פורסם 2006 ביולי 2619 שנים מחבר זה היופי ב ATI: אין AAX8, יש רק עד X6, וזה נראה יותר טוב מה X8 של Nvidia. איכות תמונה- אין על ATI. AA ברזולוציות גבוהות לא נחוץ בכלל... אפילו ב 1280X1024, ל AAx6 בקושי תהיה השפעה על המראה הוויזואלי, ברזולוציות גבוהות יש מספיק פיקסלים בשביל שבעיית ה "קווי-מדרגות" תיעלם. בילבלתם אותי לגמרי..... מה עדיף מבחינת ביצועים...??? X1900XT 7950GX2 או אולי X1900XTX או 1950???????????????????????????????????????????
פורסם 2006 ביולי 2619 שנים בילבלתם אותי לגמרי..... מה עדיף מבחינת ביצועים...??? X1900XT 7950GX2 או אולי X1900XTX או 1950??????????????????????????????????????????? מבחינת ביצועים ומחיר X1900XT הוא מומלץ ביותר מבין כל הכרטיסים ה7950GX2 הוא הכרטיס שיתן הכי הרבה FSP (כלומר הכי חזק) אך אינו משתלם ביגלל הX1950XTX שיהיה זול בהרבה ויש לו GDDR4 (פחות מ3000 ש"ח) יבנת?
פורסם 2006 ביולי 2619 שנים מחבר מבחינת ביצועים ומחיר X1900XT הוא מומלץ ביותר מבין כל הכרטיסים ה7950GX2 הוא הכרטיס שיתן הכי הרבה FSP (כלומר הכי חזק) אך אינו משתלם ביגלל הX1950XTX שיהיה זול בהרבה ויש לו GDDR4 יבנת? הבנתי ש7950GX2 הכי טוב.. תודה
פורסם 2006 ביולי 2719 שנים זאת לא היחידה בליבה, זה הבאפר שלא יכול לעבוד עם HDR ("סוגים" מסויימים שלו) וAA.הX1900XT עדיף לדעתי.
פורסם 2006 ביולי 2819 שנים זה ממש לא באג. פשוט היחידה בליבה שאחראית על הפעלתו של פילטר AA, מפעילה גם HDR. ככה שאי אפשר להפעיל את שניהם, מגבלה חומרתית. וכמובן שזה מגבלה מאוד רצינית. למה שאני אקנה כרטיס בכ-3500שח שלא יוכל להפעיל לי FAR CRY או SC3 בצורה טובה, שכרטיס ב 2200 יפעיל. what the heck? אתה חושב בכלל לפני שאתה כותב הודעה מסויימת? היחידה שגם מפעילה HDR : אתה באמת חושב שיש דבר כזה HDR זאת לא פונקציה של כרטיס מסך, זה שלHDRIR משתמשים בד"כ בframe buffer format גדול מ32bit לפיקסל כדי לימנוע ארטיפקטים וגרעינות לא אומר כלום. כרטיסי מסך לא צריכים לתמוך בHDR מפתחים צריכים לחשוב על דרך לרנדר סצנה בHDR על כרטיס מסך מסויים. מאז סידרה 6 של nVIDIA הכרטיסים שלה עושים hardware blending לפורמטים בעלי 64bit לכל פיקסל, אבל הROP שלהם גם בסדרה 7 עדיין לא מסוגל לעשות MSAA sample blending לחוץ בפורמט גדול יותר מ32bpp הזה. זה לא אומר שnVIDIA לא תומכת בHDR+AA גם אם משתמשים ב64bpp עדיין ישנה אפשרות להשתמש בSSAA או בshader AA, הביצועים של זה בד"כ כלל ברצפה. וגם ביינתיים יש מספיק pseudo-HDRIR או HDRIR שמשתמים באיזה Unsigned integers לוגי בשביל להשאר במסגרת של ה32bpp. הצרות של nVIDIA לא ממש קשורות לAA+HDR, אלא יותר לפורמטים שהיא תומכת בהם מבחינת מבנה קבצים יעודי לHDRID היא תומכת רק ב64bpp. הכרטיסים של ATI תומכים גם בFX10 וגם ב2:7e3:7e3:7e3.
