x1950pro נתונים מעניינים? - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

x1950pro נתונים מעניינים?


rikus

Recommended Posts

"Radeon X1950 Pro is the first GPU with build-in Compositing CrossFire Engine, therefore there are nomore master/salve card. With the build-in engine, the die size is similar to R580+ although it has less pinelines than R580."

מפה: http://www.hkepc.com/bbs/itnews.php?tid=637016&starttime=0&endtime=0&page=2

קראו גם לסיפור הזה DONGLE-LESS CROSSFIRE?

מה הכוונה שלהם שאין יותר מאסטר וסלייב? שהביצועים הם יהיו סימטריים יותר בין הכרטיסים הכפולים? לא הבנתי, אם מישהו שמבין יכול להסביר.

2. GDDR4 - זה רק ל1950XTX או גם ל PRO?

וגם-איך זה יכול להיות שהכרטיס יוצא עוד פחות מחודש ואין לאף אחד מהאתרים באינטרנט אותו בשביל להראות בנצ'ים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כרטיסי המאסטר הרי מכילים שבבים יעודיים לאיחוד חלקי התמונה במוד הSuper Tiling וסנכרון הכרטיסים במודי AFR וSFR (או Scissor), מה שבעצם מאפשר את הביצוע של זה הוא הדונגל שמעביר את המידע בן שני הכרטיסים.

מה שפה אומרים שבRV570 ישנם יחידות בליבה או בdie (לא קראתי את הכתבה עדיין) שמבצעות את אותו דבר (אך כמובן זה בא על חשבון המקום בליבה ולכן רק 12 צ"ע), אבל זה בעצם מאפשר לך לסנכרון את 2 הכרטיסים בצורה אחרת, או דרך הPCI-E בלבד, שהיה גם אפשרי עם הדונגל (וגם בSLI של nVIDIA) - מה שמוריד ביצועים (גם בSLI) או בדרך חדשה של גשרים בין 2 הכרטיסים (גם כמו בSLI).

ATi מצפים שזה יתפוס כמו עם הSLI ובכך המכירות יעלו (שזה יראה פשוט ולא עם דונגל מסורבל) וכמובן הגדלת הביצועים עם כל ה"השלכות".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...