עבור לתוכן

מחדל: x1600 pro AGP של sapphire

Featured Replies

פורסם

שלום

לא מזמן רכשתי את ה sapphire x1600pro agp 512mb

עכשיו הכרטיס לא עבד טוב.. הוא ריצד לי ועבד גרוע..

נכנסתי לאתר של sapphire לפורומים ומצאתי אלפי פניות מאלפי משתמשים שיש להם את הx1600 pro לאפיק הAGP

וחווים בעיות דומות.. כרגע לפי איך שזה נראה..יש בעיה עם הsapphire x1600pro agp בכמעט כל motherboard!

כדי לא לשאת בהוצאות שכרוכות בהחזרת הכרטיסים האלו מהלקוחות לחברה, sapphire לא יצאה בהודעה רשמית שהכרטיס אכן בעייתי

והיא ממשיכה למכור אותו!

אני פניתי לsapphire וקיבלתי תשובה כי אני צריך לבצע Bios update לכרטיס מסך!

אני לא מאמין כי sapphire ירצו לצאת בהודעה כי כל המשתמשים שרכשו את הכרטיס יצטרכו לבצע Bios update ולכן

זה סקנדל!

הנה קישור להודעה שלי:

http://www.sapphiretech.com/en/forums/showthread.php?t=6320

(אם תריצו בחיפוש x1600pro תמצאו אלפי פניות ותקלות!)

אני כרגע לא יודע מה לעשות, האם עדיף לי להחליף את הכרטיס?

או לבצע Bios update? אשמח לדעת איך לעשות זאת.. תודה..

פורסם

בטוח לא עדכון ביוס (זה מוריד אחריות מבחינת היבואן - אם אתה גר בהארה"ב יש על מה לדבר)

תדפיס את התשובה של SAPPHIRE ותלך לחנות שבא קנית את הכרטיס הם חייבים לתת לך פיתרון

או שהם יעשו עדכון ביוס בשבילך או שיחליפו אותו (ואתה לא צריך לשלם על זה שקל אחד !!!!)

בהצלחה

פורסם
  • מחבר

הבעיה שזה מksp הם לא כלכך אוהבים להחליף דברים.. אבל אני בכל זאת ינסה

פורסם

אם מישהו ענה לך שזו בעיה ידועה לסדרה הזאת, איך אתה בדיוק מצאת הסקנדל?

אנא שנה את הכותרת לאחת אינפורמטיבית יותר.

פורסם
  • מחבר

אם מישהו ענה לך שזו בעיה ידועה לסדרה הזאת, איך אתה בדיוק מצאת הסקנדל?

אנא שנה את הכותרת לאחת אינפורמטיבית יותר.

מה לא מובן לך?

כי הם לא יוצאים בהודעה רשמית שיש בעיה

והם לא עושים תיקון לBios

המישהו הזה הוא לא אחד מהצוות של sapphire

אם תעיין קצת בפורום תבין שsapphire (דעה של הרבה אנשים) לא רוצים ל"לגעת בידיים" בנושא הזה

ורק אם אתה פונה אליהם הם נותנים לך את הפתרון של bios update

פורסם

אז איפה סקנדל שאתה מצאת?

תודה שהבאת לידיעתנו בעיה, אבל אולי הם שוקדים על עדכון ביוס...? אתה לא יודע...

לכן כדאי שתשנה את הכותרת לאחת אינפורמטיבית יותר שאנשים יבינו על מה הדיון.

פורסם
  • מחבר

אני לא יודע למה אתה מתכוון..

אני חושב שהכותרת מובנת..אם אתה רוצה אתה מוזמן לשנות

פורסם

שיניתי.

חוץ מזה, לא ציינת אם עדכון הביוס עזר...?

פורסם
  • מחבר

כי אני לא הולך לעדכן את הביוס .. אני חושב שזה לא פתרון הוגן אתה לא חושב?

הפתרון הוא לדעתי החזרת הכרטיס לחברה למתן פתרונות אחרים

אבל כאמור sapphire לא רוצה להתלכלך ולאבד כספים והיא לא יצאה בהודעה רישמית לגבי הבעיה..

חמור מאוד!

פורסם

עפ"י חוקי הפורום הדיון על חנויות אסור.

קבלת אזהרה שנייה.

ננעל.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים