הפעם זה סופי - חוק נהג חדש. "תתחדשו" - עמוד 3 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הפעם זה סופי - חוק נהג חדש. "תתחדשו"


Zap

Recommended Posts

  • תגובות 62
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אני יגיד לכם תוצאה הרבה יותר חמורה של החוק של ה-2 נוסעים מיותר מכוניות על הכביש, כי זה באמת זניח, בשעה 12:00-5:00 גם ככה הכבישים יחסית ריקים.

לאיפה נהגים חדשים יוצאים? מועדון, פאב או כל מקום בו מוכרים אלכוהול.

בדרך כלל, בני הנוער רוצים לשתות. זה שיש נהג אחד פיקח לכל 3 אנשים שיוצאים כבר מהווה בעייה כאשר לפני זה היה נהג אחד פיקח על כל 5 בליינים.

למה זה גורם? יותר נהגים שיכורים ואני מדבר מניסיון אישי. כבר שמעתי וראיתי יותר מדיי מקרים של נהגים חדשים נוהגים שיכורים וזה רק בגלל החוק המטומטם הזה.

עכשיו, שיעשו מחקר, מה יותר מסוכן לנהוג עם אוטו מלא, או לנהוג שיכור? מעניין לאיזה מסקנה הם יגיעו...

מה שאתה מספר רק מוכיח כמה הנהגים הצעירים הם טיפשים וכמה לא מגיע להם רשיון.

אז מה אם יש יותר נהגים עכשיו? זה אומר שמותר להם לשתות?

לא החוק מטומטם, אלה הנהגים החדשים מטומטמים. שייקחו להם תרשיון כי הנהגים האלה הם סכנה גם כשהם לא שיכורים, וגם זה מנסיון

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מדבר עליך ספציפית או על מישהו אחר

אני מדבר על העובדה שהצגת, שהיא די נכונה, שיש ציבור של נהגים חדשים שחושב שאם הוא עבר טסט אז הוא יודע לנהוג

ומה שמעצבן עוד יותר זה שהציבור החצוף הזה מרשה לעצמו גם לנהוג תחת השפעת אלכוהול ועוד מתרעם כשאומרים לו, ובצדק, שנהיגה עם הרבה אנשים ברכב יכולה להסיח את דעתו

ואם אני מדבר על סטיגמות כלשונך, למה אמרת שזה מנסיונך האישי?

איפה הסטיגמות אם אני רואה שלושה חברה צעירים בני 18 שרק לפני שנה קיבלו רשיון ורק בשבוע שעבר הרשו להם להיכנס לפאב ולהשתכר והלילה אני רואה אותם יוצאים מאיזה פאב כשהם מסטולים תחת ונכנסים לאוטו?

איפה הסטיגמות כשאני קורא בעיתון על נהג שיכור שאיבד שליטה על הרכב ונכנס ברכב של משפחה אחרת והרג 5 אנשים אחרים כשהוא "רק" נפצע בינוני או שהרג את שני החברים הכי טובים שלו ורק הוא נשאר חי? וגם זה אם היה להורים שלו מזל...

אין פה סטיגמות. יש פה עובדות. כותרות. נהגים חדשים לא יודעים כלכך לנהוג. בטח לא תחת שכרות. בטח לא במהירות המופרזת שהם נוסעים בה. ובטח לא בשילוב הקטלני של שני הגורמים האלה.

סטיגמות? תעשה לי טובה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מציג את הטענה שלי.

אני אמרתי שהחוק הזה גורם להיווצרות של יותר נהגים שיכורים שכל אחד מהם מסיע 2 אנשים, או עוד יותר גרוע רוב אלו שגם משתכרים ונוהגים לא מתייחסים לחוק של ה-2 ברצינות ובד"כ מסיעים אוטו מלא.

יש בעיה עם נהגים צעירים, נכון, אך זאת לא הדרך לטפל בה.

אז יוצאים כ-1000 אנשים למועדון, כ-330 מכוניות, כ-50 מתוך הנהגים שיכורים.

במקום שיצאו כ-1000 אנשים למועדון, כ-200 מכוניות, שמתוכם כ-30 נהגים שיכורים.

אל תשכח שתאונה שנהג שיכור במקרה הטוב תערב מכונית אחת איתה, שמעלה את הנפגעים ואם יש מזל גדול אז רק מכוניתו של השיכור נפגעת.

אני אישית מעדיף ליהיות על הכביש עם כ-200 נהגים שמסיעים אוטו מלא, מתוכם כ-30 שיכורים, מאשר כ-330 מכוניות שמתוכם כ-50 נהגים שיכורים שכל אחד מהם מסיע רק 2 אנשים, במידה שהוא מציית לחוק.

אני גם משער, ממה שאני רואה, שכ-35% מהנהגים הצעירים בכלל לא שמים על החוק של ה-2 נוסעים והרבה שוטרים גם לא אוכפים אותו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה הקשר אליי?

