Crysis חזק מדי בשביל הקונסולות הדור הבא - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Crysis חזק מדי בשביל הקונסולות הדור הבא


lmlm

Recommended Posts

המעצב של Crysis אומר שהוא חזק מדי בשביל XBOX 360 ו PS3 כדי שיכולו להריץ את המשחק.

בנתיים המשחק מתוכנן רק למחשב האישי.

מקור:

http://news.teamxbox.com/xbox/11651/Crytek-Next-Gen-Consoles-Are-Too-Weak-for-Crysis/

לחדשות הפחות טובות(בשבילי)

EA מתעניינת ב Crytek

:-X :'(

http://www.guru3d.com/newsitem.php?id=4306

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 71
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

דבר ראשון הוא לא יכול לדעת אם הוא חזק בישביל הקונסולות האלה או לא כי הם עדין לא ניצלו את כל יכולתם :kopfpatsch:

דבר שני החברה מתחננת לבנות משחק שעובד על אותו מנוע של Crysis לסוני פליסטיישן3 .

דבר שלישי שילמו לו בשביל שהוא יגיד את זה

דבר רביעי איך הוא יכול לדעת את זה אם הוא עדין לא פיתח שום משחק לקונסולות האלה ?

דבר חמישי פליסטיישן3 עדין לא יצאתה איך הוא יכול לדעת ? :s07::bash::screwy::kopfpatsch:

זה שהוא צייר ועיצב את Crysis זה לא אומר שהוא פיתח וייצר את המשחק

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^^^^^^^

1. מן הסתם הוא יודע לפי הנתונים של הקונסולה והכרת שקיבלו לקונסולות

2.איזה?

3. אמממ.. זה פורסם באתר של חובבי למה שישלמו לו על זה?

4. חזור לאחד

5.חזור לאחד

6.הוא מעצב את המנוע מן הסתם אז הוא יודע ::)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין פה שום דבר מפתיע, בשביל להגיע לרמה של DX10 בקונסולות צריך לרנדר את כל האפקטים האלה בשיטה שתתאים ל DX9, זה יהיה הרבה יותר איטי. אבל למה באמת לא להוציא גרסה "מוחלשת"? הם יכולים להרוויח הרבה מזה...

דבר ראשון הוא לא יכול לדעת אם הוא חזק בישביל הקונסולות האלה או לא כי הם עדין לא ניצלו את כל יכולתם :kopfpatsch:

דבר שני החברה מתחננת לבנות משחק שעובד על אותו מנוע של Crysis לסוני פליסטיישן3 .

דבר שלישי שילמ................................

.....

...

:lol: :lol:

ו.. הממ, Trejen, גנבת לי ת'סמל??

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^^^^^^^

1. מן הסתם הוא יודע לפי הנתונים של הקונסולה והכרת שקיבלו לקונסולות

2.איזה?

3. אמממ.. זה פורסם באתר של חובבי למה שישלמו לו על זה?

4. חזור לאחד

5.חזור לאחד

6.הוא מעצב את המנוע מן הסתם אז הוא יודע ::)

1.עדין לא קיבלו את כל הנתונים של הסוני פליסטיישן 3 אז הוא לא יכול לדעת

אז איך מפתחים משחק אם המנוע של Crysis לסוני פליסטיישן3 ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין פה שום דבר מפתיע, בשביל להגיע לרמה של DX10 בקונסולות צריך לרנדר את כל האפקטים האלה בשיטה שתתאים ל DX9, זה יהיה הרבה יותר איטי. אבל למה באמת לא להוציא גרסה "מוחלשת"? הם יכולים להרוויח הרבה מזה...

:lol: :lol:

ו.. הממ, Trejen, גנבת לי ת'סמל??

?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין פה שום דבר מפתיע, בשביל להגיע לרמה של DX10 בקונסולות צריך לרנדר את כל האפקטים האלה בשיטה שתתאים ל DX9, זה יהיה הרבה יותר איטי. אבל למה באמת לא להוציא גרסה "מוחלשת"? הם יכולים להרוויח הרבה מזה...

מי אמר שהם לא יעשו את זה?

:lol: :lol:

ו.. הממ, Trejen, גנבת לי ת'סמל??

;D ;D ;D ;D ;D ;D

1.עדין לא קיבלו את כל הנתונים של הסוני פליסטיישן 3 אז הוא לא יכול לדעת

אז איך מפתחים משחק אם המנוע של Crysis לסוני פליסטיישן3 ?

1.אז איך מפתחים משחקים לקונסולה? ע"י הנתונים של PS 1?

איזה משחק?!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דבר ראשון הוא לא יכול לדעת אם הוא חזק בישביל הקונסולות האלה או לא כי הם עדין לא ניצלו את כל יכולתם :kopfpatsch:

דבר שני החברה מתחננת לבנות משחק שעובד על אותו מנוע של Crysis לסוני פליסטיישן3 .

דבר שלישי שילמו לו בשביל שהוא יגיד את זה

דבר רביעי איך הוא יכול לדעת את זה אם הוא עדין לא פיתח שום משחק לקונסולות האלה ?

דבר חמישי פליסטיישן3 עדין לא יצאתה איך הוא יכול לדעת ? :s07::bash::screwy::kopfpatsch:

זה שהוא צייר ועיצב את Crysis זה לא אומר שהוא פיתח וייצר את המשחק

1-אמור להיות לו ערכות של הPS3 ושל הקונסולות האחרות אם זה חברת שמכבדת את עצמה

אפילו אם הם לא יפתחו מישחק אחד לקונסולות צריך שיהיה תאפשרות

2-הם לא צריכים ליתחנן הם יכולים לפתח ולשלם על הזיכיון או מה שזה לא יהיה

לכל חברת שהם רוצים

3-בשוק הPC מי ישלם לו לעזזל על תישכח שלמיקרוסופט יש ת360

4-הוא יכול להעריך לפי המיפרט

5-המיפרט של הPS3 ידוע

ופה אני רוצה להוסיף על מיקודם זה שטויות

כי או שהקוד גרועה וביגלל זה צריך חומרה מיפלצתית

או שאפשר להוריד כמה דברים כדי להריץ תמישחק גם על ה360 או PS3

אם את HL2 ודום 3 הצליחו להריץ על הXBOX הראשון אני לא רואה סיבה של יריצו את Crysis על הדור הבא של הקונסולות הגרפיות

(כינוי שהמצתי כרגע ;D )

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1.אז איך מפתחים משחקים לקונסולה? ע"י הנתונים של PS 1?

איזה משחק?!

1. המפתחים עדין לא קיבלו את כל הנתונים של הסוני פליסטיישן3 זה אחת הסיבות שחברות דחו משחקים לסוני פליסטיישן3

2. http://ps3.ign.com/articles/722/722135p1.html

אז זהו מספיק לזיין בשכל איך זה שמפתחים משחק אם המנוע של Crysis לסוני פליסטיישן3 ואומרים שהקונסולה חלשה מידי בשביל להריץ את Crysis

דבר אחרון אמרת שזה אתר של חובבנים , מי אמר שהידיעה נכונה ? :bash:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מי אמר שזה המנוע כמו שהם מפתחים למחשב ולא גירסא מוחלשת? :nixweiss:

2. אז אתה אמר לי משיקים את PS3 ללא משחקים כן?

1. the PS3 expertise for, it does reveal some interesting requirements -- namely the need to develop a next-generation framework based on 2.0 and solution creation for "PS3 porting

2.מה קשור ???????????????????????????????? :screwy:

ופה אני רוצה להוסיף על מיקודם זה שטויות

כי או שהקוד גרועה וביגלל זה צריך חומרה מיפלצתית

או שאפשר להוריד כמה דברים כדי להריץ תמישחק גם על ה360 או PS3

אם את HL2 ודום 3 הצליחו להריץ על הXBOX הראשון אני לא רואה סיבה של יריצו את Crysis על הדור הבא של הקונסולות הגרפיות

(כינוי שהמצתי כרגע ;D )

צודק

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין פה שום דבר מפתיע, בשביל להגיע לרמה של DX10 בקונסולות צריך לרנדר את כל האפקטים האלה בשיטה שתתאים ל DX9, זה יהיה הרבה יותר איטי. אבל למה באמת לא להוציא גרסה "מוחלשת"? הם יכולים להרוויח הרבה מזה...

:lol: :lol:

ו.. הממ, Trejen, גנבת לי ת'סמל??

well since nither of the consoles actualy runs the DirectX9 API, that statement well how should i put it, oh yeah bullshit...

PS3 uses OpenGL(with CG as a programing language) as a graphical API. as for the Xbox360 alltough it's running a variant of DirectX, API wise is its far more resembeling to the DirectX10 program interfaces, than the legacy DirectX9 ones.

Crysis alltough is one of the most graphicly imperssing games comming out in the next 6 months, doesnt has the most efficient engine around. it has more then a few faults like having a more draw calls then the amount of digits in `china's phone book`(which can reek havoc, when you're API doesnt allows you to flag all the draw calls in a single pass, alltough im pretty sure the Xbox360 should allow you to do this, this can make the PS3 CPU go postal), and having textures the size of kanssas doesnt realy helps you either(which should be a pretty damn huge problem for the Xbox360 with it's very limited "program space", due to chaching problems(the basic system doesnt comes with an HD AFAIK, alltough even if it did im not sure how supportive the OS of this is) and its optical drive is way to bandwidth limited to confencate for that, and when you get stuck with small amount of shared memeory with fairly limited bandwidht, simon says - 2 mega textures are 3vil).

but even so, these are more of specific game problems that can be solved with little effort. Hardware limitation are not even close to be a resaon for which Crysis cant be ported, it is doubtfull that you can port it with all its bells and whistles w/o putting a heck of a work into it thats true, so its more likely that isnt up for puting so much work into it, since the reward probably wont be worth it(they allready got most of their dev fees, and since EA is probably going to get most of the sales royalities why bother..?), and a "dumb prot" will simply look "not as good" as the one, so its apperantly below their standarts, because its a kewl nextgen game "ong look at thos grafix man it just rox!!1111".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...