שאלה בקשר חיבור סאב של בית לרכב..!! - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה בקשר חיבור סאב של בית לרכב..!!


GTI

Recommended Posts

האם זה אפשרי לחבר סאב אקטיבי של בית לרכב הבנתי שתיהיה בעיה בחיבור החשמל אבל ראיתי באיזה תוכנית שיצא שקע כזה שמחברים אותו למצאת של האוטו וזה נותן חיבור לתקע של מוצרי חשמל של בית

אם מישהו יודע מאיפה אפשר להשיג דבר כזה שיכתוב לי מאיפה!!!

או אם יש איזו דרך אחרת לחבר את הסאב לאוטו!!

מקווה שיהיו תגובות!!

תודה מראש אחים שלי!!!! ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה מאוד בעייתי לחבר סאב ביתי באוטו מכמה סיבות:

א. חשמל - אתה צריך ממיר מתח מהמצבר ל-220VAC בהספק של לפחות 500W (עקב עכבה גבוהה ונצילות נמוכה של האלמנט עצמו והמגבר המובנה)(עולה בערך 400 ש"ח).

ב. סאב וופרים ביתיים עובדים בהתנגדות של 8 אוהם - סאב-וופרים לאוטו עובדים ב-4-2 אוהם (ויש כאלו שעובדים בהתנגדות של אוהם אחד) בכדי לנצל טוב יותר את המתח המוגבל שממנו הם מוזנים (בניגוד למתח הלא מוגבל הקיים בשקע החשמל בבית).

ג. אתה כנראה תצטרך להתקין קבל (עולה בין 300-600 ש"ח)בטור בין המצבר לבין ממיר מתח עקב משיכות רגעיות גבוהות מהמצבר (למצבר יש קצב היענות נמוכה מאוד והוא לא יצליח להתמודד עם "פיקים" כאלו במיוחד עם רמקול שעובד בעכבה של 8 אוהם ומגבר מובנה שמתוכנן בנצילות נמוכה).

ד. לאיזה HU (רדיודיסק) אתה מתכוון לחבר את הסאב?, לא לכל הרדיודיסקים יש PRE-OUT מובנה (בלי יציאת PRE-OUT אתה לא יכול לחבר אלמנטים בעלי מגבר משלהם למערכת - אם אין ל-HU שלך PRE-OUT אתה תצטרך לקנות מנחת [עולה כ-200 ש"ח]).

אם תרצה להתייעץ אני ממליץ לך לפנות לפורום הזה:

http://www.carsforum.co.il/vb/forumdisplay.php?f=15

אני נעזרתי בו רבות בהתקנת המערכת שלי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...