איפהשהו ציינתי ששתיתי ונהגתי בחיים שלי?

אני אומר לך עובדה, זה קורה! לא אצלי, אבל זה קורה והרבה!

אני אישית בעד גם לבטל את החוק שמותר לשתות מנת אלכוהול אחת שנוהגים, כי זה רק נותן ליגיטימציה לשתות, צריך לעשות שאסור לשתות ולנהוג אפילו לא טיפה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מציג את הטענה שלי.

אני אמרתי שהחוק הזה גורם להיווצרות של יותר נהגים שיכורים שכל אחד מהם מסיע 2 אנשים, או עוד יותר גרוע רוב אלו שגם משתכרים ונוהגים לא מתייחסים לחוק של ה-2 ברצינות ובד"כ מסיעים אוטו מלא.

מה שאני אומר זה שצריך לקחת לכם את הרשיון עד שתקבלו שכל = 0 נהגים חדשים שיכורים

איך הסטטטיסטיקה הזאת בשבילך?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שאני אומר זה שצריך לקחת לכם את הרשיון עד שתקבלו שכל = 0 נהגים חדשים שיכורים

איך הסטטטיסטיקה הזאת בשבילך?

הסטטיסטיקה שלך שווה לתחת. נהגים וותיקים ואפילו בני 50+ משתכרים ונוהגים. זה שהמספר נמוך יותר לא מבטל את העובדה.

אני לא יודע על מחקר הזה הרבה. אבל עד כמה נהגים צעירים עושים יותר תאונות ונוהגים יותר שיכורים? ב-20% יותר נהגים? 30%?

זה מספר גדול יותר, שמראה על נקודה, אבל *כולם*? או הרוב? ממש לא... מה דעתך אם אגיד לך ש-90% מהנהגים החדשים לא נוסעים שיכורים?

וה-10% הוא גדול יותר ב-20% או 30% מהנהגים הוותיקים אז כמה יוצא לך שנהגים וותיקים נוהגים במצב של שיכרון? 7-8%!!!! :kopfpatsch:

מה שאתה כן צריך לשים לב אליו זה שנהגים צעירים עושים יותר תאונות מחוסר נסיון על הכביש, ולא בגלל שהם שיכורים יותר או שיכורים פחות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הסטטיסטיקה שלך שווה לתחת. נהגים וותיקים ואפילו בני 50+ משתכרים ונוהגים. זה שהמספר נמוך יותר לא מבטל את העובדה.

אני לא יודע על מחקר הזה הרבה. אבל עד כמה נהגים צעירים עושים יותר תאונות ונוהגים יותר שיכורים? ב-20% יותר נהגים? 30%?

זה מספר גדול יותר, שמראה על נקודה, אבל *כולם*? או הרוב? ממש לא... מה דעתך אם אגיד לך ש-90% מהנהגים החדשים לא נוסעים שיכורים?

וה-10% הוא גדול יותר ב-20% או 30% מהנהגים הוותיקים אז כמה יוצא לך שנהגים וותיקים נוהגים במצב של שיכרון? 7-8%!!!! :kopfpatsch:

מה שאתה כן צריך לשים לב אליו זה שנהגים צעירים עושים יותר תאונות מחוסר נסיון על הכביש, ולא בגלל שהם שיכורים יותר או שיכורים פחות.

הרבה שטויות אתה פולט. אפילו את ההגיון לא הפעלת כשכתבת את בלל השטויות הזה.

לא מדאיגים אותי ה90% שלא נוסעים שיכורים. מדאיגים אותי ה10% שכן. וזה ידוע שתמיד יש מיעוט שמשפיע לרעה על הכלל

ויש הרבה יותר נהגים שהם לא חדשים מאשר כאלה שכן. אם יש 10% מהחדשים שנוהגים שיכורים, בלא חדשים זה אפילו לא 1%.

ובכלל, אתם מפגרים או מה?! אתם אשכרה מנסים להצדיק את העובדה שנהגים חדשים נוהגים שיכורים ועוד נותנים לזה לגיטימציה כשאתם מאשימים את החוקים החדשים וההגבלות שיש עליכם.

אז פשוט תקלטו נתון פשוט: אם לא הייתן כלכך מפגרים מלכתחילה ולא היו מעורבים סטטיסטית כלכך הרבה נהגים חדשים בתאונות שנגרמו באשמתם, לא היו מחוקקים את החוקים האלה!

החוקים האלה באו רק בדיעבד. אחרי כמה שנים של עליה בתאונות בקרב צעירים מטומטמים שנוהגים מהר מדי או שיכור מדי.

הסטטיסטיקה של השנתיים האחרונות קובעת שמאז שנכנסו התקנות הללו היתה ירידה במספר התאונות של צעירים שנגרמו מחוסר שיקול דעת שלהם.

אז אין לך למעשה מה להתווכח... הסטטיסטיקה קיימת והיא חד משמעית בנושא הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אף אחד לא מעודד את זה פשוט מראים לך מצב - יש לך 10 אחוז מטומטמים אתה רוצה שהמטומטמים יעלו על הכביש שיכורים? כי הם מספיק מטומטמים בשביל לעשות את זה, הם מטומטמים ואתה לא יכול לשנות את זה ומה לעשות שעדיין לא עושים בדיקת IQ כשמוציאים את הטופס הירוק... אולי בעתיד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הרבה שטויות אתה פולט. אפילו את ההגיון לא הפעלת כשכתבת את בלל השטויות הזה.

לא מדאיגים אותי ה90% שלא נוסעים שיכורים. מדאיגים אותי ה10% שכן. וזה ידוע שתמיד יש מיעוט שמשפיע לרעה על הכלל

ויש הרבה יותר נהגים שהם לא חדשים מאשר כאלה שכן. אם יש 10% מהחדשים שנוהגים שיכורים, בלא חדשים זה אפילו לא 1%.

ובכלל, אתם מפגרים או מה?! אתם אשכרה מנסים להצדיק את העובדה שנהגים חדשים נוהגים שיכורים ועוד נותנים לזה לגיטימציה כשאתם מאשימים את החוקים החדשים וההגבלות שיש עליכם.

אז פשוט תקלטו נתון פשוט: אם לא הייתן כלכך מפגרים מלכתחילה ולא היו מעורבים סטטיסטית כלכך הרבה נהגים חדשים בתאונות שנגרמו באשמתם, לא היו מחוקקים את החוקים האלה!

החוקים האלה באו רק בדיעבד. אחרי כמה שנים של עליה בתאונות בקרב צעירים מטומטמים שנוהגים מהר מדי או שיכור מדי.

הסטטיסטיקה של השנתיים האחרונות קובעת שמאז שנכנסו התקנות הללו היתה ירידה במספר התאונות של צעירים שנגרמו מחוסר שיקול דעת שלהם.

אז אין לך למעשה מה להתווכח... הסטטיסטיקה קיימת והיא חד משמעית בנושא הזה.

תפסיק לקרוא לציעירים מטומטמים זה קודם כל, אתה פוגע פה בכ-90% מהמגיבים.

שנית, ידוע שנשים גורמות ליותר תאונות מגברים, אז תגיד שכל הנשים מטומטמות? אבל מה, ידוע שנשים מעורבות פחות בתאונות קטלניות אז עכשיו תגיד שגברים מטומטמים?

אתה לא יכול להתעלם מהעובדה שציבור הנהגים החדשים (הצעירים) הוא זעום ביחס לאוכלוסיה וכשאחוז מסויים מהאוכלוסיה הכללית כופה על ה"צעירים" חוק כזה, אז אין בעצם איך להגיב עליו - הרי המגזר קטן וגם אלו שלא ממש מסכימים עם החוק הם בעלי מספר שנות נהיגה וגם החוק לא חל עליהם - כלומר להם זה לא מפריע!

וחשבת אולי פעם שהורים לא רוצים שהילדים שלהם יסעו בערב/בלעדיהם/עם חברים שלהם? מרוב דאגה כלומר. אני יכול להתערב איתך שזה הגורם הממריץ בהחלקה כגוון זו.

כאמור, עליי זה לא משפיע כי אני בן 21 כבר, אז למה שיהיה לי אכפת מכל זה?

אה ויש משהו חשוב שאתה מפספס פה... סטטיסטיקה זה לא מדוייק וכל סטטיסטיקה אפשר להפריך :)

תנסה לזרוק מטבע ותבדוק על איזה צד הוא יפול סטטיסטית... אני מתערב שתוכל להגיע לאיזו סטטיסטיקה שאומרת שהוא יפול על "פלי" ב-70% מהפעמים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נכון, סטטיסטיקה אפשר להפריך, אבל היא מראה קשר הדוק בין המקרים המדוברים.

ואת המשפט הבא בכלל לא הבנתי

וחשבת אולי פעם שהורים לא רוצים שהילדים שלהם יסעו בערב/בלעדיהם/עם חברים שלהם? מרוב דאגה כלומר. אני יכול להתערב איתך שזה הגורם הממריץ בהחלקה כגוון זו.

אם תואיל להסביר...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נכון, סטטיסטיקה אפשר להפריך, אבל היא מראה קשר הדוק בין המקרים המדוברים.

ואת המשפט הבא בכלל לא הבנתי

אם תואיל להסביר...

הכוונה שכל הורה לא היה רוצה שהילד שלו יסע באוטו בלעדיו, לכן יש סוג של לחץ לשים הגבלות על נהגים צעירים. עובדה שכל המחוקקים הם מעל 18, כנראה גם שבעלי ההשפעה הם מעל 30, אנשים שדי רגישים לנושא... ומנסים להקשיח את ההגבלות בלי קשר למציאות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...