DS3 BIOS BETA - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

DS3 BIOS BETA


סער_שי

Recommended Posts

שואל שוב:

1. גרסאות בטה של ביוס - מהו מקום אמין ובטוח להוריד אותן? (איך אני יכול לדעת אם הן מאושרות על ידי היצרן?)

2. כשאני נותן לזכרונות שלי מתח 0.4+ ומעלה - כתוב לי ב-HEALTH STATUS שה-DDR18V FAIL. מה זה אומר, שהזכרונות לא יכולים לקבל יותר מתח? שאין לי עוד מתח לתת להם? ...?

2. האם יש עדיפות לבאס יותר גבוה כשהמעבד עובד על אותה מהירות? כלומר - בהתעלם מהזכרונות, האם מעבד על 3.5GHZ בבאס 500 יהיה יותר מהיר מאותה מהירות רק בבאס 438? (על ידי העלאת המכפלה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. אמינות הם לא ברוב המקרים..עדיף לחכות לרישמי או לחפש "ביקורות ברשת"...(ומאושרות..אהבתי הם מפותחות בגדול על ידי היצרן אז....)...

2. לא ממש הבנתי תעניין...

3. והשיקול היחיד לגבי השאלה הזאת זה עם הזיכרונות יכולים להתמודד עם הבאס...מעבד לזה הביצועים אותם ביצועים..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. תודה.

2. התכוונתי שכאשר אני נותן לזכרונות 0.3+, הכל בסדר גמור. כשאני נותן 0.4+ (או יותר)... אז כתוב לי בביוס ש-DDR18V FAIL (בניגוד ל-DDR18V OK שכתוב במתחים יותר נמוכים)... וזה נמצא בחלק של ה-HEALTH STATUS (בביוס)... ולא הבנתי מה זה אומר, ולמה.

3. הזכרונות יכולים להתמודד עם הבאס, אין ספק... הצלחתי להביא אותם ל-1000MHZ בבאס יותר נמוך ומכפלה יותר גבוהה... הם יכולים לעמוד בזה. אבל אם הבאס יותר גבוה - זה לא אומר שהתקשורת בין הרכיבים גבוהה יותר? (אפילו אם אני מוריד מכפלות).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. בד"כ מה שתמצא ב-XtremeSystems יהיה אמין, וגם תוכל לראות תגובות של אחרים שהתקינו. אל תהיה בטוח שזה מכוסה באחריות במקרה ומשהו נדפק.

2. זו רק השערה אבל אני חושב שזה אומר שהמתח של הזיכרון פשוט לא עובד ב-1.8V ולכן הוא מודיע שזה כביכול לא תקין, שזה מחוץ לנורמה.

3. אם הבאס גבוה יותר והמכפלה נמוכה יותר והמעבד באותה מהירות (לעומת באס איטי יותר ומכפלה גבוהה יותר) הביצועים של הבאס הגבוה עם המכפלה הנמוכה יהיו גבוהים יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. כן, בדקתי בפורומים המוכרים לפני שהורדתי. לצערי הרב הם דיווחו על שיפור ביכולות ה-OC, ואצלי אולי שיפור קטנטן, אם בכלל. היה מישהו שלא עבר את ה-312 ועכשיו הוא יכול 470. אבל להרבה אנשים יש את הבעיה שלי - חומה ב-420 בלי קשר לביצועים: המעבד יכול יותר, הזכרונות והלוח גם וכולם בטמפרטורות מצויינות.

2. להיפך... הסטוק שלו זה 1.8. עכשיו זה על 0.3+ ואכן בתוכנה של הלוח כתוב שזה 2.1. הרבה אנשים דיווחו על הבעיה הזו, שכשהם נותנים יותר מתח אז זה כותב להם FAIL... למרות שאם הבנתי נכון: יש מצב שזה סתם כתוב ושזה דווקא פועל בסדר. יכול להיות?

3. כן, זה גם מה שאני חשבתי. זה יותר הגיוני.

אז יש לי שאלה אחרת: מה ההבדל בין מהירות ב-BOOT לבין מהירות שאני משנה בתוכנה בתוך WINDOWS?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...