פורסם 2006 בנובמבר 119 שנים דיסק קשיח בן פחות מחודש - WD 250GB SATA2 16MB KS שלוש מחיצות NTFS נתקע בפירמוט מחיצה בת 120BG לאחר 72% ,הורדתי את כלי הבדיקה שלWD עשיתי שתי בדיקות מהירה ומורחבת הנה התוצאות :מהירהTest Option: QUICK TEST Model Number: WDC WD2500KS-00MJB0 Unit Serial Number: WD-WCANK6570597 Firmware Number: 02.01C03 Capacity: 250.06 GB SMART Status: PASS Test Result: FAIL Test Error Code: 06-Quick Test on drive 1 did not complete! Status code = 07 (Failed read test element), Failure Checkpoint = 65 (Error Log Test) SMART self-test did not complete on drive 1! Test Time: 11:58:47, October 31, 2006 מורחבתTest Option: EXTENDED TEST Model Number: WDC WD2500KS-00MJB0 Unit Serial Number: WD-WCANK6570597 Firmware Number: 02.01C03 Capacity: 250.06 GB SMART Status: PASS Test Result: FAIL Test Error Code: 08-Too many bad sectors detected. Test Time: 13:28:13, October 31, 2006 איפה אני עומד מבחינת אחריות ? האם החנות יכולה לשחק איתי או לנסות להפיל את האשמה עלי והאם מוצדק להחליף לי את הדיסק במסגרת האחריות ( האחריות ל - 3 שנים,נשארו עוד שנתיים ו - 11 חודש ).
פורסם 2006 בנובמבר 119 שנים למרות שזאת רק הדעה שלי, נראה לי שזה בדיוק מסוג בדברים שהאחריות אמורה לכסות.פרמוט מחיצות היא פעולה שההארד דיסק אמור לתמוך בה. אם יש בעיות בעקבות פרמוט מדובר כנראה במוצר פגום.
פורסם 2006 בנובמבר 119 שנים אמור להיות מכוסה באחריות .מומלץ להדפיס את דוח הבדיקה שלך ולהביא אותו לחנות בצירוף עם הדיסק הקשיח .
פורסם 2006 בנובמבר 519 שנים מחבר OK,תקשיבו איך הפרשיה הסתיימה,הדיסק נקנה ברשת ששמה מתחיל באותיות IV ,לצערי הוזהרתי לגביה רק לאחר הקניה,בהתחלה היה נראה שהעניינים לגבי השירות ווההחלפה מתנהלים כמצופה,הם בדקו את הדיסק במקום,תהליך שלקח קרוב לשעה,ובסוף הבדיקה באמת התגלו BAD SECTORS והם אמרו לי שסביר להניח שהיום יהיה להם דיסק חדש במלאי,האמת היא שציפיתי לקבל דיסק חדש עוד ביום הבדיקה כי טילפנתי אליהם עוד לפני שהלכתי אליהם במסווה של לקוח שרוצה לקנות דיסק מאותו סוג ושאלתי האם יש להם במלאי לקניה מיידית,תשובתם היתה חיובית,אפשר לבוא לקחת מיידית,בקיצור זה היה השקר הראשון,אבל נתתי להם להנות מהספק ולא עשיתי עניין,הם הודיעו לי שהיום יתקשרו אלי להודיע לי שהדיסק הגיע,כמובן שלא התקשרו.אחה"צ עשיתי להם עוד פעם את תרגיל הצרכן שרוצה לקנות מייד והם אמרו לי שיש במלאי ואפשר לבוא לקחת,כמובן שבאותו שלב לא ידעו שזה תרגיל,טסתי לשם על טיל כשאני בתחושה שאני הולך להפוך להם את כל החנות ואולי גם לפוצץ כמה ראשים,הייתי חם אש והרגשתי שזה לא ייגמר טוב,בקיצור אני מגיע לשם והבחור מהמעבדה כשהוא מרוצה מעצמו אומר לי שיש להם את הדיסק כמו שהבטיח ( אבל הזבלון הבטיח להתקשר ולהודיע שאני יכול להגיע,מה שהוא לא טרח לעשות וההגעה שלי היתה יוזמה עצמית בעקבות התרגיל לקוח שעשיתי ),לא אמרתי מילה והמתנתי לראות את הדיסק שהוא מביא לי,ומה הזבלון מביא,דיסק מאותו סוג שהתקלקל באריזת פלסיק קשיח שקוף ( מסוג הפלסטיק ששמים בו תותים למשל בשוק על האריזה היה מוטבע השם היטאצי שזה שונה מסוג הדיסק ),למי שלא יודע דיסקים חדשים באים בשקית אטומה,אני אומר לזבלון,תן לי נייר שרשום בו שהדיסק הוחלף ואת מספר הדיסק החדש,תשובתו אני לא יכול,אני שואל אותו הדיסק חדש או מחודש,הזבלון משיב,מחודש,פה הפיוזים היו רגע לפני פיצוץ ואמרתי לו שאני לא לוקח את הדיסק ושיביא מייד את האחראי,בקיצור מגיע האחראי,שחוטף גם הוא שטיפה ושאני מודיע לו חד משמעית דיסק חדש או כסף בחזרה,הוא ניגש לאחראי עליו כשאני שומע אותם מרחוק, שלאחראי הראשי מוסבר שהדיסק בן שלושה שבועות,הוא אישר לתת לי דיסק חדש.למה כל הסיפור,תתמקדו בחלק מהשם של הרשת שרשמתי ותיזהרו כמו מאש לא לקנות שם כלום,גם לא רכיב בודד,כי אם תצטרכו לנצל אחריות,במקרה הטוב זה יסתיים כמו שזה הסתיים במקרה שלי במקרה הרע או שיצליחו לרמות אתכם או שתצטרכו להפעיל אלימות מתונה.מי שלא מזהה את שם החנות מוזמן לשאול בפרטי.
פורסם 2006 בנובמבר 519 שנים אם זו החנות שאני חושב אני בכלל לא מתפלא, בגלל זה קונים מחנויות אמינות... ותמיד צעקות יעזרו פה בארץ, עובדה עצובה.
פורסם 2006 בנובמבר 519 שנים מחבר ידוע לגבי חנויות אמינות,הסיבה היתה פשוטה,המחיר שלהם היה הכי זול,הדיסק היה זמין והייתי צריך דחוף ובנוסף הסניף היה בעיר שלי,אבל הלקח נלמד,אני רק מקווה שהדיסק החלופי לא יתקלקל,כי ממש לא מתאים לי לחזור לשם שנית.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.