Crysis חזק מדי בשביל הקונסולות הדור הבא - עמוד 4 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Crysis חזק מדי בשביל הקונסולות הדור הבא


lmlm

Recommended Posts

לא נראה לי שסוני התייחסה לזה ... אין שום פרטים על זה, וזה עוד אחד מהיתרונות של ה 360 על ה PS3 ! זה הבדל רציני בגרפיקה

יש כמה אפשרויות:

1. מודעת לבעיה, ושותקת על מנת להרוויח זמן.

2. נוידיה הבטיחו לסוני שבעת ההשקה, RSX יתמוך ב-HDR+AAFS.

3. מתעלמים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 71
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

הוא לא תומך ולא יתמוך, זה בלתי אפשרי מבחינת חומרה לתקן את זה.

אבל אל דאגה, זה בכלל לא מטריד את סוני פשוט מאחר וכרגע הקונסולה לא יכולה להציג משחק בHDTV מלא אז הם בכלל לא מדברים על AA או .

ומבחינת OPENGL, זה תקן שרץ פחות טוב על מחשבים פשוט בגלל שהוא סומך יותר על המעבד מאשר DX9, במקרה של הPS3 זה ייתרון (אם אתה מצליח לרתום את כוח העיבוד שלה)

ובכלל, כל העסק הזה זה הייפ אחד גדול של להגיד "תראו, המשחק שלנו כ"כ מתקדם שהוא כבר עבר את הדור הבא"

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הוא לא תומך ולא יתמוך, זה בלתי אפשרי מבחינת חומרה לתקן את זה.

אבל אל דאגה, זה בכלל לא מטריד את סוני פשוט מאחר וכרגע הקונסולה לא יכולה להציג משחק בHDTV מלא אז הם בכלל לא מדברים על AA או .

ומבחינת OPENGL, זה תקן שרץ פחות טוב על מחשבים פשוט בגלל שהוא סומך יותר על המעבד מאשר DX9, במקרה של הPS3 זה ייתרון (אם אתה מצליח לרתום את כוח העיבוד שלה)

ובכלל, כל העסק הזה זה הייפ אחד גדול של להגיד "תראו, המשחק שלנו כ"כ מתקדם שהוא כבר עבר את הדור הבא"

:xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הסיבה היחידה שCrysis לא יוכל לעבוד בצורתו הנוכחית על הPS3 היא שעל מנת לאפשר את רמת הגרפיקה שבו צריך לבנות מנוע חדש לגמרי, שינצל באופן שונה לגמרי את הכוח והמבנה של הPS3. מן הסתם אם תיקח את הCry Engine 2 עם מעט שינויים בסיסיים כדי שיוכל לפעול על הPS3 ותיתן לזה לעבוד זה יעבוד גרוע. אבל זו לא הפואנטה בקונסולות. נכון?

תראו למשל את UT2007, משחק לא פחות מרשים טכנולוגית. והוא פועל באופן מושלם על הPS3. קחו את זה אפילו הלאה, בE3 לפני שנתיים, ב2005 אפיק הראו קטע ממנוע UE3 רץ בזמן אמת על Dev Kit ראשוני של הPS3. והתוצאות היו מדהימות.

והפוטנציאל של הPS3 והXBOX 360 עוד רחוק מאוד מלהתממש. אז בקיצור,

Cut the crap, כי כל מה שאתם מדברים זה השערות. ובנוסף לזה המרואיין הינו מעצב משחק, איננו יודעים אם עיסקו הוא בתחום הטכני או האומנותי של המשחק, ואם הוא אכן מעצב בפן האומנותי של המילה אין לקחת את האימרה הזו ברצינות. משום שאין לצפות ממעצב אומנותי או מעצב שלבים כלשהו להבין את הקריטיות והחשיבות של התאמת מנוע המשחק ואופטימציה לחומרה ספציפית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הסיבה היחידה שCrysis לא יוכל לעבוד בצורתו הנוכחית על הPS3 היא שעל מנת לאפשר את רמת הגרפיקה שבו צריך לבנות מנוע חדש לגמרי, שינצל באופן שונה לגמרי את הכוח והמבנה של הPS3. מן הסתם אם תיקח את הCry Engine 2 עם מעט שינויים בסיסיים כדי שיוכל לפעול על הPS3 ותיתן לזה לעבוד זה יעבוד גרוע. אבל זו לא הפואנטה בקונסולות. נכון?

