עבור לתוכן

שאלה שקשורה לתצוגה גרפית במשחקים.

Featured Replies

פורסם

תגידו למה הרבה פעמים במשחקים רואים איזה משהו(חפץ או גדר...)אז רואים אותו בצורה כל שהיא אבל כמתקרבים אליו קצת פתאום הצורה שלו משתנה?למה זה קורה ואהם יש איזה דרך לפתור את זה(הפעלת פילטרים וכאלה)?

פורסם

זה כדי לא להעמיס על הכרטיס שלך,למשל אם יראו את כל העולם בפירוט מירבי לכרטיס שלך יהיה קשה לעבד את כל הנתונים + את הנתונים של השחקן.אפשר להפעיל פילטרים וזה יכול לעזור. אם אני לא טועה זה די קשור בפילטר הanisotropic (במנוע הסורס לפחות). וזה לא שהצורה שלו משתנה,פשוט יש לו יותר פירוט.מרחוק הוא נראה דהוי,מקרוב הוא נראה חד.

זה משתנה בכל מנוע גרפי.למשל המנוע של פיפא לא יהיה דומה למנוע הסורס, מוסכם?

פורסם
  • מחבר

מוסכם!

תודה אחי!

פורסם

זה אכן בשביל למנוע עומס על הכרטיס. הפעלת פילטר AF תצמצם את התופעה.

פורסם

זה אכן בשביל למנוע עומס על הכרטיס. הפעלת פילטר AF תצמצם את התופעה.

מה קשור LOD גאומטרי לAF?

פורסם

DOGMA, צבי

אני מבין שיש לך את הידע.. אבל אם אתה לא מסכים עם מה שמשתמש מסוים אומר אז אני מצפה ממך שתסביר למה פעם הבאה, ולא תביא עימך שאלה מיותרת של

"מה קשור Xל-Y".

העיקרון הוא להסביר למה הם לא קשורים אחד לשני.

פורסם

LOD - Level of Detail דיי מסביר את עצמו, במיוחד שזה מושג אפילו דיי נפוץ בהגדרות של משחקים.

פורסם

אתה לא צריך להסביר את זה לי

אני מתכוון שתסביר את זה למשתמשים אחרים על גבי הפורום שלהם אין מושג על מה אתה מדבר

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים