עבור לתוכן

עזרה עם 1970HR חדש.

Featured Replies

פורסם

קניתי אותו היום.

חיברתי אותו דרך D-SUB. האם כדאי לחבר דרך DVI-D?

איזה הגדרות לשים? כרגע הוא ממש בהיר מדי.

וכדאי להתקין מחדש דרייברים של כרטיס מסך? התקנתי דרייברים של המסך, לא שאני מרגיש הבדל.

עריכה:

אז ככה, הסרתי דרייברים של כרטיס מסך והתקנתי מחדש אך פתאום זה לא רצה להתחבר לאינטרנט.

אגב, לא שמתי לב להבדל.

אז עשיתי פשוט החזר, רק שעכשיו פתאום קצב ריענון מקסימלי עומד על 60 כשקודם הייתה לי אפשרות גם ל75. (לפני שהסרתי את הדרייבר).

פורסם

dvi-d מומלץ יותר מכיוון שהוא חדש יותר איכותי יותר וטוב יותר.

לגבי בהירות סדר לבד בכפתורים של המסך(לזה הם מיועדים)

לגבי דריבר:תסיר הכול ותתקין תחדש גם אם אתה לא רואה שיפור זה לא אומר בהכרח שאין שיפור.

פורסם

עדיך לך חיבור DVI

ובקשר לבהירות זה ככה במסכי LCD, מומלץ להוריד את הבהירות

עדיף שהבהירות תהיה כמה שיותר נמוכה ואתה תקבל תמונה הרבה יותר טובה

פורסם
  • מחבר

בלע, בכל מקרה אני צריך להחליף את המסך.

נראה לי שיש לו שני פיקסלים שרופים.

אחד באמצע המסך מאוד בולט, כשאני מסתכל מקרוב זה נראה כמו נקודה אדומה.

ועוד אחד שקצת פחות בולט.

קניתי אותו ברשת באג, אני יכול להחליף בכל אחת מהחנויות או שבחנות הספציפית שבה קניתי את המסך?

וכמה זמן יקח להם להחליף? נגיד שיש להם במלאי.

פורסם

בלע, בכל מקרה אני צריך להחליף את המסך.

נראה לי שיש לו שני פיקסלים שרופים.

אחד באמצע המסך מאוד בולט, כשאני מסתכל מקרוב זה נראה כמו נקודה אדומה.

ועוד אחד שקצת פחות בולט.

קניתי אותו ברשת באג, אני יכול להחליף בכל אחת מהחנויות או שבחנות הספציפית שבה קניתי את המסך?

וכמה זמן יקח להם להחליף? נגיד שיש להם במלאי.

אתה באמת חושב שאנחנו יודעים כמה זמן יקח להם להחליף אותו?

פורסם
  • מחבר

התכוונתי בערך, כי קראתי ברשת יותר מתי תגובות של אנשים שמתלוננים על כך שלקח חודשים עד שהחליפו להם מוצר מסויים.

פורסם

כשאני הייתי בבאג והתלבטתי לקנות מסך התחייבו לי על שלושה דברים אחרי ששאלתי למה המחיר שלהם יותר גבוהה מחנויות אחרות:

1. אפשר לקבל שירות על המוצר בכל חנויות באג בארץ, ולא משנה איפה קנית.

2. אחריות למוצר, היא על באג, ולא על היבואן, כלומר אתה מקבל מבאג מוצר חדש

3. אם הבעיה ברורה, ויש את אותו מוצר במלאי, תקבל חדש במקום מבאג, ולא תוך כמה חודשים.

לא יודע עד כמה זה נכון...

פורסם
  • מחבר

טוב תודה, התקשרתי לחנות, אבל המסך יהיה במלאי רק אחרי החגים.

כך שאני צריך להביא אותו השבוע ולחכות כמעט חודש...

פורסם

תשתמש בינתיים במסך הישן שלך או משהו..

לא ייפול העולם כולה חודש

פורסם

כשאני הייתי בבאג והתלבטתי לקנות מסך התחייבו לי על שלושה דברים אחרי ששאלתי למה המחיר שלהם יותר גבוהה מחנויות אחרות:

1. אפשר לקבל שירות על המוצר בכל חנויות באג בארץ, ולא משנה איפה קנית.

2. אחריות למוצר, היא על באג, ולא על היבואן, כלומר אתה מקבל מבאג מוצר חדש

3. אם הבעיה ברורה, ויש את אותו מוצר במלאי, תקבל חדש במקום מבאג, ולא תוך כמה חודשים.

לא יודע עד כמה זה נכון...

גם אני קיבלתי מבאג הבטחות שונות ומשונות, שהופרכו בסופו של דבר, ועכשיו אני שובר מולם את הראש.

חבל לשלם יותר בשביל הבטחות שוא. :kopfpatsch:

פורסם
  • מחבר

תשתמש בינתיים במסך הישן שלך או משהו..

לא ייפול העולם כולה חודש

הקטע שרק בשבועיים ראשונים יש אחריות על פיקסל שרוף.

אחר כך צריך 3 או 5, לא זוכר.

אגב, 0r3n, בבאג בעזריאלי יש דווקא אחלה אנשים, לא מאמין שהם עושים בעיות. התקשרתי, הם אמרו לי שכאשר יהיה במלאי, אפשר יהיה לבוא לקחת.

פורסם

גם בבאג נתניה יש אחלה אנשים, כשזה נוגע למכירה, כשזה מגיע לשירות....... על הפנים :s07:

פורסם
  • מחבר

גם בבאג נתניה יש אחלה אנשים, כשזה נוגע למכירה, כשזה מגיע לשירות....... על הפנים :s07:

מה בדיוק קרה?

פורסם

אז למה אתה מתעקש על נתניה?

סע עוד כמה דקות לחנות באג הבאה שקרובה אליך, ויתנו לך שירות הולם. ולא רק זה, תתלונן שם על החנות השניה, ותקבל איזה פיצוי מבאג על זה !

הבטיחו לך שירות ומגיע לך שירות, אל תוותר על זה.

פורסם

כי זה הכי קרוב לי לבית, למרות שגיליתי עכשיו יותר קרוב... בא.ת. החדש :)

צריכים לחזור אליי מהשירות לקוחות כבר יומיים..... התעקשתי שיחזרו היום, ממש הצקתי להם

נראה מה יהיה אחרי שיחזרו אליי...

על הפנים :s07:

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים