האם הצלחתם לצום, כן או לא? - עמוד 6 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם הצלחתם לצום, כן או לא?


kfirlion

Recommended Posts

שמעו, רוסים זה מילה גדולה, וזה לא מה שחשוב, מה שחשוב זה יהודי / לא יהודי.

ואלה שבאו מרוסיה, קיבלו אזרחות ישראלית על סמך זה שהם כביכול יהודים, והם באצם לא מאמינים, לא עשו ברית => לא יהודים, לא אמורים להיות חלק מהמדינה, ואת זה לא אני קבעתי, כמו ש-fighter אמר, למדינה יש את הזכות לקובע את החוקים,וזה מה שהיא קבעה לעצמה.

שמע, מילא זה מישהו שאבא שלו יהודי ואמא שלו לא, אבל הוא בעצמו מאמין בדת, עשה ברית וחוגג חגים, אז עוד יש סיבה ואני הייתי מכבד את העלייה שלו, כי אחרי הכול הוא יהודי, אבל אם הוא בכלל לא מאמין, מה הוא עושה פה בכלל???

ממש מנצלים את הקטנה, בכך שהיא בין המדינות היחידות ( אם לא היחידה ) שמאפשרת עלה לכל יהודי

יהודי זה לא דת !!!!

זה גזע !!!

אני יכול לחיות לפי החגים הנוצריים ולא להיות יהודי בדת בכלל אבל בגנטיקה אני יהודי ואת זה אי אפשר לשנות אז מה שאתה אומר זה מפגר כי רק אם בן אדם לא עושה את כל המצוות ולא הולך לבית כנסת וכו' זה לא אומר שהוא לא יהודי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 91
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

ימים פופולריים

משתתפים בולטים בדיון

ימים פופולריים

אם למישהו יש אבא יהודי

ואמא נוצריה

אז הוא -נוצרי!

ובזה נגמר העניין!!!!! זה בגנים

אפילו אם הוא יתגייר אז עדיין הגנים שלו של נוצרים

אתה ממש חוצפן. "אחרי שאתם עושים דברים כאלה" תגיד לחברים שלך בפארק, לא לאנשים שמשלמים עבורך ביטוח לאומי ומגנים על המדינה שלך בגופם (ובוא לא נזכיר את ארקדי גאידמק *הרוסי*, שבטח ישב ביום כיפור בפארק, עישן נרגילה ואכל חזיר, שתרם לאזרחי המדינה בחודשים האחרונים יותר מהמדינה עצמה).

וארקדי גאידמק יהודי

יש הבדל בין יהודי לנוצרי

פעם ראית נוצרי תורם למדינה-לא

אולי בסכום כסף קטן

גאידמק הוא יהודי!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בבקשה די עם זה? סליחה, אבל בתור רוסי אני מוצא את הדברים שאתם אומרים פוגעים. כן, אני אתאיסט, ואני כן מתשתמש במחשב,אבל אני לא אצא לרחוב עם אוכל או סיגריות, לא רוצה להתגרות באנשיים. אבל דיי בבקשה, נמאס! לא פלא שלהרבה רוסים נמאס פה. סליחה, אני פה מגיל 4, חי פה,לומד פה, מדינה שלי לכל דבר, ובכל מקרה תמיד יורדים עלינו, אומרים הם כאלו, וכאלו, פאק,די! אני ראיתי מספיק ישראלים מעשנים ונוסעים היום בחוץ,למה עליהם אתה לא מתלונן? ולמה אם אתה צם לי אסור לאכול? ולמה לי אסור לעשן? (למרות שאני לא מעשן בכל מקרה)אני לא בא ויאכל מולך, אבל לכל אחד מותר לאכול או לא, לפי בחירתו.

לצורך העניין, אפילו לא ידעתי שאסור לעשן...

די עם זה, כבר נמאס. כל יום אני שומע מישהו שיורד על רוסים,והתופעה לא פוסחת על הפורום אני רואה... זה פשוט בלתי אפשרי, מה צריך לעשות כדי שיתנו לחיות נורמלי במדינה הזאת?! לא רוצה לצום, לא רוצה להאמין במשהו, לצורך העניין, במדינה הזאת אפילו לא מחשיבים אותי ליהודי, למרות שרק אמא שלי לא. עדו לי בעיות בקבלת ת.ז בגלל שאני רוסי, כל הזמן מעירים הערות גזעניות...

stop it.

-ילד חכם, יישר כוח.

