rikus פורסם 2006 באוגוסט 22 Share פורסם 2006 באוגוסט 22 אני משחק פשוט DREAMFALL על 1280X960 עם פילטרים על מקסימום והכל, ועדיין אני רואה שהטקסטורות במשחק יכולות להיות הרבה יותר טובות(רק לגיבורה יש טקסטורות טובות) :s05: קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
DeeKay פורסם 2006 באוגוסט 22 Share פורסם 2006 באוגוסט 22 המפף... תעלה תמונה -.-' אי-אפשר לתת חוות דעת ככה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
rikus פורסם 2006 באוגוסט 22 מחבר Share פורסם 2006 באוגוסט 22 לא, לא הבנת אותי-אפשר לשנות הגדרות בפונקציות של הכרטיס מסך, כמו AA או ASF, שהם לא ישלטו ע"י האפליקציה-אלא שהן נכפות בהגדרות שאתה מגדיר להם.אני שואל אם אפשר לכפות את הפונקציה של ה SHADER MODEL 3 גם? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Idanp פורסם 2006 באוגוסט 22 Share פורסם 2006 באוגוסט 22 אי אפשר קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ranran פורסם 2006 באוגוסט 22 Share פורסם 2006 באוגוסט 22 בטח שאי אפשר אם המשחק לא נוצר שיהיה לו תטכנולוגיה הכרטיס לא יכול לעשות את זה.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
rikus פורסם 2006 באוגוסט 22 מחבר Share פורסם 2006 באוגוסט 22 רגע, ראיתי ב AOE III שהגרפיקה שונה ב SM2.1 ל-SM3, זה אומר שהם הגדירו במשחק ממש טקסטורות שונות? זה לא פשוט פונקציה שנותנת יותר או פחות פרטים בהתאם לגרסא? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
DeeKay פורסם 2006 באוגוסט 22 Share פורסם 2006 באוגוסט 22 רגע, ראיתי ב AOE III שהגרפיקה שונה ב SM2.1 ל-SM3, זה אומר שהם הגדירו במשחק ממש טקסטורות שונות? זה לא פשוט פונקציה שנותנת יותר או פחות פרטים בהתאם לגרסא?אפקט נוסף - אותן טקסטורות.בקשר ל-Dreamfall, כנראה שהטקסטורות של היקרות זולות כיוון שאי-אפשר להפעיל כמה דגמי Shaders על אותה סצינה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.