תראו למשל את UT2007, משחק לא פחות מרשים טכנולוגית. והוא פועל באופן מושלם על הPS3. קחו את זה אפילו הלאה, בE3 לפני שנתיים, ב2005 אפיק הראו קטע ממנוע UE3 רץ בזמן אמת על Dev Kit ראשוני של הPS3. והתוצאות היו מדהימות.

והפוטנציאל של הPS3 והXBOX 360 עוד רחוק מאוד מלהתממש. אז בקיצור,

Cut the crap, כי כל מה שאתם מדברים זה השערות. ובנוסף לזה המרואיין הינו מעצב משחק, איננו יודעים אם עיסקו הוא בתחום הטכני או האומנותי של המשחק, ואם הוא אכן מעצב בפן האומנותי של המילה אין לקחת את האימרה הזו ברצינות. משום שאין לצפות ממעצב אומנותי או מעצב שלבים כלשהו להבין את הקריטיות והחשיבות של התאמת מנוע המשחק ואופטימציה לחומרה ספציפית.

אף אחד לא מיתיחס לזה ברצינות

אבל לרקורד הציגה רק סירטונים מרונדרים מראש ב2005

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אף אחד לא מיתיחס לזה ברצינות

אבל לרקורד הציגה רק סירטונים מרונדרים מראש ב2005

אוקיי.

אם כך תוכיח לי שאכן היה מדובר בסרט מרונדר מראש.

ותסביר לי גם אם זה היה מרונדר מראש, איך ראו את מארק טווין משנה את הזווית וזז בעולם של המשחק בזמן אמת בעזרת השלט.

אומנם 99% ממה שסוני הציגו היה מרונדר מראש, אבל היו כמה הברקות פה ושם שאותן לא ניתן להכחיש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי.

אם כך תוכיח לי שאכן היה מדובר בסרט מרונדר מראש.

ותסביר לי גם אם זה היה מרונדר מראש, איך ראו את מארק טווין משנה את הזווית וזז בעולם של המשחק בזמן אמת בעזרת השלט.

אומנם 99% ממה שסוני הציגו היה מרונדר מראש, אבל היו כמה הברקות פה ושם שאותן לא ניתן להכחיש.

סוני בעצמם אמרו שהכל ב2005 היה מרונדר מראש (אחרי שהרשת רעשה והם היו צריכים להראות הוכחות שזה לא מרונדר מראש)

ומה שלא היה מרונדר היה ב2006 וזה היה מישחק יריות אווירי שעשה שימוש בזיהוי תנועה העתיק

שסוני הציגו וחוץ מיזה היה עוד מישחק קלפים אם לוח מיוחד שלא היה מרונדר (אני צפיתי בתצוגה העלובה שלהם)

גם מה שהיה ב2006 דרך אגב היה בערכת פיתוח לא גמורה

אבל אני יוותר להם כי גם הציגה מישחקים שמישתמשים במנועי מישחק של הקוביה

וכניראה כל הדור הראשון ישתמש במנועי קוביה

בכל מיקרה אמורה להראות מישחקים שחיקים בתערוכה הקרובה בטוקיו

אבל כל זה לא קשור לנושא ופה אני לא מיתווכח וגם חושב שברמה התאורטית Crysis יוכל לרוץ על הPS3 ועל ה360

אחרי התאמות לקונסולות

השאלה כמה זה יקח ואם יהיה שווה את זה ביכלל

כי כרגע לפי סקוור איניקס יקח הרבה מאוד זמן לעשות פורט מהPC לPS3

וגם ל360 אולי זה יותר פשוט אבל זה גם השקעה רצינית

ככה שפורטים כאלה בטח יהיו נפוצים יותר עוד שנתים שגם השוק יהיה יותר גדול וגם יהיו כלים וידע הרבה יותר טובים לעשות פורטים בסיגנון

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הסיבה היחידה שCrysis לא יוכל לעבוד בצורתו הנוכחית על הPS3 היא שעל מנת לאפשר את רמת הגרפיקה שבו צריך לבנות מנוע חדש לגמרי, שינצל באופן שונה לגמרי את הכוח והמבנה של הPS3. מן הסתם אם תיקח את הCry Engine 2 עם מעט שינויים בסיסיים כדי שיוכל לפעול על הPS3 ותיתן לזה לעבוד זה יעבוד גרוע. אבל זו לא הפואנטה בקונסולות. נכון?

