פורסם 2006 בספטמבר 1919 שנים תגידו למה הרבה פעמים במשחקים רואים איזה משהו(חפץ או גדר...)אז רואים אותו בצורה כל שהיא אבל כמתקרבים אליו קצת פתאום הצורה שלו משתנה?למה זה קורה ואהם יש איזה דרך לפתור את זה(הפעלת פילטרים וכאלה)?
פורסם 2006 בספטמבר 1919 שנים זה כדי לא להעמיס על הכרטיס שלך,למשל אם יראו את כל העולם בפירוט מירבי לכרטיס שלך יהיה קשה לעבד את כל הנתונים + את הנתונים של השחקן.אפשר להפעיל פילטרים וזה יכול לעזור. אם אני לא טועה זה די קשור בפילטר הanisotropic (במנוע הסורס לפחות). וזה לא שהצורה שלו משתנה,פשוט יש לו יותר פירוט.מרחוק הוא נראה דהוי,מקרוב הוא נראה חד.זה משתנה בכל מנוע גרפי.למשל המנוע של פיפא לא יהיה דומה למנוע הסורס, מוסכם?
פורסם 2006 בספטמבר 2019 שנים זה אכן בשביל למנוע עומס על הכרטיס. הפעלת פילטר AF תצמצם את התופעה.מה קשור LOD גאומטרי לAF?
פורסם 2006 בספטמבר 2019 שנים DOGMA, צביאני מבין שיש לך את הידע.. אבל אם אתה לא מסכים עם מה שמשתמש מסוים אומר אז אני מצפה ממך שתסביר למה פעם הבאה, ולא תביא עימך שאלה מיותרת של"מה קשור Xל-Y".העיקרון הוא להסביר למה הם לא קשורים אחד לשני.
פורסם 2006 בספטמבר 2019 שנים LOD - Level of Detail דיי מסביר את עצמו, במיוחד שזה מושג אפילו דיי נפוץ בהגדרות של משחקים.
פורסם 2006 בספטמבר 2019 שנים אתה לא צריך להסביר את זה ליאני מתכוון שתסביר את זה למשתמשים אחרים על גבי הפורום שלהם אין מושג על מה אתה מדבר
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.