פורסם 2006 ביולי 2819 שנים שורה תחתונה בשביל איכות תמונה קח X1900XT ואם אתה רוצה כוח טהור חכה לX1950XTX (אמור להיות זול מ7950)
פורסם 2006 ביולי 2819 שנים לדעתי 1900xt הוא מעל ומעבר ואני לא חושב שזה יתן משהו בלשחק ביותר מ1280X1024למרות שהרזולוציה המועדפת עלי היא 1024X768, עדיף להשתמש ב1280X1024במסכי LCD כי זאת הרזולוציה הנאטיבית של מלא 17 ו19 אינץ'לא שזה יהרוג את ה1900XT כי הוא חזקאבל 1600X1200 נראה בזבוז ביצועיםהרי ממילא אנשים אוהבים להפעיל פילטרים שמשפרים את הכלוכמעט כל הזמן אין במשחקים טקסטורות מיוחדות לרזולוציות גבוהות ביותר
פורסם 2006 ביולי 2819 שנים אם ישנה בחירה במשחק כלשהו בין HDR ובין AA אני הולך על HDR מכיוון שאני תמיד משחק על 1280x1024 וזה די מחפה :ס
פורסם 2006 ביולי 2819 שנים what the heck? אתה חושב בכלל לפני שאתה כותב הודעה מסויימת? היחידה שגם מפעילה HDR : אתה באמת חושב שיש דבר כזה HDR זאת לא פונקציה של כרטיס מסך, זה שלHDRIR משתמשים בד"כ בframe buffer format גדול מ32bit לפיקסל כדי לימנוע ארטיפקטים וגרעינות לא אומר כלום. כרטיסי מסך לא צריכים לתמוך בHDR מפתחים צריכים לחשוב על דרך לרנדר סצנה בHDR על כרטיס מסך מסויים. מאז סידרה 6 של nVIDIA הכרטיסים שלה עושים hardware blending לפורמטים בעלי 64bit לכל פיקסל, אבל הROP שלהם גם בסדרה 7 עדיין לא מסוגל לעשות MSAA sample blending לחוץ בפורמט גדול יותר מ32bpp הזה. זה לא אומר שnVIDIA לא תומכת בHDR+AA גם אם משתמשים ב64bpp עדיין ישנה אפשרות להשתמש בSSAA או בshader AA, הביצועים של זה בד"כ כלל ברצפה. וגם ביינתיים יש מספיק pseudo-HDRIR או HDRIR שמשתמים באיזה Unsigned integers לוגי בשביל להשאר במסגרת של ה32bpp. הצרות של nVIDIA לא ממש קשורות לAA+HDR, אלא יותר לפורמטים שהיא תומכת בהם מבחינת מבנה קבצים יעודי לHDRID היא תומכת רק ב64bpp. הכרטיסים של ATI תומכים גם בFX10 וגם ב2:7e3:7e3:7e3. תאמת כתבתי בדיוק מה שהסברת פעם(בניסוח אחר כמובן) אבל לא חשוב, תודה על המידע. מאוד מרתק! (!!).
פורסם 2006 ביולי 2819 שנים ובעברית?חחMultisempeling Anti Aliasing נעשה בכרטיסים ע"י רכיב חומרה יעודי, שדוגם וממזג את ערכי הצבע של הפיקסלים. הרכיב שיש בG7X/6X לא מסוגל לעבוד עם פורמט של יותר מ32bit לפיקסל, כלומר FP16 שזה 16bit לקומפוננט לא נתמך ע"י הכרטיסים האלה.Valve משתמשים בFX8 עם MRT ועושים פונגיניג כמו משוגעים, או יצרו איזשהו פורמט unsigned int לוגי מורכב, שלא יוצאים מההגבלה של 32bit לפיקסל.
פורסם 2006 ביולי 2919 שנים לדעתי 1900xt הוא מעל ומעבר ואני לא חושב שזה יתן משהו בלשחק ביותר מ1280X1024למרות שהרזולוציה המועדפת עלי היא 1024X768, עדיף להשתמש ב1280X1024במסכי LCD כי זאת הרזולוציה הנאטיבית של מלא 17 ו19 אינץ'לא שזה יהרוג את ה1900XT כי הוא חזקאבל 1600X1200 נראה בזבוז ביצועיםהרי ממילא אנשים אוהבים להפעיל פילטרים שמשפרים את הכלוכמעט כל הזמן אין במשחקים טקסטורות מיוחדות לרזולוציות גבוהות ביותראני משחק בgraw שנחשב למשחק מאוד כבד על 1280X1024 עם פילטרים עד הסוף (הכל על high) על מסך lcd אני יכול להגיד שאיכות תמונה מדהימה פשוט..לכן לא שווה להשקיע עוד 1200 שקל בשביל כרטיס שיתן פחות או יותר אותם תוצאות(עם איכות תמונה כנראה פחות טובה)
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.