כמה זמן בערך מעבד 6300 יכול לחזיק ? עם OC ובלי OC יש הבדל OC מקצר את החיים שלו? - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כמה זמן בערך מעבד 6300 יכול לחזיק ? עם OC ובלי OC יש הבדל OC מקצר את החיים שלו?


CORE 2

Recommended Posts

יש הרבה גורמים שיכולים לשנות את אורך החיים של המעבד, כמו טמפרטורה או עומס או כל דבר אחר, בממוצע זה נע בין 10-15 שנים, אבל זה גם יכול להיום הרבה יותר והרבה פחות. OC מוריד מאורך החיים של המעבד מאחר והוא מפר את הגדרות הייצרן, שקבע את התדר שנקבע כדי לעבוד הכי טוב מבלי קריסות מיותרות, הרמה של הנזק נקבעת גבוהה יותר אם מבוצע OC גדול יותר.

אבל מה אתה צריך את זה? בעוד כ-10 שנים המעבד הזה לא יהיה שווה כלום, ויהיה שווה פחות או יותר למעבד של הפלאפונים של אותה התקופה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש הרבה גורמים שיכולים לשנות את אורך החיים של המעבד, כמו טמפרטורה או עומס או כל דבר אחר, בממוצע זה נע בין 10-15 שנים, אבל זה גם יכול להיום הרבה יותר והרבה פחות. OC מוריד מאורך החיים של המעבד מאחר והוא מפר את הגדרות הייצרן, שקבע את התדר שנקבע כדי לעבוד הכי טוב מבלי קריסות מיותרות.

אוקיי תודה, נגיד ואני מרגיש איטיות במחשב יהיה כדיי לעשות OC אני מתכוון לאיטיות כעבור שנתיים שנה וחצי ? ואחרי OC עם טוב ו OC שאמור להגיע לרמה של 6600 המעבד יכול לחיות אפילו פחות מ 5 שנים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...