ההבדלים בין VX922 ל-L1970HR - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ההבדלים בין VX922 ל-L1970HR


סער_שי

Recommended Posts

אני מתכוון בעיקר לזמן התגובה. שניהם מצהירים 2MS אבל נראה כי ב- מדובר במקרה קצה, ולפי מה ששמעתי הנתונים של ה-VIEWSONIC מרשימים גם בשחור-לבן-שחור וכיוצא.

יש לי את ה-L1970HR ואני נהנה ממנו אבל הזמן תגובה לא מרשים אותי בהכרח. אני מבחין במריחות בלי ספק. אני תוהה אם זה פשוט משהו שאין לו פיתרון עד שהטכנולוגייה תגיע לפחות מ-1MS, או שה-VX922 מציג שיפור משמעותי מהבחינה הזו.

אני שוקל למכור את שלי ולהחליף, אבל זה כמובן כרוך בהפסד כספי לא מבוטל ורציתי לדעת האם הוא כדאי. מאוד חשוב לי זמן התגובה ואני מאוד מבחין בו, אבל אני לא רוצה למכור את ה- שלי בחצי מחיר, לקנות VS שעולה יותר ממנו, ובסוף לגלות שההבדל לא מורגש כמעט.

אז?

(ובבקשה לא אנשים ש"לא מבחינים בשום מריחות" גם ב-8MS... אתם לא מבינים בגרוש :))

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה LCD מה לעשות זה לא CRT.

לפי דעתי אם תחפש תמיד יהיו מריחות.

לכל מסך יש את החסרונות והיתרונות שלו, אומרים שה VX922 הוא הטוב ביותר למשחקים, אבל יכול להיות שאתה אישית תאהב פחות את איכות התמונה או את הצבעים מאשר ב1970HR ותתאכזב, תלך לאיזה חנות או משהו שמוכרת תברר אם ניתן לבחון אותו ותחזור אלינו :yelclap:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן, לפי חיפוש שעשיתי דווקא בביקורות מאוד מתלהבים מהזמן תגובה של ה-, אבל טוענים שאין מה לעשות ושזה בכל זאת LCD. מצד שני כותבים שאין ספק שה-VX922 הוא הכי מהיר שיש.

השאלה היא כמובן האם ההבדל הוא משמעותי. אני, למשל, עברתי מ-MAG 8MS ל- 2MS וההבדל, לצערי, לא שמים וארץ. הוא מורגש כמובן, אבל לא באופן מהפכני.

מצד שני, יכול להיות שלשניהם יש BLACK-WHITE-BLACK דומה, ושה-L1970 הוא סתם בלוף, ואז כמובן שיהיה שיפור משמעותי עם ה-VIEWSONIC... מצד שלישי, עד כמה כבר ההבדל בין שני מסכים שהם 2MS יכול להיות? כי אני לא הולך להשקיע עוד 1000 ש"ח בשביל למכור ולקנות חדש, רק בשביל שיפור קלוש.

בגלל זה אני שואל את עצתכם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...