עבור לתוכן

UT99 מה נותנות 4 חבילות הבונוס ?

Featured Replies

פורסם

ובכן, יש לי את המשחק המקורי (באנדל קריאטיב) מעודכן לגרסא 436.

הורדתי והתקנתי מהאתר הרשמי 4 חבילות בונוס ו.... אני לא רואה את השינוי ? לא טקסטורות, לא שלבים, לא נשקים ....

אולי לא בדקתי מספיק ? איפה אני רואה את עדכוני החבילות (לא מדובר במודים למשחק).

תודה.

**נ.ב**

ציטוט מת'רד מאוד מומלץ של ידידי רוקפורד, לאוהבי המשחק המקורי :xyxthumbs:

רבים מכם בטח יודעים שהשימוש ב Direct 3D במשחק, עם כרטיסי המסך של ימינו, מביא לאיכות תמונה ממוצעת ומטה, ובמקרים ספציפיים, אפילו זוועתית. (אךךך אךךךך, אייכה GLIDE, אייכה?!)

קבלו אותה במדריך קצרצר אשר עשוי לשפר בצורה דראסטית את איכות התמונה, כמו כן, גם את הביצועים.

ראשית, וודאו שברשותכם הגירסה העדכנית של המשחק, גירסה 436.

שנית, הכינו גיבוי של שני הקבצים הבאים, אשר נמצאים בספריית System של אנריל טורנמט - OpenGLDrv.dll ; UnrealTournament.ini.

לאחר מכן, הורידו את קובץ ה DLL המעודכן של ה OpenGL ושימו אותו בספריית System.

פתחו את הקובץ UnrealTournament.ini באמצעות ה Notepad וחפשו את תת-הכותרת "[OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice]". מחקו את כל הערכים שמשוייכים אליה והדביקו במקומם את הערכים הבאים :

Translucency=True

VolumetricLighting=False

ShinySurfaces=True

Coronas=False

HighDetailActors=True

DetailTextures=False

TruFormMinVertices=0

TruFormTessellation=3

UseTruForm=False

AAFilterHint=0

NumAASamples=6

UseAA=True

RequestHighResolutionZ=False

MaskedTextureHack=False

FrameRateLimit=0

SwapInterval=-1

UseVertexProgram=False

UseCVA=False

UseMultiDrawArrays=False

TexDXT1ToDXT3=False

DynamicTexIdRecycleLevel=100

UseTexPool=True

UseTexIdPool=True

UseSSE=2

BufferClippedActorTris=True

SinglePassDetail=False

ColorizeDetailTextures=False

DetailClipping=False

UseDetailAlpha=True

RefreshRate=0

MaxTMUnits=0

NoFiltering=False

MaxAnisotropy=16

UseTNT=False

Use4444Textures=False

UseS3TC=True

UseAlphaPalette=True

AutoGenerateMipmaps=False

UseTrilinear=False

UsePrecache=True

AlwaysMipmap=False

ShareLists=False

UsePalette=False

UseMultiTexture=True

UseBGRATextures=True

UseZTrick=False

MaxLogTextureSize=0

MinLogTextureSize=0

MaxLogVOverU=0

MaxLogUOverV=0

OneXBlending=False

GammaCorrectScreenshots=False

GammaOffsetBlue=0.000000

GammaOffsetGreen=0.000000

GammaOffsetRed=0.000000

GammaOffset=0.000000

LODBias=0.000000

DescFlags=0

Description=

וודאו שהרווחים בין תתי-הכותרות נשארו שווים ולא שונה שום דבר אחר בנוסף לכך בשגגה, אחרת הקובץ עשוי להפסיק לתפקד (אפשר להירגע, בשביל זה אמרתי לכם לגבות, נכון?)... ;)

עכשיו, לקטע הקצת יותר בעייתי...

לאלו מכם שרכשו את גירסת ה G.O.T.Y, הגיע דיסק נוסף של Extras, בנוסף לדיסק ההתקנה של המשחק. הדיסק מכיל טקסטורות ברזולוציה גבוהה שדחסו אותן בפורמט S3TC (העסק שוקל כ 300 מגה).

אם אין לכם אותו :

א. רוצו לרכוש את גירסת "משחק השנה", 50 שקל בימינו, שווה כל אגורה ואף מעבר לכך.

ב. תמצאו דרך להשיג את חבילת הטקסטורות הזו. אני משאיר לכם את המקוריות...

לבעלי הדיסק המאושרים, התקינו את חבילת הטקסטורות, אל תוך הספרייה הראשית של UT, ההתקנה אמורה לזהות אותה אוטומאטית.

זהו, בגדול, רק להכנס במצב בטוח, לשנות את רינדור התצוגה מ D3D ל OpenGL ולקוות לאיכות.

כמה הערות אחרונות :

אני משחק במשחק ברזולוציה של 1024 על 768, כשכל הפילטרים בדרייברים מכוונים למקסימום. כלומר, A.A פי 6, A.F פי 16, כל שאר ההגדרות על High.

כפי שאתם יכולים לראות מסדרת הערכים שהבאתי, ה A.F המקסימלי על X16, כמו כן, גם ה A.A מאופשר. שווה לנסות, הפגיעה בביצועים מזערית ואיכות התמונה עילאית.

כדאי ואף רצוי לשחק עם הגדרות הערכים השונות. אלו הגדרות שככל הנראה, מתפקדות בצורה הטובה ביותר, עבור המפרט שלי. אתם רשאים להשתולל, רק לא לשכוח לגבות מחדש בכל פעם שאתם משנים משו בערכים.

בברכת Happy Fragging,

P.II.K. :cool2:

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים