עבור לתוכן

דרייברים 91.45 של אנוידיה - מאפשרים Transparency AA

Featured Replies

פורסם

פשש הורדתי ניראה איך זה מתפקד בFAR CRY וPREY :xyxthumbs:

פורסם

מוריד, מקווה שיהיה שיפור

פורסם

למה הם לא מופיעים באתר?

הם בטה?

אני רואה רק 91.31....

פורסם

לא שמתי לב לשינוי בPREY ואין לי כוח לנסות פארקרי עכשיו ניראה מחר :sleep:

פורסם

זו גרסה BETA לך תדע אילו באגים יש בה...

נחכה לWHQL

פורסם

התמיכה ב-Transparency AA התחילה מ-8x.xx - אבל תודה בכל מקרה.

פורסם

לסדרה 7 כן, אבל לסדרה 6 זאת פונקציה חדשה לחלוטין.

פורסם

זה לא לוקח יותר ביצועים?

כי מוזכר של SSAA שלוקח הרבה יותר משאבים מ MSAA.

פורסם

זה לא שלסדרה 6 יש מספיק כח כדי לאפשר גם את זה :nixweiss:

זה בטח מיועד יותר לכאלו שבנו מערכות SLI מסדרה 6

פורסם

כ-10% פגיעה בביצועים עם הפעלת ה-SS אם אני זוכר נכון.

עריכה: הסבר מתוך nHancer:

Anti-Aliasing: Transparency Anti Aliasing (supersampling)

Anti-Aliasing smoothes the image by removing jaggies. Click here for a visual comparison of all the modes: www.nhancer.com/help/AAPres.htm

Transparency AA is an option used together with normal Anti-Aliasing modes. It improves the edges within transparent textures (textures with "look-through" holes, like grates or fences).

There are two ways to implement Transparency AA: by using multisampling or supersampling.

This mode uses supersampling which costs a little performance (up to 10%) and usually improves the image quality of most games quite visibly.

You can use this option together with all modes, including "Application". In that case, whatever AA-mode is used by the application itself will be improved by this option.

This option is available starting with the GeForce 7xxx line of cards.

See also the chapter in the online documentation: www.nhancer.com/help/AA.htm

\

אכן סדרת 7, אך לא סביר שהפגיעה בביצועים תשתנה בצורה דרסטית בסדרה 6.

פורסם

לא אמרת כלום...

פורסם

פגיעה ב-10% בביצועים מה MSAA או מבלי AA בכלל, לא הבנתי.

אם זה רק 10% זה מאוד טוב, ישפר מאוד את האיכות בכמה משחקים.

פורסם

::)

אין להם עדיין תחרות ל Adeptive AA+Temporal AA של ATI

אפילו למרות שיש לי כרטיס שוק ביניים (X800GTO) אני יכול בכיף להפעיל את שניהם ולשים על AAX4 ברוב המשחקים D:

בפאר קריי למשל המשחק פועל על 1280X1024 עם 4XAA ש AAA ו TAA מופעלים, ו AFX8

נראה נפלא :cool2:

פורסם

פיקה

אתה יכול בבקשה להסביר על temporal ו adeptive?

ואנשים אל תתקמצנו על 10% רואים ממש יפה

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים