היכן ניתן לרכש את ה- vp930 עם אחריות, בדיקה ובמחיר סביר? - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

היכן ניתן לרכש את ה- vp930 עם אחריות, בדיקה ובמחיר סביר?


yaronkle

Recommended Posts

בעקבות החלטה לרכוש את ה- vp930 ביררתי במספר חנויות ואצל היבואן לגבי מחיר ואחריות.

הבחורה באומניטק זרקה מחיר גבוהה מאד ולא ידעה לפרט את האחריות.

2 החנויות שפניתי אליהם לא מאפשרות בדיקה וכן לא מבטיחות שלא יהיו פיקסלים שרופים בזמן הרכישה.

אחד טען כי לאחר בדיקה בבית המוצר כבר לא נחשב חדש ולכן לא ניתן להחזירו תוך 14 יום.

השני מאפשר החזרה עד 3 ימים.

מעונין בהמלצה על חנות שתיתן 100% ביטחון לתקופה קצרה במחיר סביר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פלונטר, למיר.

בלמיר יחליפו ב 14 יום הראשונים, בפלונטר הבטיחו לי שאם יש בעיות הולכים לפי האחריות של VS שהיא אפס פיקסלים מתים.

בכל מקרה את אותה התשובה קיבלתי בזמנו באומניטק, עצתי קנה בכל מקום מוכר חוץ מ KSP שמייבאים בעצמם ולכן לא מתחייבים לאפס פיקסלים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פלונטר, למיר.

בלמיר יחליפו ב 14 יום הראשונים, בפלונטר הבטיחו לי שאם יש בעיות הולכים לפי האחריות של VS שהיא אפס פיקסלים מתים.

בכל מקרה את אותה התשובה קיבלתי בזמנו באומניטק, עצתי קנה בכל מקום מוכר חוץ מ KSP שמייבאים בעצמם ולכן לא מתחייבים לאפס פיקסלים.

לאחר התכתבויות עם פלונטר (שהגיבו הכי מהר!). נאמר שברגע שחיברתי את המסך הוא אינו נחשב כחדש ולא חל עליו 14 יום החזרה.

הם לא מבטיחים החלפה במידה ויש פיקסל שרוף.

היכן רשום שאחריות VS הינה ל- 0 פיקסלים שרופים? הם מפנים לתקן כלשהוא שמתחיל לפרט על סב פיקסלים וכו.

אבדוק את למיר - נראה איזה תשובה אקבל מהם.

חנויות אחרות או שלא ענו או שנתנו תשובות לא מספקות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הראתי לך התחייבות בכתב של פנדה להחליף את המסך במקרה של פיקסל שרוף... מה לא בסדר בזה?

אחד הדרישות שלי הוא לבדוק את המסך במקום לפני הרכישה. אני מרשה לעצמי להיות בררן - המסך הישן עדיין תקין...

פנדה רחוקים ממני ולכן עדיין לא שקלתי אותם.

תודה בכל אופן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רק מספר מסכי 17" ו- 19" של חברת פיליפס נמכרים עם הבטחה לאפס פיקסלים שרופים לשלוש שנים.

אני זוכר, בזמנו, בחברת נירטק ניתן היה לקנות את המסך של ויוסוניק עם אפס פיקסלים שרופים לזמן מסוים מיום הקנייה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מהאתר של Viewsonic כאן

For any sub defect (red or green or blue) ViewSonic LCD display products are warranted in accordance with the ISO standard 13406-2 class II. On pixels ViewSonic exceeds ISO 13406-2 class II requirements not allowing for any defective (permanently dark or bright) complete consisting of red, green, and blue sub pixels (Zero Defect Policy).

מה שזה אומר זה שאם יש לך פיקסלים מתים מלאים כלשהם המסך מוחלף בחדש, בקשר לסאב פיקסלים מתים כאשר רק צבע מסוים מת בפיקסל ולא

כל הפיקסל קרס יש צורך בחמישה סאב פיקסלים, מנסיון כל פיקסל/סאב פיקסל מת גרר החלפה של המסך.

לי פלונטר אמרו שהם הולכים לפי אומניטק ופעם אחרונה שביררתי הם הלכו לפי תנאי האחריות של VS.

הסיבה לזמן האחריות הקצר לפי VS היא שהפיקסלים המתים מופיעים ב 99% מהמקרים בזמן תהליך היצור ולכן אחרי מחזור הפעלה חם אחד אצל הלקוח

ניתן יהיה לראות אם למסך יש פיקסלים מתים ולאחר מכן להחליף(לשם כך ניתנים 14 יום). המסך אינו צפוי לפתח עוד פיקסלים מתים במהלך חייו למרות שהדבר אפשרי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בבאג אמרו לי שהם נותנים אחריות ל-0 פיקסלים מתים בשבועיים הראשונים, אבל הם לא מחזיקים VS. אם אני לא טועה לוג'יק ונועה התחייבו בדומה לפני זמו מה, אבל ייתכן שזה השתנה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...