Need For Speed: Carbon - הדיון הראשי - עמוד 16 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Need For Speed: Carbon - הדיון הראשי

taimor

שמעו:

NFS זו סידרה של מרוצי רחוב ולא מרוצים מקצועיים...

הם יכולים להרשות לעצמם לא להיות אמיתתיים,אם זה היה אמיתי המכונית שלך הייתה נזרת למזבלה לאחר כל מרוץ..

הגרפיקה צריכה להתמקד במכונית ולא בסביבה...למרות שעדיין היא לא צריכה להיות מגעילה,בCARBON עשו תמכוניות יפות לעלה ובסביבה השקיעו פחות.

אני נהנתי מהמשחק ומהמרוץ החדש...האפשרויות החדשות של שינוי הצורה מקדמות תמשחק ולדעתי הדמו מקבל איזה 8.5

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

• תגובות 828
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

Sorry for double post,but i had to,so that people will notice:

just checked on EA's official forums,and found out why the demo is technically so crappy

the demo is a direct port of the XBOX360 demo..therefore we dont have all the graphical options,and the graphics are crap,and the game works like sh*t

full version will be an actual game...

P.S-the slow reflections refresh rate is caused because of a bug...it can be fixed via the game files,but why bother?wait for the full game release...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Sorry for double post,but i had to,so that people will notice:

just checked on EA's official forums,and found out why the demo is technically so crappy

the demo is a direct port of the XBOX360 demo..therefore we dont have all the graphical options,and the graphics are crap,and the game works like sh*t

full version will be an actual game...

P.S-the slow reflections refresh rate is caused because of a bug...it can be fixed via the game files,but why bother?wait for the full game release...

אז למה הגרפיקה כל כל מכוערת ? =\ ראיתי בדמו של XBOX360 הגרפיקה פי 4 יותר יפה =\ בכל מיקרה זה ברור שהמשחק המלא לא יהיה ככה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז למה הגרפיקה כל כל מכוערת ? =\ ראיתי בדמו של XBOX360 הגרפיקה פי 4 יותר יפה =\ בכל מיקרה זה ברור שהמשחק המלא לא יהיה ככה.

i told u already

BECAUSE ITS A PORT

ports always f*ck the graphics

just compare pc version for xbox version

the version looks 100 times crappier than the version...because its a port.

by the way-i`m sorry for speaking in English...my computer got stuck on english letters and i cant switch back to Hebrew until l restart it [and im to lazy for that]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

• צור חדש...