שינוי משמעותי לטובה בדרישות המערכת של GOTHIC 3 - עמוד 3 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שינוי משמעותי לטובה בדרישות המערכת של GOTHIC 3


rikus

Recommended Posts

  • תגובות 85
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

מי פירסם את הדרישות הקודמות שהבאת באשכול שפתחת

זה מאיזשהו מגזין בגרמנית שאחד מהפורום של גוטיק הביא, אגב זה היה בגרסא שלפני המסטר הראשון בכלל.

ויש לכם טעות אני חושב, לא בטוח בכלל שיש 4000 שהוא לא כפול .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמעתי שתהיה אפשרות להיות אביר קוסם או משהו כמו מרסנרי רק של גילדה כזאת במדבר...מישהו יודע אם יהיו עוד מקצועות או מקצועות משניים אחרים?

והאם יש בסוף אפשרות ללכת עם מגן?(המפתחים אמרו שהם יבדקו את זה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דרישות כבדות מידי לשחקן לא כבד

וחבל זה אמור להיות מישחק טוב

חבל שחברות שמפתחות למחשב לא מיתמקדות בדרך כלל בליכתוב קודים טובים יותר

בימקום לעלות את דרישות המערכת כל הזמן

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא שאני לא מסכים איתך ברמה העקרונית, אבל במציאות פונקציות יותר מתקדמות דורשות גבוהה יותר ויש לזה ביקוש מסתבר בשוק הגיימרים, אז מי שמוכן להשקיע-משקיע.

אתה ממשיך במסע ההצדקה לקונסולות שזה סבבה, אבל אני לא חושב שיש משחקים כמו NEVERWINTER או GOTHIC לקונסולות, או VAMPIRE THE MASQUARADE וכולי...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה ממש מעולה ומגוון בטירוף, לא יאומן כמה דברים יש לדעת על הקרב שם, רק שיש כמה דברים שראיתי שלא הבנתי, בגוטיקים הראשונים כולם הסתערו עליך כמו פסיכים ועשו עליך לינץ' כשהתקפת בתוך העיר, ופה הם מתייחסים אליך בנימוס ככה כל פעם אחד מסתכל ומתקרב כמו באיזה סרט קאראטה ישן...או נגיד בקרב(שנראה פשוט מעולה!!) עם THORUS והשומר שאיתו, אז הענק שהיה איתו ככה מדי פעם ניסה להשחיל וTHORUS גם קצת אבל בגדול זה כאילו שנלחמת כמעט כמו 1 על אחד רק עם זמן השהייה כזה....אולי הם אילצו את ה כדי שיהיה יותר מאוזן...

הדבר השני, זה שנראה כאילו הוא קורע אותם בלי בעיות ובקושי מורידים לו ולא נראה לי שהוא היה לוחם ממש מיומן זה ששיחק וגם הוא חטף לא מעט...

והOGRE בסוף זה היחיד שנראה כמו קרב מאוזן וקשה כמו שצריך להיות, מוזר לי שהוא לא ראיתי איגופים בכלל בקרבות, אני תמיד מאגף בגוטיק.

תודה על הסרטון! :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא שאני לא מסכים איתך ברמה העקרונית, אבל במציאות פונקציות יותר מתקדמות דורשות גבוהה יותר ויש לזה ביקוש מסתבר בשוק הגיימרים, אז מי שמוכן להשקיע-משקיע.

אתה ממשיך במסע ההצדקה לקונסולות שזה סבבה, אבל אני לא חושב שיש משחקים כמו NEVERWINTER או GOTHIC לקונסולות, או VAMPIRE THE MASQUARADE וכולי...

קודם כל Oblivion יצא גם ל360 ומתוכנן גם לPSP ולPS3 ככה שזה לא בדיוק נכון

אבל זה לא קשור לקונסולות

זה כן קשור לעולם המחשבים שבימקום ליכתוב קוד יעיל יותר כמו הקוד של HL2 לדוגמה

כותבים קודים שמיציגים גרפיקה ופיזיקה יותר טובים בעזרת חומרה יותר חזקה ולדעתי זה טימטום

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

OBLIVION לא נכלל אצלי במשחקים שהם שווים למשחק.

בסדר אבל HL2 אין בו צמחיה, יש לו פיזיקה נחמדה אבל עדיין זה גם לא הפיזיקה של FEAR, זה שהם כותבים בצורה בזבזנית זה כבר התחיל עוד מימי ה הראשון, המחשבים היחידים שלא היו בזבזנים זה היה האמיגה והקומודור 64. והם החזיקו 6-7 שנים אם לא פחות.

כתיבת קוד היום זה עניין של כסף וזמן, לא רק זה אלא שגם כופה על השוק את השידרוגים הטכנולוגים וזה לא קשור בכלל לכותבי הקוד זה קשור לתאיבון הגדול שיש לאנשים לכסף בשם הכסף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ריקוס.

יכול להיות שבסרטון הזה זאת לא הגרסה הסופית אז ה IA עדיין לא סופי....או שבאמת יכול להיות שהם רצו שיהיה יותר סיכוי וחופש פעולה לעשות מה שבא לך(במשחק הקודם אם היית הורג מישהו אחד בתוך העיר לא היה לך סיכוי לחיות....).

ויכול להיות שבסרטון הוא היה ברמה ממש מתקדמת אז היה לו קל להרוג את האנשים(אולי בגלל שהוא היה חזק הם פחדו לעלות עיון :silly:)

ואגב אתה יודע על איזה גרפיקה הם שיחקו?זה נראה כמו high.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...