E6300, לוח מתאים ו-OC רציני, שווה להשקיע או לא? כנסו וייעצו - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

E6300, לוח מתאים ו-OC רציני, שווה להשקיע או לא? כנסו וייעצו


DrizziTx

Recommended Posts

דבר ראשון נתחיל בזה שעד היום היה לי ניסיון רע עם Overclock ולכן כל הלבטים. בעבר רכשתי Celeron 300A (לאלה שזוכרים) למטרות OC, אפילו קניתי שניים מרוב התלהבות אבל התוצאה היתה קפיאות אחרי חצי שעה עבודה עם עומס גרפי גבוה או משהו בסיגנון (באותה תקופה כלל לא ידעתי על שינויי מתח - אם זה היה קיים אז). ניסיון שני היה עם המהרת TI4200 של Asus שהניב אחוז שיפור אפסי ובסופו של דבר גרם לארטיפקטים.

דבר נוסף שתמיד הפריע לי זה שבשביל לעשות OC כמו שצריך על מעבד לדוגמא, צריך להשקיע ברכיבים מסויימים שמייקרים את המערכת ולבסוף מגיעים לסכום כסף שדומה לקניית מעבד חזק יותר ללא כל התוספות ל-OC.

לאחרונה עם יציאת ה-Conroe והמאמר הבא שניתקלתי בו (לקח לי הרבה זמן לאתר אותו שוב) http://www.hardwarezone.com/articles/view.php?cid=1&id=2014 עלה בי החשק לנסות שוב. הבעיה שלי היא שהלוח המומלץ יותר ה-Gigabyte GA-P965-DQ6 עולה 1400 ש"ח ואני ממש לא רוצה להשקיע כזה סכום רק בשביל לגלות שה-OC כושל. כי אם זה המקרה אני כבר מעדיף לקחת את ההפרש בין קניית לוח כזה לקניית לוח יותר צנוע ולהשקיע במעבד E6600 שמראש ייתן ביצועים גבוהים ללא OC, רק מה, עם E6300 אני יכול לעבור גם את ה-E6700 ואפילו את ה-X6800 למרות שאולי זה מה שנקרא "לכוון גבוה מדי".

מן הסתם מאד חשוב לי שהמערכת תהיה יציבה ושאורך החיים שלה לא יצנח כתוצאה מה-OC... ראיתי גם המלצות על לוח של ה-P5W DH למרות שלפי מה שראיתי במקרה הזה Gigabyte (על אף שאני מעדיף את בהרבה) שיחקו אותה והמערכת שלהם מסוגלת להרבה יותר.

אם תחפשו תראו שיש הרבה אנשים שהגיעו לתוצאות די מדהימות עם אוויר וה-E6300 והאמת שזו פיסגה שהייתי רוצה לנסות שוב לכבוש אבל לאור הסיכונים ההתלבטות היא רבה ולכן עצתכם חברים. תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש ברשת הרבה אנשים שהצליחו להגיע לתוצאות מאוד גבוהות ב-OC על מספר לוחות אם

הבעייה שאי אפשר להסיק מזה שגם אתה תצליח

עדיף לקנות את ה-E6600 ועם OC מאוד מתון להגיע לביצועים של X6800

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדיף לקנות את ה-E6600 ועם OC מאוד מתון להגיע לביצועים של X6800

הוא דיבר על E6600

אני במקומך הייתי משקיע בלוח טוב שמגיע לבאסים גבוהים וכן לוקח את ה-E6300 ומוציא ממנו את כל המיץ

אם אתה רוצה מספק תקשיב לעצתי

אם לא תקשיב לעצתו של lipa שכן ברכישה זו אתה לוקח לוח תקציבי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...