פורסם 2006 באוגוסט 2819 שנים אל תשלו את עצמכם שהעוצמה הגרפית של ה360 חלשה משמעותית משל הPS3.צודק, הרי בימים אלה אנשים מעדיפים להשקיע במחשב שלהם בכרטיס מסך חזק מאשר מעבד כי הוא לא הגורם הבעייתי והיקר ...עד כמה שידוע לי הכרטיס הגרפי של ה360 יותר חזק משל ה PS3 וזה נתון מאוד חשוב...
פורסם 2006 באוגוסט 2819 שנים אם זכור לכם, בתקופה של XBOX ן-PS2, ubisoft טענה שהמשחק SplinterCell, לא יעבוד על PS2 כמו שצריך.מעניין? לאחר שנגמר החוזה של ubisoft עם מיקרוסופט, על משחק בלעדי ל-XBOX.ubisoft פיתחו ל-PS2 את המשחק, שנראה לא פחות טוב מגרסת האקסבוקס, אפילו מבחינה גרפית הם היו כמעט זהים.עכשיו עוד פעם זה נראה עניין דומה?
פורסם 2006 באוגוסט 2919 שנים אין עדיין כרטיס בשוק שמתקרב אפילו לכרטיס של ה360 (לכרטיס של הP3 קיים כבר הרבה זמן).בקשר לידיעה,זה באמת שטויות, בטוח שיש לו מניע אחר להגיד כזה דבר, לא רק שהמשחק הזה אמור לרוץ על מחשבים של 7600GT ויותר חלשים כשהוא יצא אלא שכמו שדוגמא אמר, XBOX360 לא ממש עובד עם דירקטס איקס, אלא איזהשהוא גירסא ייחודית שלו שמאוד קרובה ל10. וPS3 בכלל עובד עם OPENGL שהרבה יותר גמיש.ד"א,כבר שיחררו את ערכות הפיתוח של הPS3.בתם בתור קוריוז, נראה לך שחודשיים מההשקה של הקונסולה ועדיין לא שיחררו את הערכה?
פורסם 2006 באוגוסט 2919 שנים אין עדיין כרטיס בשוק שמתקרב אפילו לכרטיס של ה360 (לכרטיס של הP3 קיים כבר הרבה זמן).בקשר לידיעה,זה באמת שטויות, בטוח שיש לו מניע אחר להגיד כזה דבר, לא רק שהמשחק הזה אמור לרוץ על מחשבים של 7600GT ויותר חלשים כשהוא יצא אלא שכמו שדוגמא אמר, XBOX360 לא ממש עובד עם דירקטס איקס, אלא איזהשהוא גירסא ייחודית שלו שמאוד קרובה ל10. וPS3 בכלל עובד עם OPENGL שהרבה יותר גמיש.ד"א,כבר שיחררו את ערכות הפיתוח של הPS3.בתם בתור קוריוז, נראה לך שחודשיים מההשקה של הקונסולה ועדיין לא שיחררו את הערכה?open GL is more flexible but to convert d3d engine to open gl is not only hard work, but usualy there is major preformance losssee unreal engine 2- running in opengl mode makes my 7800gt crawl and reach 30 fps on 1024x768while the d3d version runs well above 100 fps in 1280x1024
פורסם 2006 באוגוסט 2919 שנים אין עדיין כרטיס בשוק שמתקרב אפילו לכרטיס של ה360 (לכרטיס של הP3 קיים כבר הרבה זמן). בקשר לידיעה, זה באמת שטויות, בטוח שיש לו מניע אחר להגיד כזה דבר, לא רק שהמשחק הזה אמור לרוץ על מחשבים של 7600GT ויותר חלשים כשהוא יצא אלא שכמו שדוגמא אמר, XBOX360 לא ממש עובד עם דירקטס איקס, אלא איזהשהוא גירסא ייחודית שלו שמאוד קרובה ל10. וPS3 בכלל עובד עם OPENGL שהרבה יותר גמיש. ד"א, כבר שיחררו את ערכות הפיתוח של הPS3. בתם בתור קוריוז, נראה לך שחודשיים מההשקה של הקונסולה ועדיין לא שיחררו את הערכה? :lol:
פורסם 2006 באוגוסט 2919 שנים open GL is more flexible but to convert d3d engine to open gl is not only hard work, but usualy there is major preformance losssee unreal engine 2- running in opengl mode makes my 7800gt crawl and reach 30 fps on 1024x768while the d3d version runs well above 100 fps in 1280x1024מעניין שבמשחק - Serious Sam - The Second Encounter אין את הבעיה הזאת, גם ב-DX3D, ו-OGL עובד בשניהם מצוין.
