פורסם 2006 באוגוסט 2619 שנים E6400 על DS3 הגעתי לבאס 420 על סטוק. הטמפרטורות שלו, אמנם, בקיץ, כשהמזגן מכובה, מגיעות ל-65 ואולי יותר. הוא אמנם יציב אבל זה לא לעניין. לפי מה שהבנתי הלוח יכול לקחת אותי ל-450 בלי קושי, אבל הוא לא. לפי התוכנה של הלוח זה לא בגלל הטמפרטורות של הצ'יפסט - הן לא עולות מעל 38, למרות שכשנגעתי בקירור הוא היה חם יותר מ-38, להערכתי. אני לא יודע מה מעכב אותי. אני מפחד להוציא 250 ש"ח על קירור למעבד כשהבעיה היא בעצם הלוח. אני מוכן להשקיע גם בקירור לצ'יפסט אבל משהו בסביבות ה-100 שקל, ומשהו שקל להתקין, אם למישהו יש המלצה. הסתבכתי קצת עם המתחים. העליתי למעבד אבל לא היה לי מושג בכמה, והעלתי ללוח... בכל מקרה לא הצלחתי להגיע מעל 420. אשמח אם תעזרו לי לברר היכן הבעיה, איך אני פותר אותה... וכמה זה יעלה לי אם אין לכם בעיה עם 65 מעלות במאמץ אז אולי "דייני"... כלומר לא להוציא עוד אגורה ולהסתפק ב-420. עדיין מכובד.
פורסם 2006 באוגוסט 2619 שנים בשביל להגיע רחוק יותר אתה כנראה צריך עוד מתחובטמפ' שלך, בשביל עוד מתח מומלץ להחליף קירור
פורסם 2006 באוגוסט 2619 שנים מחבר ניסיתי להעלות לו מתח, העליתי מהנורמל של 1.25 (בערך) ל-1.33. יש מצב שהוא צריך עוד? (רציתי רק לראות אם זו הבעיה, ואם הטמפרטורות גבוהות מדי אז להחזיר חזרה).אתה לא חושב שאולי הבעיה בלוח (בחום של הצ'יפסט)? אמנם בתוכנה של הלוח הטמפ' לא עולה מעל 38, אבל גוף הקירור מתחמם מאוד (הוא לא רותח או משהו, פשוט מאוד חם במגע... נראה לי יותר מ-38, אבל אולי זה רק גוף החימום ולא הצ'יפ עצמו אז אין לי מושג).
פורסם 2006 באוגוסט 2619 שנים אתה יכול לכוון מאוורר (אפילו 80 מ"מ) לקירור של הצ'יפסטזה יוריד את הטמפ' שלו בצורה רצינית
פורסם 2006 באוגוסט 2619 שנים מחבר יש לי מקום במארז למאוורר (6A21) שנמצא מול הצ'יפסט (פלוס מינוס), אבל אמרו לי שלא כדאי להוסיף כי זה ממש לא עוזר.או שהתכוונת למשהו אחר?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.