ב-1/11 פג תוקף החוק של ה3 חודשים מלווה והחוק המגביל ל2 נוסעים - עמוד 4 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ב-1/11 פג תוקף החוק של ה3 חודשים מלווה והחוק המגביל ל2 נוסעים


Zap

Recommended Posts

  • תגובות 70
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

לדעתי צריכים לעשות את חוק הגבלת הנוסעים כמו החוק של המלווה, מלווה ל-3 חודשים, ואיסור הסעת יותר מ-2 נוסעים למשך חצי שנה, ככה הנהג יתרגל לאוטו וילמד איך האוטו שלו מתנהג על הכביש, ורק אז יוכל להסיע מספר רב של נוסעים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עזבו אותכם שטויות מלהיתעסק בכל החוקים האלה..

הכי טוב רישיון לקטנוע 8)

(בעלי רישיון קודם - ביניהם על קטנוע, פתור ממלווה ומהגבלת נוסעים)

ובלי קשר, היום בבוקר היתקשרתי למענה של משרד התחבורה, לפי המידע שקיבלתי ממי שענתה, החוק מוארך ונשאר כמו שהוא, ללא שום שינוי (כולל שום שינוי על ההשפעות לבעלי רישיונות קודמים).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

(בעלי רישיון קודם - ביניהם על קטנוע, פתור ממלווה ומהגבלת נוסעים)

לא בעלי רשיון קודם

אלא בעלי רשיון על קטנוע עד 50 סמ"ק (דרגת רישוי א)

וזה עדיין לדעתי אחד החורים הכי מטומטמים שקיימים בתקנות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם יבוטל חוק ההגבלה ל2 נוסעים ...

זה אומר שנהגים שעברו את הטסט ב2.11.06 לא יהיו מוגבלים בכמה אנשים הם יכולים להסיע ,

ולעומת זאת אני שיש לי רישיון כבר חצי שנה עדיין אהיה מוגבל ל2 נוסעים נוספים ?

אני מקווה שאני לא היחידי שרואה את האבסורד במצב הזה .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא בעלי רשיון קודם

אלא בעלי רשיון על קטנוע עד 50 סמ"ק (דרגת רישוי א)

וזה עדיין לדעתי אחד החורים הכי מטומטמים שקיימים בתקנות

בעלי רישיון קודם.

גם בעלי רישיון לטרקטור ומכונה ניידת פתורים מחוקים אלו, מעבר לכך אין עוד רישיונות שאפשר להוציא בגיל 16, במשרד התחבורה (אל תגידו לי רישיון לאופנוע ים).

למה מטומטם? לי היה רישיון לקטנוע חצי שנה לפני שהתחלתי לללמוד נהיגה, זה נותן לך להכיר הרבה יותר טוב את הכביש, איך הכל הולך, במיוחד מנקודת מבט של אופנוען, שהיא הרבה יותר מסוכנת.

סתם כעובדה, בזעות הרישיון הזה הייתי מוכן לטסט כבר בשיעור 10 מתוך 28 (לדברי המורה), ככה שכן, זה עוזר במשהו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זווית נהיגה של נהג היא שונה לגמרי מזווית נהיגה של קטנוען

מוכח מחקרית - רוכבי (לא נהגי) קטנוע\אופנוע מפתחים חושים הרבה יותר חזקים למה שקורה בכביש, מודעות הרבה יותר טובה למתרחש ויכולת לזהות תקלות ובעיות בכביש לפני נהגי מכוניות רגילים.

לא פעם ולא פעמיים קורה לי שאני נוסע עם חבר, אומר לו תזהר והוא אפילו לא מבין על מה אני מדבר, כ200 מטר אחר כך הוא שם לב לאוטו שיוצא מהחניה בלי להיסתכל.

מה גם שבתור רוכב דו-גלגלי אתה נמצא במצב סיכון גבוהה יותר, ובעקבות כך מפתח מקדם זהירות גבוהה יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא אגיד שזה לא עוזר, בגלל שאני מכיר כמה אנשים שהיה להם רישיון לטרקטור/מכונה ניידת[ופועל נסעו על תומקר/ריינג'ר] ואני כן חושב שזה עשה אותם נהגים יותר טובים, ובטח בזמן יותר קצר. לראיה חבר שלי שהיה לו רישיון לתומקר[ידני] עשה רק 13 שיעורי נהיגה, עבר טסט ראשון, ועדיין לפי דעתי הוא נהג טוב מאוד. ביחס לגילנו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא אגיד שזה לא עוזר, בגלל שאני מכיר כמה אנשים שהיה להם רישיון לטרקטור/מכונה ניידת[ופועל נסעו על תומקר/ריינג'ר] ואני כן חושב שזה עשה אותם נהגים יותר טובים, ובטח בזמן יותר קצר. לראיה חבר שלי שהיה לו רישיון לתומקר[ידני] עשה רק 13 שיעורי נהיגה, עבר טסט ראשון, ועדיין לפי דעתי הוא נהג טוב מאוד. ביחס לגילנו.

כי יש לך ראייה טובה ודי מבוססת על הכביש, ושליטה בטח שיש לך - קצץ 15 שיעורים...

השאלה היא איפה למצוא מורה שלא יהיה מניאק מספיק כדי לאפשר לך לצאת לטסט אחרי פחות מ-28 שיעורים אם אתה באמת טוב למרות שזה כואב לו בכיס(לא,לא אשכים)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מוכח מחקרית - רוכבי (לא נהגי) קטנוע\אופנוע מפתחים חושים הרבה יותר חזקים למה שקורה בכביש, מודעות הרבה יותר טובה למתרחש ויכולת לזהות תקלות ובעיות בכביש לפני נהגי מכוניות רגילים.

לא פעם ולא פעמיים קורה לי שאני נוסע עם חבר, אומר לו תזהר והוא אפילו לא מבין על מה אני מדבר, כ200 מטר אחר כך הוא שם לב לאוטו שיוצא מהחניה בלי להיסתכל.

מה גם שבתור רוכב דו-גלגלי אתה נמצא במצב סיכון גבוהה יותר, ובעקבות כך מפתח מקדם זהירות גבוהה יותר.

תסתכל על 90% מרוכבי הקטנועים מחוץ לת"א ותראה על מה אתה מדבר

ולא, רובם לא מודעים למה קורה סביבם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...