פורסם 2006 בספטמבר 1119 שנים אל דאגה. תמיד ימצאו למעבד המרכזי תפקידים אחרים. דווקא להיפך! תחשוב ככל שיהיו יותר דמויות בעולם המשחק (סתם לדוג') ככה יצטרכו יותר חישוב גיאומטרי. שמעתי על ה KILLERNIC הזה. זה בכלל לא בקטגוריה של כרטיס יעודי כי הוא סתם בולשיט בכל מקרה אני דווקא חושב שזה אחד הרעיונות היותר גדולים ששמעתי עליהם. זה פשוט ישפר את חווית המשחק ה SINGLE PLAYER.
פורסם 2006 בספטמבר 1419 שנים אוקיי כמה דבריםכדיי לתת לדברים אור קצת יותר מציאותי, כמו כל מוצר חדש הכרטיס הזה יצר איזה שהוא הייפ שגורם למוצר להתהדר בנוצות שאינן שלו. אני אסביר, בפורומים שונים נטען שהכרטיס אמור להפוך את חווית המשחק ל"סופר חכמה".... ובכן לא ממש, הכרטיס לא משפיע או משפר את חווית האינטיליגנציה במשחק! הכרטיס "מזהה" את מנוע הAI של המשחק עצמו ודואג שיפעל תמיד ובכל מקום, גם אם לא מופיע על פני המסך, לדוגמא: אם אתם משחקים נניח ב F.E.A.R ומבצעים קרב יריות בחדר מסויים ובחדר הסמוך ישנה דמות אויב נוספת, הדמות הנוספת "תזהה" את מיקומכם בחדר הסמוך ותפעל כאילו נתקלה בשחקן באופן ממשי, זאת בניגוד למצב הקיים בו שחקן אויב מופעל רק כאשר אתם "נתקלים" בו או נכנסים לתחומו במפת המשחק. כל זאת על הנייר נראה טוב ויפה אך חשוב לזכור שאם מדובר במנוע AI מפגר, גם המאיץ המהיר ביותר לא ישפר את חווית המשחק כי אין למאיץ השפעה על ההתנהגות עצמה שהיא תוכנתית ולא חומרתית. ועכשיו לתמונות של מעבד הINITIA יתכן שמדובר בזיוף אגב...
פורסם 2006 בספטמבר 1419 שנים לפי דעתי מעבדי פיזיקה וAI צריכים לשלב ביחד אם הכרטיסי מסך דרג בינוני ומעלה כי בPC הם מיועדים בעיקר למישחקים גם ככה ולידחוף תדברים האלה בכל מיני כרטיסי הרחבות וכל השיט יגרום לצריכת חשמל עוד יותר מוגברת ולצורך בקירור יותר טוב וביכלל בימקום להתחיל להקטין תPC כרטיסים כאלה יגרמו עוד להגדלת המחשב האישי ככה שאני מקווה שהנוידה וATI יתחילו לשלב את זה בכרטיסי המסך אחרי המעבר לDX10 ואני מקווה שיתחילו לחשוב על איך לאפוך תPC לקטן יותר רועש פחות וצורך פחות חשמל
פורסם 2006 בספטמבר 1419 שנים 2. אני מאמין שבעתיד, עם ריבוי הליבות, לא יהיה צורך בכרטיס ייעודי לכל דבר, ופשוט תהיה ליבה ייעודית לכל דברואפילו לא ייעודית, אלא מוקצית דינמית... מתוך מערך הליבות הקיים.כל הכרטיסים האלה שבאמצע, הם סתם שלב ביניים מעיק.אלא אם ייצרו מעבדים עם ליבות ייעודיות, זה לא נכון.אם אתה מייצר מעבד שייעודי לנושא מסויים, אתה מסוגל לבצע אופטימיזציות שייהפכו אותו חזק עשרות מונים, לעומת מעבד "כללי". לכן, יש מקום למעבדים ייעודיים. השאלה אם הם צריכים להיות על כרטיסים ייעודיים, או חלק מהמעבד המרכזי, היא שאלה אחרת. אולי בעתיד הם יהיו חלק מהמעבד המרכזי. אבל במקרה של המעבד הגרפי, למשל, יש סביבה שלמה, כולל זיכרונות שייעודיים לצורך זה. ולא רחוקים מכמות הזיכרון RAM הכללית של המחשבים היום. לכן, במקרה של גרפיקה די ברור שצריך (או לפחות מאוד נוח) שיהיה כרטיס ייעודי. לגבי פיסיקה, אני מאמין שיהיה מאוד נוח לשלב את זה על אותו כרטיס שמתעסק בגרפיקה, כי באופן כללי המעבד הפיסיקלי יכול לתת הוראות למעבד הגרפי, על בסיס החישובים שלו.מעבד לצורך בינה מלאכותית? אני לא יודע כמה ניתן לעשות אופטימיזציה למעבד לצורך אלגוריתמים קיימים של בינה מלאכותית - מה גם, שאם יפתחו אלגוריתמים חדשים, לא בטוח שהאופטימיזציה תתפוס לגביהם (אבל נכון, אז ייפתחו גם מעבדים חדשים לצורך העניין). בכל מקרה, את זה החברה הזאת צריכה להוכיח, כדי שהכרטיסים האלה אכן מסוגלים להועיל.אבל עדיין, לכרטיס הפיסיקלי יש ערך מוסף ממשי ומורגש למשחקים, ואני לא בטוח שלכרטיס הזה יש (שוב, את זה עוד נגלה בעתיד).ועוד משהו - המעבדים היום רחוקים מאוד מלהיות צוואר בקבוק במשחקים - לכן אני לא מאמין שהם מגבילים את המפתחים, במה שקשור לרמת, או עומק הבינה המלאכותית.בקיצור, נחיה ונראה...
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.