איזה מסך עדיף LG1970HR או VIEWSONIC VP930B ? תודה מראש יובל. - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איזה מסך עדיף LG1970HR או VIEWSONIC VP930B ? תודה מראש יובל.


huckaujy

Recommended Posts

vp930 מסך מדהים. יש לי אותו ואני באמת חושב שאין הרבה שיכולים להשתוות לו.

הפאנל של ה מסוג TN, ו TN ידוע בחוסר יכולת להציג את כל ספקטרום הצבעים שהיית מצפה (כלומר, משתמש ב dithering כדי לדמות הצגה של עד 16.2 מיליון צבעים). לעומתו, vp930 מציג 16.7 מליון צבעים ללא dithering ויש לו יכולת הרבה יותר טובה בתחום הזה. (פאנל P-MVA)

בנוסף, אם תציג צבע אחיד על כל המסך, ב VP הוא באמת יהיה אחיד. ב יהיו הבדלי גוונים באזורים שונים של המסך - מאפיין של פאנלים מסוג TN.

אם אתה רוצה מסך למשחקים בלבד, לך על . מהירות התגובה שלו באמת מהירה יותר, אבל בהפרש כמעט זניח (אם ממש, אבל ממש ממש תתאמץ למצוא מריחות במשחקים ב vp930 אתה תצליח, וב יהיה יותר קשה).

קיצר - יתרון גדול בהצגת צבעים לעומת חסרון כמעט לא מורגש בזמן תגובה - לדעתי ה vp930 לוקח. אבל תעשה את החשבון אם אתה צריך את היתרונות של VP תמורת תוספת של 700-800 ש"ח.

ד"א, לגבי יחס הניגודיות: אין הבדל, למרות שעל הנייר יש.

לפני שקניתי את ה vp, הזמנתי את LG 1932 TQ (נראה לי שזה הדגם) באותו יחס ניגודיות (שימוש באותה מיוחדת של LG להגיע ליחסים מטורפים כאלו). אח"כ החזרתי אותו וכשהחלפתי עם ה VP ראיתי שאין שום הבדל בניגודיות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל זה לא 8MS זה 20MS כל מסך LCD לוקח את הMS משחור ללבן לשחור המסך הזה לוקח את הMS מאפור לאפור שזה 8MS

משחור ללבן לשחור הוא 20 MS וקראתי שמסכים שהMS שלהם הוא לפי אפור לאופר להתרחק מהם כי בעצם הזמן תגובה שלהם הרבה יותר גבוה משחור ללבן לשחור שזה בעצם משמעותי הרבה יותר והם רק רושם מאפור לאפור כי זה MS יותר נמוך אבל בעיקרון תחשוב שהמסך הזה הוא 20MS

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...