פורסם 2009 ביוני 1817 שנים אני מנסה לחשוב על משחקים עם Theme מתאים וכל מה שעולה לי זה Discworld noir.
פורסם 2009 ביוני 1817 שנים היה גם משחק בלייד ראנר, שאולי משם. וגם פריבטיר, אני זוכר סצינה עם סאונד מאד דומה
פורסם 2009 ביוני 1817 שנים מי מזהה..:http://masariddles.googlepages.com/19.mp3?אולי Mafia ? זה סגנון המוזיקה שלו למיטב זכרוני. (בהתאם לתקופה)
פורסם 2009 ביוני 1917 שנים אולי Mafia ? זה סגנון המוזיקה שלו למיטב זכרוני. (בהתאם לתקופה)we have a winner!
פורסם 2009 ביוני 1917 שנים אז עכשיו תורי.. אחד המשחקים היותר אהובים עליי ששיחקתי בו פעם לא מעט- והמוזיקה של סרטון הפתיחה משום מה נחרטה לי עמוק בראש (אני עדיין זכרתי אותה בערך בעל פה למרות שלא שיחקתי במשחק הרבה שנים) מי מזהה? http://www.upload-mp3.com/files/52286_6zncp/game.mp3
פורסם 2009 ביוני 1917 שנים נראה לי שפתרתי את הבעיה, נסו שוב:http://www.upload-mp3.com/files/52286_6zncp/game.mp3
פורסם 2009 ביוני 1917 שנים נראה לי שפתרתי את הבעיה, נסו שוב:http://www.upload-mp3.com/files/52286_6zncp/game.mp3might and magic 6?מדובר על הקריגן? האלה מהירוס 3 שיורים כדורי אש?
פורסם 2009 ביוני 1917 שנים אכן M&M6, לא היה קשה במיוחד אני רואה. לא כל כך שיחקתי ב Heroes 3 אז אני לא יודע לגבי זה.
פורסם 2009 ביוני 2117 שנים לא שיחקת בהירוז 3...?...לא שיחקת בהירוז 3?לא שיחקת בהירוז 3?!לא שיחקת בהירוז 3?!@?!!??#@&*%*^%&?SHAME ON YOU!
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.