פורסם 2006 באוקטובר 1419 שנים R600, codename: PeleTrue 512-bit memoryinterface (Nvidia G80 = 384-bit)1024 MB GDDR4 mem 2,5GHz effective, bandwidth 160GB/s (G80 = 86GB/s)80nmFree 4xAAhttp://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=119207
פורסם 2006 באוקטובר 1419 שנים איזה חזק זה הולך להיות לפי הפרטים זה אוכל את g80 בלי שום בעיה וגם מיצור ב80nm.
פורסם 2006 באוקטובר 1419 שנים הקלוקים בזיכרון (2.5GHZ) אכן מרשימים אבל לא יודע אם זה ישפיע על הביצועים עפ"י X1950XTX שבקושי כמה FPS יותר מ X1900XTX שיש לו זיכרון פחות ו GDDR3. סה"כ R600 מבטיח ביותר אבל הוא יוצא 3 חדושים אחריי . :-\
פורסם 2006 באוקטובר 1419 שנים זה לא ממש אומר הרבה... אלו רק פרטים שקשורים לזיכרון אי אפשר להסיק מזה כלום.מה שכן, כנראה הם אימצו למחשב את מה שעשו ל360 ולשים ליבה נוספת שעושה FREE AA.
פורסם 2006 באוקטובר 1419 שנים Free 4xAA? :s05:הסבר בבקשה.לא בטוח אבל לפי מה שהבנתי הAA יעמוד לפחות על X4 כלומר ישר לעובדים על משחק או משהו הוא מתחיל לעשות אנטיאלייסינג
פורסם 2006 באוקטובר 1419 שנים הכרטיס הזה נראה לי הולך לעלות 700$ לפחות.....הנתונים שלו נראים חזקים מידיי בשביל שהוא יהיה אמיתיאני לא זוכר שהיתה כזאתי קפיצה בחומרה בדורות הקודמים של הכרטיסי מסך ???
פורסם 2006 באוקטובר 1419 שנים מענין ליראות מה יהיה בשוק עוד שנה כרגע זה תחילת תקופת מעבר לDX10 והדרג הגבוה של כרטיסי DX9 הופכים להיות יותר ויותר זולים אבל בקרוב כרטיסי הDX10 יתחילו לצאת וזה הולך להיות מענין
פורסם 2006 באוקטובר 1419 שנים it's about the frigging time 512ביט עושים את ההבדל גדול מאוד לעומת הכרטיס של nv אבל אני מאמין שזה רק כרטיס אב טיפוס לעומת מה שהם יוציאו בהמשך
פורסם 2006 באוקטובר 1419 שנים אני למדתי לא לצפות ליותר מדי לפני שאני רואה בנצ'ים אמינים בעיניים......להזכיר לכם מה היה עם R520? אמרו שהוא יהיה מהפכה.. יאכל כל מה שזז.. אלוהים על פני כדור הארץ....בסוף הוא היה אכזבה יחסית לכמות ההייפ שעשו לו...
פורסם 2006 באוקטובר 1419 שנים עזבו זה נתונים שלא אמורים לאמר כלום חוץ מלייצור הייפ מיותר.זה דור חדש, כרטיסים המבוססים ארכיטקטורות חדשות ושונות, לכן מאוד קשה להשוות הנתונים לדורות הקודמים ולהסיק מזה מסקנות.נחכה לבנצ'מארקים ונראה.
פורסם 2006 באוקטובר 1419 שנים אני רואה טוב ?!?ליפני משהו כמו שנה כהתחילו השמועות על הFree AA ב XBOX שאלתי למה אין בכרטיסי מסך Free AA... עכשיו ATI הרימה את הכפפה... :-* :-* :-*למי שלא יודע מה זה ואם אני לא טועה ובאמת מדובר על אותו דבר כמו בXBOX אז זו בעצם ליבת עזר שכל המתרה שלה הוא לחשב AA וככה זה לא נופל על הליבה של הכרטיס. או במילים פשוטות יותר מפעילים 4AA ולא פוגעים בביצועים בכלל..אני לא מאמין ... סוף סוף..
פורסם 2006 באוקטובר 1419 שנים אבל קצת נראה לי הזוי, האם הליבה תספק AA*4 בכל הרזולוציות ובכל המצבים?כי למשל ברזולוציה של 1200*1600 ובסצינה עמוסה במודלים קטנים או מסובכים, צריך כוח עיבוד מאוד גדול.כנראה הליבה מספקת את ה AA ברמה הזאת עד לרזולוציה מסויימת או לא בכל במקרים והסצינות.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.