איחוד מחיצות בלי פגיעה בתוכן... הכיצד ? - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איחוד מחיצות בלי פגיעה בתוכן... הכיצד ?


Sting

Recommended Posts

יש לי כמה ארד דיסקים שמכילים שתי מחיצות כל אחד עם עשרות גי'גות ... היתי רוצה לאחד כמה מהמחיצות האלה בלי לפגוע בתוכן שלהם באחריות

אני זוכר שבפעם האחרונה שעשיתי זאת עם PM המידע נדפק בסופו של דבר . יש איזה שהיא דרך אחרת אולי שעבדה לכן ? או שאני יהיה חייב לגבות את הכל (מעל ל100 ג'יגה) ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לצערי אין פתרון אחר, גם אני לא בוטח אפילו בשקל ב PM, תגבה.

נצטרך לחכות לויסטה בשביל להשתמש בתוכנה נורמלית ליצירת\עריכת מחיצות, שהרי היא תהיה built in.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אי אפשר לסמוך על PM נקודה.

פעם אחדתי שתי מחיצות.. סבבה, אחרי כמה זמן שוב רציתי לאחד מחיצות ולא גיביתי, למה? כי פעם ראשונה הוא עשה את זה בלי שום בעיה, ו... הופה, דפק לי את שתי המחיצות.... עם בדיוק אותה הפרוצדורה.

חרא של תוכנה, לצערי היא היחידה בשוק שניתן לבצע בה דברים כאלו... ברב המקרים היא עושה את העבודה, אבל מספיק פעם אחת כדי לאבד מידע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Partition Magic היא תוכנה מעולה.

אבל אין דבר כזה תוכנה מושלמת. אני השתמשתי בה עשרות פעמים בהצלחה אבל מספיקה פעם אחת (כואבת) כדי להבין שאסור לעבוד בלי גיבוי.

אני בסה"כ רציתי לשנות את גודל המחיצות של כך ש-2 ג'יגה חופשיים יעברו מכונן D ל- C. ואז PM נתקעה ודפקה לי כל הכונן. הצלחתי בקושי לאחר כמה שעות של ניסיונות לשחזר חלק מן המידע. אם המידע שלך חשוב לך צא מהגישה של "לי זה לא יקרה.

והדרך הכי פשוטה (אבל גם יקרה) היא לקנות הארד דיסק נוסף שבעת הצורך ישמש לגיבוי. הארד דיסק 320GB של Maxtor יעלה לך למשל 620 ש"ח ב KSP.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...