מעוניין בחיבור אינטרנט חדש - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מעוניין בחיבור אינטרנט חדש


ParanoidLoneWolf

Recommended Posts

לאחרונה פקעה סבלנותי מלסבול מחיבור ה1.5 שמתחלק בין שלושה מחשבים אצלנו, אני רוצה מהיר יותר.

אני משחק במשחקי ומשתמש בתוכנות שיתוף למיניהן כך שאני מעוניין בחיבור בעל קצבי הורדה/העלאה גבוהים ובlatency נמוך לשרתים בארץ ובאירופה (עד כמה שזה אפשרי).

אני מעוניין בחיבור פרטי משלי, יש בבית קו טלפון אחד ותשתית לכבלים.

האם אני צריך להזמין קו טלפון נוסף או שאפשר להשתמש בשני חשבונות בו זמנית על אותו הקו (במקרה שעדיף לי ADSL)?

מה עדיף באמת, ADSL או כבלים?

מה הספקיות מציעות, כמה זה עולה, מה כדאי?

אני מודע לכך שאת התשובה לרוב השאלות הללו אני יכול למצוא באתרים של ספקיות האינטרנט, אבל למדתי שלא לסמוך עליהן בכל הנוגע למידע אמין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל כדי שתבדוק אם בrouter שלך יש QOS לי יש של linksys והרמתי למחשב שלי את ה priority לhigh והורדתי את הרשת האל-חוטית ( מחשב של אישתי ) לlow זה קצת עוזר כי אני זה שמשחק משחקים. אז כדאי להוריד את הpriority לכל המחשבים שסתם גולשים או מורידים דברים.

בקשר למהירות עולה בADSL כרגע המהירות הכי גבוהה היא 250kbps בכבלים נותנים יותר כמו שאמרו .

בקשר לפינג אני יכול רק להציע להתחבר לעשות פינג ואז להתנתק אם לא מספיק טוב ולנסות שנית ; לרוב זה עובד אחרי 4-5 פעמים אם אתה מחליף את שלושת המספרים השמאליים של ה IP זה אומר שאתה באמת מחליף שרתים. אם אתה לא רואה הבדלים אז בטח הרשת בעומס ואין הרבה מה לעשות. הפינג גם קשור לספק השירות שאומר שיש בעיה לדבר על זה בפורום (הבנתי שמותר רק להשוות מחירים ואיכות העלאה והורדה ולא פינג) . לקח לי זמן עד שמצאתי ספק שירות טוב ולא בדקתי את האחרים הרבה זמן אז אני לא בטוח מה יש להם להציע. קשה להשיג יציבות בשעות העומס ולשרתים רחוקים כמו בארה"ב יש עוד יותר בעיה (בעיקר עם הספק שירות משתמש בלווין גאוסנטרי).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...