תראו למשל את UT2007, משחק לא פחות מרשים טכנולוגית. והוא פועל באופן מושלם על הPS3. קחו את זה אפילו הלאה, בE3 לפני שנתיים, ב2005 אפיק הראו קטע ממנוע UE3 רץ בזמן אמת על Dev Kit ראשוני של הPS3. והתוצאות היו מדהימות.

והפוטנציאל של הPS3 והXBOX 360 עוד רחוק מאוד מלהתממש. אז בקיצור,

Cut the crap, כי כל מה שאתם מדברים זה השערות. ובנוסף לזה המרואיין הינו מעצב משחק, איננו יודעים אם עיסקו הוא בתחום הטכני או האומנותי של המשחק, ואם הוא אכן מעצב בפן האומנותי של המילה אין לקחת את האימרה הזו ברצינות. משום שאין לצפות ממעצב אומנותי או מעצב שלבים כלשהו להבין את הקריטיות והחשיבות של התאמת מנוע המשחק ואופטימציה לחומרה ספציפית.

:lol::screwy::lol::screwy::lol::screwy::o :o :o

http://gamer.co.il/gamer2/php/replieslist.php?TopicID=762251&page=1&HighLight=

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סוני בעצמם אמרו שהכל ב2005 היה מרונדר מראש (אחרי שהרשת רעשה והם היו צריכים להראות הוכחות שזה לא מרונדר מראש)

כל כך לא נכון, תוכיח!

ב- 2005 יוצרי Unreal עצמם אמרו שהמנוע שלהם היה בזמן אמת! נוסף על כך כל התצוגות של MGS4 היו בזמן אמת (ה-15 דקות של הסרטון ב- 2006 מדהימים) אז לפחות אל תדבר בביטחון כזה מלא על דברים שאתה לא יודע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הוא לא תומך ולא יתמוך, זה בלתי אפשרי מבחינת חומרה לתקן את זה.

אבל אל דאגה, זה בכלל לא מטריד את סוני פשוט מאחר וכרגע הקונסולה לא יכולה להציג משחק בHDTV מלא אז הם בכלל לא מדברים על AA או .

ומבחינת OPENGL, זה תקן שרץ פחות טוב על מחשבים פשוט בגלל שהוא סומך יותר על המעבד מאשר DX9, במקרה של הPS3 זה ייתרון (אם אתה מצליח לרתום את כוח העיבוד שלה)

ובכלל, כל העסק הזה זה הייפ אחד גדול של להגיד "תראו, המשחק שלנו כ"כ מתקדם שהוא כבר עבר את הדור הבא"

OpenGL doesnt have a higher CPU overhead, its actualy much more efficient 'CPU call' wise then DirectX9. there are countless reasons why game Dev's stopped building games using OpenGL, but its being CPU limited isnt one of them. OpenGL is used now days for CAD and CGI only. the ORB brokeup(the chronos group took over the overseeing of future development, and hopefully it will do a much better job at that) not that no one saw it comming after MS left the ORB. and even tho OpenGL2.0/2.1 can do most of the stuff DirectX9 can do, its more important to nurture the game developers community then have the ability to write a 64tex opps fragmet program. and thats somthing the ARB did very poorly. OpenGL can run on about every thing that can do 1+1=2, heck i saw a TI calculator with OpenGL-ES 1.1 support.

the Open Source community loves OpenGL, its easy cheap and can be intergrated into about every programing framework you working with. now days to developing in requires you to spend a shit load of money on MSVS .net, and to avoid suicide you have to pay annualy for an MSDN dev account.