אני מעולם לא צמתי צום מלא (רק פעם אחת בכיתה א צום חלקי) ותנו לי להגיד לכם שאני ממש לא מרגיש רע עם עצמי או משהוא. אני מאמין שמספיק לי להיות אדם טוב במשך כל השנה וזהו. אלוהים לא צריך את הצום שלי, הרבה יותר חשוב לו שאני אתנהג טוב ולא אצום מאשר רוב הילדים שצמים אבל כל השנה מתנהגים כמו זבלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Minimizer - אתה יודע מה בוא נלך בראש שלכם, נגיד שהרוסים הם החזקים והשולטים (וזה ממש לא ככה, אבל באמת בלי להעליב אני לא רוצה לפתוח דיון על זה בפורום מחשבים).. אתם מתלוננים אחר כך למה יש גזענות נגדכם? אחרי שאתם עושים דברים כאלה כמו לעשן נרגילה במקום שידוע שלשם ילכו כל מי שצם? או לעשות על האש?

נכון, אבל הם אלה שאחר כך בוכים על גזענות...

FeedMe - לא אמרתי את זה, ככה אני רגיל לדבר, כמו שאם אני ידבר על קוקזים אני יגיד "הקווקזים" ועל גרוזינים "הגרוזונים" וכו'...

באמת שאתה ממשיך למרות הפצרות רבות מצד הרבה אנשים להכליל. מה דעתך להפסיק, כי כרגע אתה מזכיר לי את ה"סטיית תקן" שמפריע לאחרים. בדיוק בניגוד למה שאמרת על אלה שהפריעו לך אתמול.

שנית - גרתי באשדוד בשנים 1994-1995. תשמעו, כבר אז היו 40,000 רוסים בעיר והם הרכיבו שליש מהעיר כולה. ככה זה במקום שהרוב שולט האחד לומד מהשני, במיוחד כשמדובר בעולים חדשים. הרי לא תראה רוסים וותיקים יוצאים לפארקים לעשות "בכוונה". אם הם היו מיעוט באשדוד התופעה לא הייתה קיימת כלל.

שלישית:

אני לא מבין למה הרבה אמרו פה שהם לא צמים? מה רע בלצום

זאת מצווה לפחות צריך לצום פעם אחת בחיים אם אני לא טועה אז יאללה

וקראתי שמישהו אמר שהוא שיחק באונטק סטריק ובטאלפילד אם א ני לא טועה וניסה לצום

אם אתה לא יודע אסור לפתוח:מחשב,טלוויזיה כל מכשיר חשמלי וגם אסור לעלות במעלית וכו'

אז רק שתדע

וקראתי שאמרתם עם הרוסים

הורסים לפי דעתי באו לחפש פה עבודה מי שבעצמו לא יהודי

אני לא מבין למה נותנים למישהו שהוא לא יהודי לעלות,עד שיש מדנה יהודית באים נוצרים

וגם הנוצרים הרוסים הביאו וודקה וזונות וסמים

אז מי שלא יהודי שיתחפף מפה שלא יזיק למדינה הזאת גם ככה יש מספיק צרות

זאת דעה אישית שלי

אני אגיד לך מה קורה, כי הייתה אצלי בסופ"ש בחורה כזאת: היא דור שלישי ליהודים, אבל משפחתה התנצרה בגלל התנכלויות ומשרד הקליטה (יענו הממשלה) הביאו אותה כי היא אקדמאית כדי שאולי תעשה גיור בעתיד. מה רע? הוסיפו מוחות למדינה בזכות תוכניות כאלה. תראה לי בנות ישראליות שמשטמטות מהצבא ובגיל 18 הולכות ללמוד 5 שנים להיות נוטריון ?

ואגב, כפרה, הרבה . זה לא שמאז העלייה הרוסית הגדולה שאני נמנה על באיה בשנת 1991 אחרי מלחמת המפרץ, יש הצפה של אלפי זונות רוסיות, זה כי אתם, הצברים עשיתם השוואה לרמה שהייתה פה קודם, לא רוצה לנקוב בעדות או צבע עור ואמרתן, הופה, מאיפה כל הכוסיות האלה הגיעו?

וזה, השיעור הראשון בכלכלה: היצע וביקוש. העם רוצה - מנסים להביא מכל מקום כדי לעשות כסף. וחוץ מזה הרבה מהבנות הזונות האלה הובאו לכאן באמתלות שונות ומשונות מצד המעסיקים הישראלים ובסוף אכלו אותה. טוב , אתם מכירים את הכתבות והתחקירים בעיתונים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^please,minimizer

אני פשוט לא רוצה להגיב לזה, אחרת זה יגרר לכיוונים שאני לא רוצה. אבל זה הדגמה חיה למה שאני רואה כל יום.

אפשר למחוק\למעול? כולל תגובות שלי אם צריך.

galh5, תגיד את זה לכל ה"נוצרים" שעושים פה ושומרים עליך, את כל אלה שעובדים ומשלמים מיסים בדיוק כמוך,ותורמים למדינה הזאת בדיוק כמוך.

תעשו טובה, אנשים יקרים, תפסיקו לחשוב שאתם יותר טובים מאנשים אחרים, לא משנה איפה הם נולדו ומה הלאום שלהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה ממש חוצפן. "אחרי שאתם עושים דברים כאלה" תגיד לחברים שלך בפארק, לא לאנשים שמשלמים עבורך ביטוח לאומי ומגנים על המדינה שלך בגופם (ובוא לא נזכיר את ארקדי גאידמק *הרוסי*, שבטח ישב ביום כיפור בפארק, עישן נרגילה ואכל חזיר, שתרם לאזרחי המדינה בחודשים האחרונים יותר מהמדינה עצמה).

מצטער שאני מכליל את כל הרוסים, ואני יודע שלא כולם ככה.. אך לצערי הרוב הם בדיוק כפי שתיארתי...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רגע רגע

מה זאת אומרת חלק מהכסף הולך לקופת המדינה?!

למה דווקא המדינה, יש להם מספיק כסף שלא הולך על דברים שימושיים

איפה ההתפתחות בטכנולוגיה ובתקשורת? עד עכשיו אנחנו תקועים עם של תקופת האבן!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יהודי זה לא דת !!!!

זה גזע !!!

אני יכול לחיות לפי החגים הנוצריים ולא להיות יהודי בדת בכלל אבל בגנטיקה אני יהודי ואת זה אי אפשר לשנות אז מה שאתה אומר זה מפגר כי רק אם בן אדם לא עושה את כל המצוות ולא הולך לבית כנסת וכו' זה לא אומר שהוא לא יהודי.

חחח, יהודי זה לא דת? אולי זה באמת קשור מאוד לגנטיקה, אבל בכל זאת, יהודי זה מהמילה יהדות, יהדות = דת, אז...

וכן, קובעים מי יהודי ומי לא לפי ההורים שלו, אבל עובדה שאם מישהו מתגייר הוא נחשב יהודי ב-100%, ואני לא חושב ששינו לו משהו ב- DNA.

ונכון יש הרבה שהם יהודים בדם אבל לא שומרים מצוות, אבל אתה לא מצפה שיעיפו אותם מהמדינה אחרי שאבותיהם בנו אותם.

וכשאני מדבר על אבותינו, זה שוב מרגיז אותי לחשוב על אבותי שעבדו קשה בשביל המדינה כדי שתיהיה מדינה לכל היהודים מכל העולם, וכדי שבניהם יגדלו במדינה כמו שצריך משלהם, כפי שכתוב בתורה, ובסוף עולים לכאן עולים חדשים ( לא איכפת לי אם זה רוסי או לא ) שהם בכלל לא יהודים, וגרים פה כאילו זה המדינה שלהם, ומנצלים את ואת המצב הטוב שלה, אני גם בטוח שאם המצב במדינות שמהם הם עלו היה טוב, אז הם בכלל לא היו חושבים לעבור, למה? כי מה הקשר שלהם לישראל?!

זה ממש מגעיל, הם באים לארץ ( הם = עולים לא יהודים ), טוענים שהם יהודים, אבל לא עושים ברית, ומאמינים בדת אחרת בכלל, וחלקם מקעקעים בגאווה את הסימנים של דתות אחרות :puke:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יהדות זאת דת!!!!!!

ומישהו אמר פה שוורן באפט תרם למדינה

אז אני אגיד לו ככה:

הוא לא תרם למדינה בכלל!!!!

הוא קנה חברה לשם צרכיו העסקיים לא כדי לתרום!!!!!!

הוא קנה אותה בגלל שהיא חברה מאוד מצליחה

אם היא לא הייתה מרוויחה הוא לא היה מתעניין להתקרב לישראל ולקנות ממנה חברה!!!!!!

כל העולם אנטישמים

ולפי הנצרות הוא יהודי (הם הולכים לפי האבא)

איזה ביאוס

ח אבל אם הילד הזה יבוא נגיד לרב או משהו ויגיד שאבא שלו יהודי ואמא שלו נוצריה

אז הרב יגיד לו שהוא נוצרי

ואז הוא לא יהיה יהודי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מיני, הדיון הזה התדרדר...

pH4t

אני לא מנהל ולא מודרייטור

אבל אתה צריך לקבל חינוך מחדש

כנ"ל עוד כמה

kawaii אני באמת מצטער שאתה נפגע כל כך הרבה

אם זה היה בשליטותי הייתי נועל את הדיון

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...