אבל החומר שעל הכונן לא כ"כ חשוב בשביל כל הכאב ראש הזה

השאלה היא איך אני משיג את מספרי היבואנים?

פורסם

תעשה חיפוש בגוגל

אני מכיר את CD-LOG ו LIFE

קבל כתובת לאתרים שלהם

www.cd-log.co.il

http://lcl.co.il

השני זה של LIFE

אם לא תסדר איתם

שלח לי מייל ואני ינסה לעזור דרך חבר שלי

פורסם
  • מחבר

תעשה חיפוש בגוגל

אני מכיר את CD-LOG ו LIFE

קבל כתובת לאתרים שלהם

www.cd-log.co.il

http://lcl.co.il

השני זה של LIFE

אם לא תסדר איתם

שלח לי מייל ואני ינסה לעזור דרך חבר שלי

אחלה תודה רבה לך! :xyxthumbs:

פורסם

חזרת בדיוק על הדברים שלי אבל לא חשוב.

לגבי סעיף אחד,תקרא כמו שצריך,הבחור אומר "האחריות על ה-HD עדיין בתוקף"!! הוא רק שאל אם הוא יכול לממש אותה,והתשובה היא שאין שום סיבה למה הוא לא יוכל לממש אותה אם היא עדיין בתוקף

איך בדיוק כתבנו אותו הדבר אתה אמרתה שהאחריות עדיין קיימת ואני שלא

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים