פורסם 2007 ביוני 3018 שנים פיצוצי גפיים היה גם ב-SOF2, אבל בעיקר ב-singleplayer. תאמינו לי, כל משחק שמכבד את עצמו צריך להשתמש בקטיעת גפיים
פורסם 2007 ביוני 3018 שנים למעשה המנגנון של 2 היה הרבה יותר משוכלל וכלל הרבה יותר נקודות גוף שיכלו לספוג פגיעה. התוצאה של זה הייתה שכריתות הגפיים המפורסמות קרו לעיתים הרבה יותר רחוקות כי במקום זה המנגנון זיהה פגיעה באמצע היד ורק עשה פצע גדול שם
פורסם 2007 ביוני 3018 שנים מי רוצה שכלול של מערכות רוצים פגיעות גפיים מהנות כמו פעם.כאילו שמעניין אותי שקטיעת גפיים במציאות היא הרבה יותר קשה אז מה?אני רוצה לשחק עם חיוך זדוני.
פורסם 2007 ביוני 3018 שנים מי רוצה שכלול של מערכות רוצים פגיעות גפיים מהנות כמו פעם.כאילו שמעניין אותי שקטיעת גפיים במציאות היא הרבה יותר קשה אז מה?אני רוצה לשחק עם חיוך זדוני.+1
פורסם 2007 ביוני 3018 שנים טוב, עוד אחד לוותיקים -האמת שדי קל. אבל נזכרתי בו כי נתקלתי בו השבוע במגירה כשניקיתי את החדר ואפילו שחקתי בו -[attachment deleted by admin]
פורסם 2007 ביולי 118 שנים אוף זה קשה גם אם זה אכן DukeNukem3D אני לא מזהה את זה ... מה הוא מטפס? קופץ? ולמה הזוית עקומה! עריכה: הא הוא בטח נמצא מעל התקרה ומביט למטה על שירותים . איך לא חשבתי על זה
פורסם 2007 ביולי 118 שנים לא.. לא DUKE NUKEM..אני אתן עוד זמן פה לכמה חבר'ה.. מקסימום אעדכן ואעלה תמונה נוספת אם לא ייזהו..
פורסם 2007 ביולי 118 שנים סינדרום, התמונה בכלל לא קשה להבנה, הוא יושב בתוך תעלת האורור ומסתכל על השיקותים
פורסם 2007 ביולי 118 שנים טוב, עוד אחד לוותיקים -האמת שדי קל. אבל נזכרתי בו כי נתקלתי בו השבוע במגירה כשניקיתי את החדר ואפילו שחקתי בו -HITMAN 1?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.