yaronkle פורסם 2006 באוגוסט 20 Share פורסם 2006 באוגוסט 20 בעקבות החלטה לרכוש את ה- vp930 ביררתי במספר חנויות ואצל היבואן לגבי מחיר ואחריות.הבחורה באומניטק זרקה מחיר גבוהה מאד ולא ידעה לפרט את האחריות.2 החנויות שפניתי אליהם לא מאפשרות בדיקה וכן לא מבטיחות שלא יהיו פיקסלים שרופים בזמן הרכישה. אחד טען כי לאחר בדיקה בבית המוצר כבר לא נחשב חדש ולכן לא ניתן להחזירו תוך 14 יום.השני מאפשר החזרה עד 3 ימים.מעונין בהמלצה על חנות שתיתן 100% ביטחון לתקופה קצרה במחיר סביר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Bagheera פורסם 2006 באוגוסט 20 Share פורסם 2006 באוגוסט 20 פלונטר, למיר.בלמיר יחליפו ב 14 יום הראשונים, בפלונטר הבטיחו לי שאם יש בעיות הולכים לפי האחריות של VS שהיא אפס פיקסלים מתים.בכל מקרה את אותה התשובה קיבלתי בזמנו באומניטק, עצתי קנה בכל מקום מוכר חוץ מ KSP שמייבאים בעצמם ולכן לא מתחייבים לאפס פיקסלים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
a-v-i פורסם 2006 באוגוסט 21 Share פורסם 2006 באוגוסט 21 http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=39_371_1279&products_id=5561במידה וישנו פיקסל שרוף בזמן קבלת המוצר ישנה התחייבות של היבואן להחלפת המוצר תוך 14 יום. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yaronkle פורסם 2006 באוגוסט 21 מחבר Share פורסם 2006 באוגוסט 21 פלונטר, למיר.בלמיר יחליפו ב 14 יום הראשונים, בפלונטר הבטיחו לי שאם יש בעיות הולכים לפי האחריות של VS שהיא אפס פיקסלים מתים.בכל מקרה את אותה התשובה קיבלתי בזמנו באומניטק, עצתי קנה בכל מקום מוכר חוץ מ KSP שמייבאים בעצמם ולכן לא מתחייבים לאפס פיקסלים.לאחר התכתבויות עם פלונטר (שהגיבו הכי מהר!). נאמר שברגע שחיברתי את המסך הוא אינו נחשב כחדש ולא חל עליו 14 יום החזרה.הם לא מבטיחים החלפה במידה ויש פיקסל שרוף. היכן רשום שאחריות VS הינה ל- 0 פיקסלים שרופים? הם מפנים לתקן כלשהוא שמתחיל לפרט על סב פיקסלים וכו.אבדוק את למיר - נראה איזה תשובה אקבל מהם.חנויות אחרות או שלא ענו או שנתנו תשובות לא מספקות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
a-v-i פורסם 2006 באוגוסט 21 Share פורסם 2006 באוגוסט 21 הראתי לך התחייבות בכתב של פנדה להחליף את המסך במקרה של פיקסל שרוף... מה לא בסדר בזה? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Walter Samuel פורסם 2006 באוגוסט 21 Share פורסם 2006 באוגוסט 21 "בזמן קבלת המוצר.." ...ואם אחרי חודש התגלה פיקסל שרוף?.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
a-v-i פורסם 2006 באוגוסט 21 Share פורסם 2006 באוגוסט 21 נדיר מאוד...בכל מקרה, גם אני פחדתי מכל עניין הפיקסלים האלה.. אבל אין ברירה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yaronkle פורסם 2006 באוגוסט 22 מחבר Share פורסם 2006 באוגוסט 22 הראתי לך התחייבות בכתב של פנדה להחליף את המסך במקרה של פיקסל שרוף... מה לא בסדר בזה?אחד הדרישות שלי הוא לבדוק את המסך במקום לפני הרכישה. אני מרשה לעצמי להיות בררן - המסך הישן עדיין תקין...פנדה רחוקים ממני ולכן עדיין לא שקלתי אותם.תודה בכל אופן. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
drordror פורסם 2006 באוגוסט 22 Share פורסם 2006 באוגוסט 22 רק מספר מסכי 17" ו- 19" של חברת פיליפס נמכרים עם הבטחה לאפס פיקסלים שרופים לשלוש שנים.אני זוכר, בזמנו, בחברת נירטק ניתן היה לקנות את המסך של ויוסוניק עם אפס פיקסלים שרופים לזמן מסוים מיום הקנייה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Bagheera פורסם 2006 באוגוסט 22 Share פורסם 2006 באוגוסט 22 מהאתר של Viewsonic כאןFor any sub Pixel defect (red or green or blue) ViewSonic LCD display products are warranted in accordance with the ISO standard 13406-2 class II. On pixels ViewSonic exceeds ISO 13406-2 class II requirements not allowing for any defective (permanently dark or bright) complete Pixel consisting of red, green, and blue sub pixels (Zero Pixel Defect Policy). מה שזה אומר זה שאם יש לך פיקסלים מתים מלאים כלשהם המסך מוחלף בחדש, בקשר לסאב פיקסלים מתים כאשר רק צבע מסוים מת בפיקסל ולאכל הפיקסל קרס יש צורך בחמישה סאב פיקסלים, מנסיון כל פיקסל/סאב פיקסל מת גרר החלפה של המסך.לי פלונטר אמרו שהם הולכים לפי אומניטק ופעם אחרונה שביררתי הם הלכו לפי תנאי האחריות של VS.הסיבה לזמן האחריות הקצר לפי VS היא שהפיקסלים המתים מופיעים ב 99% מהמקרים בזמן תהליך היצור ולכן אחרי מחזור הפעלה חם אחד אצל הלקוחניתן יהיה לראות אם למסך יש פיקסלים מתים ולאחר מכן להחליף(לשם כך ניתנים 14 יום). המסך אינו צפוי לפתח עוד פיקסלים מתים במהלך חייו למרות שהדבר אפשרי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
AmosC פורסם 2006 באוגוסט 24 Share פורסם 2006 באוגוסט 24 בבאג אמרו לי שהם נותנים אחריות ל-0 פיקסלים מתים בשבועיים הראשונים, אבל הם לא מחזיקים VS. אם אני לא טועה לוג'יק PC ונועה התחייבו בדומה לפני זמו מה, אבל ייתכן שזה השתנה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.