עבור לתוכן

למה לא לנצל סוף סוף את כפילות הליבות במשחקים?

Featured Replies

פורסם

קראתי אתמול את השאלות והתשובות שliorp23 כתב , ואז הבנתי למה לא מתכנתים משחקים להשתמש בשתיי הליבות , מסתבר שזה מסובך יותר לתכנן את המשחק בשניי נימיי נתונים במקום אחד כפי שעשו עד עכשיו , עכשיו אני אומר סבבה , זה באמת מסובך , אבל היי , למה לא לנצל את הליבה השניה למשהו אחר? למשל אם יש לכם כרטיס קול נטול מעבד ומערבל SOUND , הליבה השניה יכולה לעשות את זה בכיף , או אם יש לכם כרטיס מסך שחלש מדיי להפעיל את כל הeye candies במקביל (לדוגמא הכרטיסים האחרונים של Nvidia ) , הליבה השניה יכולה לחשב את זה , בזמן שהראשונה מחשבת את הנתונים הרגילים של המשחק , מה אתם חושבים על זה?

פורסם

1. פעולות כמו שאתה מתאר, של השמעת וערבול ערוצי סאונד לרוב במילא ממומשים ב-API בצורה אסינכרונית לנים הראשי, ולכן מהבחינה הזאת כבר יש ריבוי נימים שמטופל על ידי מערכת ההפעלה. העומס של הדברים האלה זניח לחלוטין.

2. נסה להריץ איזשהו משחק לא מודרני על המעבד במקום על כרטיס המסך (בחר ב- Software Renderer). תראה שאפילו משחק ישן רץ על מעבד מודרני בקצב של רבע צב. המעבד הכללי של המערכת אינו מותאם לבצע עבודה גרפית בצורה יעילה.

פורסם
  • מחבר

1. פעולות כמו שאתה מתאר, של השמעת וערבול ערוצי סאונד לרוב במילא ממומשים ב-API בצורה אסינכרונית לנים הראשי, ולכן מהבחינה הזאת כבר יש ריבוי נימים שמטופל על ידי מערכת ההפעלה. העומס של הדברים האלה זניח לחלוטין.

2. נסה להריץ איזשהו משחק לא מודרני על המעבד במקום על כרטיס המסך (בחר ב- Software Renderer). תראה שאפילו משחק ישן רץ על מעבד מודרני בקצב של רבע צב. המעבד הכללי של המערכת אינו מותאם לבצע עבודה גרפית בצורה יעילה.

1. בזמן משחק ברזולוציות אדירות כמו 1920*1600 וכאלה , כל כוח עיבוד אפשרי נחשב,

2. את כל נושא ה3D RENDERING תשאיר לכרטיס מסך שמטפל בזה כמו ענק , חלק מהמסביב אפשר להשאיר לליבה השניה, שבמקום לא לעשות כלום תעשה את זה , או שאפילו כבר תכין במקל הזכרון השני את הסצנה הבאה במשחק , ככה שאתה מקצר מאוד את זמן הטעינה המייסר במשחק , בקיצור , אפשר לייעל מאוד במשחקים (שחוץ משרתים הם צרכן הביצועים הגבוה ביותר ) את השימוש בשתיי הליבות

פורסם

1. בזמן משחק ברזולוציות כאלו גבוהות, המעבד נהיה חסר חשיבות. צוואר הבקבוק הוא כרטיס המסך. ברזולוציות כאלה ההבדל בין פנטיום D 805 לבין איזה FX62 קטן יחסית.

2. במצב כזה חיסלת לעצמך כמות אדירה של זכרון מערכת. ירית לעצמך ברגל.

פורסם
  • מחבר

1. תחת אוברקלוק לא קיצוני מדיי , הFX-62 יכול בהחלט לספק גב כלשהו לכרטיס המסך שעובד קשה , נגיד למשל עם את כל נושא הAA תעשה הליבה השניה , כבר יירד העומס הזה מכרטיס המסך והוא יוכל לעבוד על דברים אחרים

2. 2 G של זיכרון (1024*2 DDR2 DUAL CHANNEL ) יכול לחיות עם זה , לדעתי לפחות , אם דיברתי עכשיו שטות דבר (בכלל כדאי שבשביל לחסוך מקום בפורום , נעבור להודעות פרטיות...)

פורסם

1. AA? אם תפיל את עבודת ה-AA גם על קסיאון 5100 עם 4 ליבות המשחק יעבוד לך בקצב של בערך רבע פריים בשעה.

2. כאשר משחקים היום זוללים בשמחה מעל ג'יגה זכרון, ועוד יש מספיק דברים שרצים ברקע, אם המערכת תאלץ לרדת לזכרון הוירטואלי באמצע משחק, בגלל שכבר טענת לזכרון את השלב הבא, זה יהיה הרבה יותר מרגיז מאשר המתנה של כמה שניות לשלב הבא.

פורסם

בעיקרון כבר מ 1240*1024 ההבדל הולך וקטן ובכלל תשימו פול פילטרים ומקס טקסטורות ותראו שהFPSים מתחילים אט אט להשתוות(רשמתי נכון?)

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים