האם קירור למעבד יעזור לי לקחת את המערכת יותר רחוק... - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם קירור למעבד יעזור לי לקחת את המערכת יותר רחוק...


סער_שי

Recommended Posts

E6400 על DS3

הגעתי לבאס 420 על סטוק. הטמפרטורות שלו, אמנם, בקיץ, כשהמזגן מכובה, מגיעות ל-65 ואולי יותר. הוא אמנם יציב אבל זה לא לעניין.

לפי מה שהבנתי הלוח יכול לקחת אותי ל-450 בלי קושי, אבל הוא לא. לפי התוכנה של הלוח זה לא בגלל הטמפרטורות של הצ'יפסט - הן לא עולות מעל 38, למרות שכשנגעתי בקירור הוא היה חם יותר מ-38, להערכתי.

אני לא יודע מה מעכב אותי. אני מפחד להוציא 250 ש"ח על למעבד כשהבעיה היא בעצם הלוח. אני מוכן להשקיע גם בקירור לצ'יפסט אבל משהו בסביבות ה-100 שקל, ומשהו שקל להתקין, אם למישהו יש המלצה.

הסתבכתי קצת עם המתחים. העליתי למעבד אבל לא היה לי מושג בכמה, והעלתי ללוח... בכל מקרה לא הצלחתי להגיע מעל 420. אשמח אם תעזרו לי לברר היכן הבעיה, איך אני פותר אותה... וכמה זה יעלה לי :)

אם אין לכם בעיה עם 65 מעלות במאמץ אז אולי "דייני"... כלומר לא להוציא עוד אגורה ולהסתפק ב-420. עדיין מכובד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ניסיתי להעלות לו מתח, העליתי מהנורמל של 1.25 (בערך) ל-1.33. יש מצב שהוא צריך עוד? (רציתי רק לראות אם זו הבעיה, ואם הטמפרטורות גבוהות מדי אז להחזיר חזרה).

אתה לא חושב שאולי הבעיה בלוח (בחום של הצ'יפסט)? אמנם בתוכנה של הלוח הטמפ' לא עולה מעל 38, אבל גוף הקירור מתחמם מאוד (הוא לא רותח או משהו, פשוט מאוד חם במגע... נראה לי יותר מ-38, אבל אולי זה רק גוף החימום ולא הצ'יפ עצמו אז אין לי מושג).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...