פורסם 2006 באוגוסט 2919 שנים לפי דיבורים של המפתחים מבחינת כח 2 הכרטיסים די דומים יש אומנם דברים שונים כמו שלPS3 הזיכרון סגור וב360 הוא משותף אם הזיכרון הראשי וכל מיני שינוים אחרים אבל מהתמונות של המישחקים שהיו עד הכשיו ואני לא מדבר על המרונדרים מראש הגרפיקה מאוד דומה ויקח זמן עד שינצלו ת360 ותPS3 עד הסוף שביכלל נוכל ליראות שינוים משמעותים אם יהיו ביכללככה שהוויכוח הזה חסר תועלת ואני אישית מאמין שיהיו מישחקים עוצרי נשימה ב2 הקונסולות ובנוגע לCrysis אם הצליחו לעשות מישחק כמו זלדה 64 ועוד על 256 מגה לנינטנדו 64ואם הצליחו לעשות מישחק כמו MGS לPS1 ולעשות פורט טוב של HL2 לXBOX הראשון זה שטויות שלא יכולים לעשות את Crysis לדור הבא של הקונסולות הגרפיות אולי זה לא ריווחי אולי זה יקח יותר מידי זמן אבל בעיקרון זה כן אפשרי לפחות בתאוריה
פורסם 2006 באוגוסט 2919 שנים מעניין שבמשחק - Serious Sam - The Second Encounter אין את הבעיה הזאת, גם ב-DX3D, ו-OGL עובד בשניהם מצוין.זו כנראה יותר עצלות של המפתחים מאשר חוסר יכולת אמיתי.גולם, כנראה שהסיבה האמיתית היא חוסר שוק - זה לא יהיה רווחי ביחס לעלות של ההמרה. אולי אם EA תרכוש אותם, זה יראה אחרת.POPSTAR, זה שאתה לא אוהב משחקים בז'אנר הזה זה לא אומר שאתה חייב לרדת עליהם..
פורסם 2006 באוגוסט 2919 שנים לפי דיבורים של המפתחים מבחינת כח 2 הכרטיסים די דומים יש אומנם דברים שונים כמו שלPS3 הזיכרון סגור וב360 הוא משותף אם הזיכרון הראשי וכל מיני שינוים אחרים אבל מהתמונות של המישחקים שהיו עד הכשיו ואני לא מדבר על המרונדרים מראש הגרפיקה מאוד דומההבעיה הגדולה של סוני, לפתור את ה-HDR+AASF ברמת החומרה, כי ל-X360 אין את הבעיה הזאת.
פורסם 2006 באוגוסט 2919 שנים מחבר למה אתם חושבים שבכל זאת Crysis יכול להתאים לקונסולות הדור הבא? הוא לא יגיד את ההצהרה הזאת סתם ובעוד באתר של XBOX.
פורסם 2006 באוגוסט 2919 שנים הבעיה הגדולה של סוני, לפתור את ה-HDR+AASF ברמת החומרה, כי ל-X360 אין את הבעיה הזאת.לא נראה לי שסוני התייחסה לזה ... אין שום פרטים על זה, וזה עוד אחד מהיתרונות של ה 360 על ה PS3 ! זה הבדל רציני בגרפיקה
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.