שאלה לגבי חבילות הרחבה ל BATTLEFIELD 2 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה לגבי חבילות הרחבה ל BATTLEFIELD 2


DS

Recommended Posts

שניהם נשמע אותו דבר, אני יודע, אני בעצמי התבלבלתי בזמנו.

אם יש לך BF2 רגיל, ואתה קונה את SF, אתה מוסיף את הנשקים שיש ל SF גם ל BF2, ויש גם מפות של SF נפרדות.

כשאתה קונה את ה Booster Packs, כלומר EF ו AF, זה לא מוסיף את הנשקים ל BF2 הרגיל אלא סתם מפות ונשקים משלהם. די זהה ל SF רק שהנשקים לא מתווספים ל BF2 הרגיל, זה למה SF נקרא "הרחבה" כי הוא "מרחיב" את המשחק הרגיל :)

היום כמעט אין את ה SF למכירה כי אחדו את BF2 ו SF למשחק אחד: Delux

הוא יותר יקר משניהם בנפרד, אבל יותר זול משניהם ביחד. אז מי שקנה את ה BF2 הרגיל לפני שה DELUX יצא נדפק, תצטרכו לחכות ימים עד שבועות עד ש SF יגיע למלאי, פשוט תזמינו באיזה מקום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקיצור, אם אתה קונה SF, אז אתה מקבל ת'נשקים של SF גם לשחק בשרתי ראנק, אם אתה קונה EF או AF אתה יכול לשחק בנשקים שלהם רק בשרתים של EF וAF, לא נותן לך לפתוח עוד נשקים שאתה יכול לשחק בשרתי ראנק, חוץ מזה לכל אחד מהם יש שרתים משלהם עם מפות ורכבים משלהם.

אישית הכי כדאי לקנות ת'דלוקס או לקנות רק CDKEY, בכלל אם אתה רוצה קנה BF2 ומקסימום תבקש ממישהו שיש לו SF שיפתח לך ת'נשקים ואתה מסודר.

לא יעזור לך שהתקנת מחבר, ת'צריך CDKEY מקורי, להכינס לחשבון שלך מSF, לשחק עם הספפורט, לירות 10 או 12 רימוני רסס שלו בסרבר של SF, עד שאתה מקבל ת'מדליה של זה ואז אתה נחשב כ-שחקן שיש לו SF.

כעיקרון הפתיחת הSF, לוקח בדיוק דק' אם אתה פותח גם ת'מדילה של הזיפ לין זה עוד דק' ואם אתה פותח ת'מדליה של החבל זה עוד דק', אז בשלוש דק' אתה יכול לפתוח 3 מדליות של SF (המדליות הכי דביליות במשחק) ואתה נחשב לשחק SF בטוח.

בהצלחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...