שאלה לגבי HDD ובקר SATA. - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה לגבי HDD ובקר SATA.


fuck off

Recommended Posts

אני חייב לקנות HDD חדש למה שלי דיי קרוב למוות וחלק נכבד ממנו מת. עכשיו הבעיה היא שהמחשב שלי ישן יחסית ואין לו חיבור SATA ואני מתכנן בכמה חודשים הקרובים על מחשב אבל HDD אני חייב עכשיו. בגלל זה אני צריך בקר SATA כי במחשב החדש אין טעם לשים ATA. אז אני לא יודע איזה HDD לקחת עם איזה בקר כדי שיהיה יחס מחיר ביצועים ומקום טוב. כי אני לא רוצה לקנו יקר מידי. 600 ש"ח זה ממש הגג. אני לא רוצה לבזבז את כל זה אז כל הצעה מתחת תתקבל בברכה. ולפחות 120 GB.

תודה מראש! :]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל כל בקר SATA יתאים לדיסקים קשיחים עם SATA Interface, ככה שאי אפשר לטעות (כמובן שיש בקרים של SATA 1 או SATA 2 אבל זה לא צריך לעניין אותך כי זה לבינתיים עד שיהיה לך את המחשב החדש).

הבקר שלי (במפרט) הוא אחלה בקר, אבל קח בחשבון שהוא קצת יקר, אם אתה מחפש סתם משהו שיהיה לך לבינתיים, כנס לזאפ וקח איזה STLab או Promise זול.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז אם האינטרפייס של הHDD הוא SATA2 ובפירוט של כל הבקרים כתוב SATA בלי 2. זה אומר שזה לא תומך?

ויש אחד בKSP אבל אין עליו פירוט. אם יש כזה למישהו או קנה מישם אני אשמח לקבל פירוט.

ויש אצלם ובעוד איזה חנות שאני לא זוכר 250 GB של ו200GB של KSP וה200 יותר יקר, אפשר לדעת למה? לשניהם במפרט כתוב אותו דבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

SATA 1 ו SATA 2 זה אותו interface, על הנייר SATA 2 אמור לעבוד יותר מהר אבל לא כך הדבר... אין שום בעיה אם הבקר הוא SATA 2 והדיסק הקשיח הוא SATA 1 (או להפך).

אם אתה מחפש 250GB לא הייתי הולך על , קח או מאקסטור, אחלה מותגים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה של מאתיים יותר יקר כי הם רוצים להיות הכי זולים בשוק.ובגלל שהמחיר של 250 היום עומד על 407 שקל הם עידכנו ולעומת זאת 200 כנראה לא נמצא בזול במקום אחר.לגבי SATA אל דאגה כל הHD תומכים לאחור (ע"י מיקום נכון של הגמפר).

נ.ב. בזמן האחרון הדיסקים של 250 הכי משתלמים מבחינת מחיר לנפח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמע אין לי כוונה לשכנע אף אחד אני רק בא לעזור, כל דיסק קשיח יכול לגרום לבעיות זו טכנולוגיה דיי רגישה, אבל מספיק לגשת ולחפש ברשת בנצ'מארקים של דיסקים קשיחים ולראות למה לא עדיפים... ולמה הם כל כך זולים? ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...