OpenGL PC gaming is about as good as dead, Id is done with OpenGL, fuck that stopped using OpenGL, and they eat drink and smoke that shit up. heck Vista came this || close to not having a OGL ICD because MS taught that aero glass as a UI is more important then OpenGL support, and dont thing that there was alot of protest against that, no body realy cares. those who work with CAD either use or are still using W2000(the last that had a half decent OGL ICD btw, sucks monkey balls).

but nooooooo then fucking Sony came along, and lets see what crap we can me up this time(i think somthing like 54 devs blew their brains out to the bay after seeing what they cocked up with the PS2, errrrhhhmm ok.... did that shit just came out from roswell or somthing?). so first they invent Cell, then they go to and say, hey what worst can you do for devs, OpenGL, and the entire free world(excluding australia cuz i hate fucking kangoorues(fuck your sister if you care if i spelled it right or not, hmmkay?) and they say, yeah screw GLSL, yeah you know that thing that we worked for like 3 years to come up with, that actualy gave devs the chance to see a real girl since they didnt had to program for 23h a day in assembly. the lets bring up CG, you know that HLSL that we tried to force all the devs to use and it sucked so badly that even we couldnt pull that shit off. woot lets make CG official PS3 gfx API. woot now devs have 3 reasons to kill them selves, Cell, CG and seeing that quazimodo CO or w/e 500yr old jappy nerd in a bikkini with a midget on his lap.

that guy should learn some english, or the meaning of a software designer, it has to do with art. yes they could modify CE2 to run well under P3's hardware. but the buttom line is that went out of their ways to make development for the PS3 so painfull that alot of devs prefer to stick needles in their eyes than do it.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל כך לא נכון, תוכיח!

ב- 2005 יוצרי Unreal עצמם אמרו שהמנוע שלהם היה בזמן אמת! נוסף על כך כל התצוגות של MGS4 היו בזמן אמת (ה-15 דקות של הסרטון ב- 2006 מדהימים) אז לפחות אל תדבר בביטחון כזה מלא על דברים שאתה לא יודע.

MGS4 הוצג רק בסירטונים עד היום ורק לאחרונה שוחרר סירטון שאולי באמת משקף את איך שהמישחק באמת יראה

ב2005 היו רחוקים שנות אור מערכות סופיות לPS3 אז הם הציגו סירטונים שיראו איך מישחקים צפוים להראות בPS3

והם בעצמם אמרו את זה ואתה מוזמן לחפש כי אני לא יחפש הכשיו משהו מ2005

והסרטון של MGS4 כמו הרבה סירטונים אחרים ב2006 היה רק סירטון

ולא היה משהו מיתוך המישחק עצמו

ורק בזמן האחרון מתחילים לצוץ סירטונים כמו של VF5 שמתחילים להראות דברים שכניראה מיתוך המישחק

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א' כל, הסיבה שההודעה שפירסמתי פה ובגיימר זהה היא בגלל שזה המשתמש שלי שם. אני בולדוג למקרה שתהיתם.

שנית כל, זו עובדה שבE3 2005 הוצגו מגוון משחקים בזמן אמת, כגוון MGS4, UT2007, 8 Days, מגוון הדמואים שהוצגו וזהו בסה"כ. מקסימום פיספסתי אחד או שניים. ולמקרה שאתה עדיין לא מאמין, הנה לך הדגמה חיה של MGS4 בE3 2005 :

http://video.google.com/videoplay?docid=-4568958242675935952&q=metal+gear+solid+4

בE3 2006 כבר נוכחנו שניתן לשחק בHeavnly Sword, WarHawk, Motor Storm, ונחשף הרבה יותר מMGS4, 8 Days, FFXIII וכו'.

למען האמת FFXIII היה כל כך מרשים שזו הייתה הפעם הראשונה שהצליחו לטשטש מעט את הגבול בין CG לגיימפליי.

לינק לסירטון : http://www.gametrailers.com/player.php?id=10870&type=mov&pl=game

בקלות אפשר להבחין שאכן מדובר במנוע המשחק. שמו הוא White Engine והוא תוכנת במיוחד בשביל לנצל את המבנה הייחודי של הCell.

אם זה לא בזמן אמת אני לא יודע מה כן.

אתה כל הזמן נוטה להגיד "אפילו הודו" אבל אני כאחד שעוקב באובססיביות אחרי הנושא בחיים לא ראיתי הודעה כזו. אני אשמח אם תפתח את עיניי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...